2014-11-26, 13:33
Medlem
Ja parasit är exakt rätt ord för B. Hon visste vad hon gjorde hos doktor B, fixade en diagnos som garanterade LSS. Kosta vad fan som helst, ev onaniterapi inräknat. Googla på lss-lag, psyk diagnoser, rättegång.se etc är hon ju duktig på. Jag tror dock inte ett dugg på det el några av hennes andra "anklagelser". Här har vi en människa som "for real" kan gå över lik! Finns bara JAG, JAG, JAG o ett väldigt litet inre "liv".

Laga middag till A? Tror inte det va, hon kan inte, på riktigt, kan inte. Det är hon för blåst för!
Citera
2014-11-26, 13:43
Medlem
elizadeaths avatar
Att Theus blev omplacerad var ju ett framsteg. Med tanke på alla djur som passerar genom B:s liv så hoppas jag att det får ett slut nu.

När ska den nya boken släppas då? Borde det inte finnas en deadline till den, som förlaget har satt? Och jag undrar verkligen hur familjen kommer reagera, borde de inte kunna anmäla för förtal, med tanke på allt som B har anklagat dem för samt skrivit på internet? För om jag fattat det rätt kommer det ju handla om familjen och vad de utsatt B för.
Det mest tragiska är ju om det är sant alltihop, men eftersom B har ljugit och missbrukat förtroenden så länge så tror ingen på henne. Tänk om, hörni. Tänk om.
Citera
2014-11-26, 14:42
Medlem
Vilken bok, vilket förlag? Vi har bara Bs ord på att hon skriver på en bok som ska handla om R, ibland är den "sann", ibland är det en skönlitterär bok. Vad ska familjen göra åt det? Kommer aldrig komma någon bok om "R" såsom hon beskrivit för oss bloggläsare. Därför att allt "sjukt" aldrig hänt, mer än i hennes hjärna. Svaret hon skrev till sin pappa på Facebook var väl det "värsta" som hänt, han körde barnen på fyllan o gjorde "vad" i badkaret. Förstår att alla som blivit utsatta för incest ser en koppling, men här har Ni fel. B är inte Er livlina, sorry! Jag lider verkligen med er, tro inget annat!!

Här finns bara lögner, herregud, ta bara hur många gånger hon blivit våldtagen/antastad/sexuellt ofredad. Jesus! Å ändå finns inget noterat!
Citera
2014-11-26, 16:41
Medlem
Kardnialvokals avatar
Tror Berny slagit sitt eget tidsrekord nu i att anta en helt ny persona. Hon har på mindre än två månader gått till fullfjättrat WT som åker till Ullared för att handla och som gör fullständigt cringe worthy "kärleksvideos" som är dedikerade till någon annan men som ändå består av 90% bilder på henne själv. Inte ens de två tillsammans på bild utan på henne själv till tonerna av "All of me". Fantastiskt verkligen hur hon över en natt lagt sin forna musiksmak (tänker synthem ex. VNV, Depeche osv som är det enda hon varit konsekvent med genom åren) på hyllan och övergått till typ "lugna favoriter" och "NRJ". Enda som fortfarande är kvar är the good ol' fabulerandet.
Citera
2014-11-26, 16:50
Medlem
Ha, ha so true, so true!
Citera
2014-11-26, 17:06
Medlem
Nästa blir att rekommendera oss "Dansbandskanalen.se" som A har som favorit. Ja lilla B, vad ska man säga, Du ÄR Svensson!
Citera
2014-11-26, 17:20
Medlem
Imeldas avatar
Hennes sminkning. Jag orkar inte mer..
Citera
2014-11-26, 18:15
Medlem
Ja må skratta o håna människan ifråga men idag har jag i alla fall gjort något bra. Jag har upplyst KFM om att hon har en inkomst (ca 7000 kr/mån) och en delat hyra med Andreas Noren som bor på samma adresss. Kändes som det minsta jag kunde göra.
Citera
2014-11-26, 19:18
Medlem
Fajerflajs avatar
Undra om A ens försöker träffa sina barn, vad jag förstår så skulle väl mammorna inte tillåta honom göra det. Och om han nu hade träffat de skulle väl Berny varit med. Det låg iof bilder uppe på fb när minsta dottern föddes så då var han väl där, men resten av alla ungar då? Nä det är bättre att lägga alla pengar på bilar, käka ute var och varannan dag, diamantringar och låta Berny shoppa friskt.....
Citera
2014-11-26, 19:41
Medlem
Mammorna vill inget ha att göra med B, konstigt? Nej helt naturligt Vänta bara ...
Citera
2014-11-26, 20:18
Avslutad
Älskar att superautistiska Berny åker till en autists mardröm - Ullared.
Citera
2014-11-26, 20:57
Medlem
Därfor att hon aldrig haft diagosen det handlar om. Hon har aldrig haft någon diagnos överhuvudtaget, mer än dum i huvudet o den ger tyvärr inte fritt boende på LSS, det är det som är så jävla fel!! Men gissa vi kommer att avslöja madammen snart. Tack för det! Mvh UG!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in