2014-05-27, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Vad är förresten grejen med att hon ska attackpussa allt hela tiden?

Hundar älskar ju att bli attackpussade, att skuttdansa och när man sjunger för dem.
Vet väl alla som någon gång har haft en hund...
Senast redigerad av lillamopsen 2014-05-27 kl. 16:55.
Citera
2014-05-27, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Jaha, undrar hur det går med graviditeten. Inser hon verkligen inte hur bråttom det faktiskt är? Jag börjar också undra om hon har hittat på det här, av någon outgrundlig sjuk anledning. Isåfall får vi antingen höra om ett missfall snart eller så blir det som med "R", att hon plötsligt bara vägrar prata om det.
Som jag skrev innan känns det konstigt att hon inte lagt upp något kort än som "bevis" som hon gjort med allt annat. Men om det nu är osanning och det kommer upp någon konstig historia om den glittrande, eller vad det nu kommer stå om missfallet, eller att det uppdagas redan innan att hon inte varit gravid har hon förlorat den lilla gnutta respekt hon haft hos mig. Känns som att alla mina vänner av kvinnligt kön lägger upp bild på den positiva pissestickan för att visa alla att de är gravida, och Berny är ju inte direkt den som inte gillar att kräma ut så många bilder hon bara kan på... kom på att det är lättare att antagligen ta upp saker vi inte sett kort på från hennes sida.
En del av mig hoppas verkligen att hon talar sanning om hennes graviditet så hon kan behålla någon sorts respekt hos mig, och antagligen många andra.
Citera
2014-05-27, 18:41
Medlem
urwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Såg det nu. Där är så mycket felaktigheter i hennes jävla "tolkningar" att jag inte vet var jag ska ta vägen. Hon är som ett barn som väljer att se vad hon vill se och applicerar mänskliga värderingar och tankemönster på hans beteende.

Hundar skäller för att de är osäkra, inte "sura".

Detta är så efterblivet att jag inte vet var jag ska ta vägen. Hundar har inte den intellektuella kapacitet hon tillskriver Theus. Att han skulle ha ett abstrakt tänkande och "låtsaskissa" för att "distrahera" henne... I don't even. Jävla mongo alltså.

Ja och guess what? Min kommentar på hennes blogg som tog upp precis det (med länk till lättförståelig information om lugnande signaler) blev inte publicerad. Hoppas hon i alla fall läser länken och tar det till sig och kanske även inser att en hund är en HUND ÄR EN HUND!
Citera
2014-05-29, 11:09
Medlem
Nu har hon varken skrivit på fejjan eller i bloggen på flera dagar.
Undrar vilket trauma hon har råkat ut för som hon sen kommer snyftande med?
Citera
2014-05-29, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
Nu har hon varken skrivit på fejjan eller i bloggen på flera dagar.
Undrar vilket trauma hon har råkat ut för som hon sen kommer snyftande med?

Åh, det är ju "missfall" eller "abort" förstås.
Citera
2014-05-29, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Åh, det är ju "missfall" eller "abort" förstås.
Eller så har hon blivit deppig för att HA kommit och hämtat hundstackarn, typ
Citera
2014-05-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Nu kanske det här låter helt sjukt men om man analyserar Bernys gamla självskadebeteende så är det inte särskilt svårt med dagens mått mätt och jämfört med de tjejerna som hamnar på rättspsyk nuförtiden. När jag läste första boken fascinerades jag över hur "sjuk" B var och hur "gravt" hennes självskadebeteende var. B tenderar ju som ni redan vet att gå in jävligt hårt för saker och ting. Naturligtvis var hon "värst" när hon självskadade. När jag ser på det idag med mer erfarenhet och en något mer nyanserad syn på B så undrar jag om hon någonsin ens sytt ett sår. I boken skriver hon om hur hon skurit av senor i handen (vilket gav upphov till nedsatt funktion, gäsp) och det har jag väldigt svårt att tro.

Ska ju vara en klåpare till läkare som opererat om funktionen försämrats. Om hon inte vägrat operation, men då tvivlar jag på att hon ens kan röra armen/handen.
Citera
2014-05-29, 20:44
Medlem
colafantacolafantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraeksjuk
Ska ju vara en klåpare till läkare som opererat om funktionen försämrats. Om hon inte vägrat operation, men då tvivlar jag på att hon ens kan röra armen/handen.

måste bara få gå in och säga att det inte är ovanligt att skära av senor och få nervskador med nedsatt funktion som konsekvens, hur bra läkaren än är.
dock tror jag inte ett skit på att B skurit av senor, skär man av senor blir man gipsad och det har hon mig veterligen aldrig varit.
som gammal självskadare ser det ut på ärren som att hon skurit på snedden vilket gör såren breda men inte så djupa.
Citera
2014-05-30, 00:03
Medlem
Ballcancers avatar
Hmm... Om hon är gravid.. Varför får hon Xanor då?? Och ska man ens käka ritalin som gravid??
Men ska hon endå göra abort så kanske dem skiter i vilket.......?
Känns bara skumt.
Citera
2014-05-30, 11:08
Medlem
Catwoman79s avatar
Om hon ändå ska göra abort så spelar det ju ingen roll...
Citera
2014-05-30, 22:13
Medlem
shittingbrickss avatar
Och nu har hon shoppat... Wow. Det var ju oväntat att hon skulle skriva något provocerande, det har ju varit ovanligt tyst både på Flashback och skvallerbloggen i eftermiddags. Hon fick väl panik att hon aldrig mer skulle få uppmärksamhet.
Citera
2014-05-30, 23:48
Medlem
Näpp, det är dags att låta denna flicksnärtan få leva det vanliga livet nu. Hon skapade lite rabalder en herrans massa år sedan med sin bok och folk öppnade ögonen för henne. Det blev ett jävla rabalder ett tag, men vad hände sen? Visst, hon har oss och hon har sina stackars bernyaner. Wow, Gammal hårdrockare har det, och då skriker han ändå inte efter uppmärksamhet som Berny gör. Berny lyckas ens inte med vad de andra föredettingarna lyckas med. Anna Book kommer vi ju fan inte ens ifrån varesig vi vill eller inte för att hon lyckats med att faktiskt hålla sig i ps-tv. Jag förstår verkligen att hon trodde att hennes "R" och Opus Dei och allt det skulle bli stora nyheter och så, varför skulle det inte bli det när en av de mest lästa böckerna det året handlade bland annat om Opus Dei?
Det sista denna toxiderade pastorn ska säga riktar sig till dig Berny, för jag vet att du läser detta:
Berny, det är bara vi som minns dig för vad du varit. Skit i oss och skit i bernyarnerna. Visa för fan att du är vettigare nog än att du ska vara den där skadeglittrande jäkla tjejen som tror att alla ska tycka synd om! Gud nåde dig om du ens tänker tanken på att försöka vara en förebild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in