2014-10-01, 22:27
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Alltså, även om du är mångmiljardär har du rätt till sjukpension från FK. Problemet med B är ju att hon får det pga fejkade diagnoser.

Det är ju iaf bland den typen av stöd jag pratar om som lär erbjudas där hon bor. Sen kan det ju vara så att hon betalar resten av sina räkningar själv, typ internet fakturan te.x. Och ja att Berny är ett gurleskt spektakel som lever på sina fejkade, tveksamma och oseriöst satta diagnoser är precis vad som är uppseendeväckande med henne.
Citera
2014-10-01, 22:32
Medlem
sinfons avatar
Berny har skulder upp över öronen och är lika kreditvärdig som en get. Finns inte en chans att hon köpt bilen. Möjligen hjälpt till med kontantinsatsen efter att ha tiggt pengar av sina föräldrar/prostituerat sig/försäkringsbedrägeri/valfritt vidrigt sätt hon brukar fixa cash på.

I vilket fall. Jag och min man har båda bra betalt, sparkonton, bara en unge och bor fortfarande i lägenhet - och vi tycker det är kännbart dyrt att ha en vanlig jävla Saab. Berny har havererad ekonomi och Andreas har snart FEM barn att betala inkomstbaserat underhåll till (det är minst 7k i månaden). Kommer att gå åt helvete snabbare än jag trott.
Citera
2014-10-01, 22:36
Medlem
Andreas har snart FEM barn att betala inkomstbaserat underhåll till (det är minst 7k i månaden). Kommer att gå åt helvete snabbare än jag trott.

A är inte kredit värdig.
Citera
2014-10-01, 22:54
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Berny har havererad ekonomi och Andreas har snart FEM barn att betala inkomstbaserat underhåll till (det är minst 7k i månaden). Kommer att gå åt helvete snabbare än jag trott.

Trodde det var fyra?

Hursom så går detta åt skogen. Känns lite som om Berny tror att för att man har JOBB så har man obegränsad ekonomi och oändliga möjligheter.
Citera
2014-10-01, 22:57
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
A är inte kredit värdig.

Nej, det kunde man iofs ha väntat sig. Undrar vem som står på bilen då, för att inte kronofogden ska hämta den.
Citera
2014-10-01, 22:59
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Trodde det var fyra?

Ja, men sedan skrev någon av mammorna någonstans att det var fyra + ett på väg. Minns inte var nu, det är en jävla röra med bloggar och facebook. Tycker hon ska få en egen tv-kanal. Lika bra.
Citera
2014-10-01, 23:41
Medlem
Citat:
Ja, men sedan skrev någon av mammorna någonstans att det var fyra + ett på väg. Minns inte var nu, det är en jävla röra med bloggar och facebook. Tycker hon ska få en egen tv-kanal. Lika bra.

Det stämmer att A har 4 barn den 5 på väg.
Det är jo deras problen om kronofogden plockar bilen.
Citera
2014-10-01, 23:51
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Berny har skulder upp över öronen och är lika kreditvärdig som en get. Finns inte en chans att hon köpt bilen. Möjligen hjälpt till med kontantinsatsen efter att ha tiggt pengar av sina föräldrar/prostituerat sig/försäkringsbedrägeri/valfritt vidrigt sätt hon brukar fixa cash på.

I vilket fall. Jag och min man har båda bra betalt, sparkonton, bara en unge och bor fortfarande i lägenhet - och vi tycker det är kännbart dyrt att ha en vanlig jävla Saab. Berny har havererad ekonomi och Andreas har snart FEM barn att betala inkomstbaserat underhåll till (det är minst 7k i månaden). Kommer att gå åt helvete snabbare än jag trott.

Hahahahah ja justja, jag glömde helt bort det här med barnbidrag. Halva hans lön (om inte mer!) måste ju ska gå till till barnbidrag. Inte så jävla konstigt då att han kommer och slaggar gratis med Berny på Lss
Senast redigerad av Denosynlige 2014-10-01 kl. 23:55.
Citera
2014-10-02, 01:04
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Det stämmer att A har 4 barn den 5 på väg.
Det är jo deras problen om kronofogden plockar bilen.

Oj.

Man får hoppas att Berny faktiskt inte är gravid och börjar tro att ett barn kommer lösa hennes ekonomiska problem.
Citera
2014-10-02, 07:41
Medlem
Jag förstår ingenting (men så ser jag bara delar av det som utspelas på hennes Facebook-konto)

HON kan ju inte köpa en bil med kronofogdeskulder?
Så jag antar att upplägget är att hon ska betala men att han står på den?
Men hur fan får dom råd med alla möbler?
Hur mycket kredit kan en människa ta?
Och när ska hon låtsas att hon fått missfall/gör abort?
Citera
2014-10-02, 07:45
Medlem
Jag avskyr att spekulera i folks diagnoser (vilket, utöver pratet om hundägandets vara eller icke vara, är vad den här tråden består av, så varför jag läser den här tråden är obegripligt)
Men om hon nu är "ren" dvs på olagliga substanser och inte blandar sina piller med massor av alkohol dygnet runt, hur fan kan hon vara så mycket i det blå?
Det här påminner om min bipolära polare när han är manisk!?
Citera
2014-10-02, 11:57
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KukRocco
Det här påminner om min bipolära polare när han är manisk!?

Absolut. Jag har själv namngett hennes beteende som "mani" för det liknar verkligen maniskt beteende som du säger. Dock tror jag inte hon är genuint bipolär utan det är en kombination av impulsstörning, svårighet att hålla sig till sanningen samt ett drogmissbruk.

Bernys kommentar om den nya bilen: "Vi körde in henne några timmar". Dör.
Senast redigerad av Kardnialvokal 2014-10-02 kl. 12:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in