2010-06-29, 14:32
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Det går faktiskt, men det förutsätter att majoriteten på båda sidorna inte bränner av till Lotd för att det är enklare, ta bort accessen till skitzonen för alla under RR 32 skulle fan lösa det problemet.

Jag har grindat vanliga quest med slayern i Praag och CH, förvisso får man inte eller ens har chansen att få ett grymt drop eller quest reward, men 4000 - 12000 xp / per inlämnad quest är fan inte dåligt och oftast lite mynt med i rewarden eller nån värdelös pryl.

De dagar jag questar så varvar jag med scens vanligtvis, lite RR måste man ha

Klart som fan att det GÅR, men som det är just nu så går det inte. (jävlar i det inte fort iallafall)
Citera
2010-06-29, 15:25
Medlem
En Witch Elf, hur kraftiga och smidiga blir de på högre level?
Vad är deras fördel/nackdel?
Citera
2010-06-29, 15:51
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
En Witch Elf, hur kraftiga och smidiga blir de på högre level?
Vad är deras fördel/nackdel?

På hög RR så är de extrema på att damagedumpa och disabla healers/casters.

De tar inte mycket stryk direkt och blir ofta targets.
Citera
2010-06-29, 15:54
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Klart som fan att det GÅR, men som det är just nu så går det inte. (jävlar i det inte fort iallafall)

Det går visst och dessutom i en normal takt. Om det enda man har vid level 40 är att levla sin RR då kan man ta sin tid i den vanliga takten och därmed levla dom ihop. Att hindra folk under RR 32 från att komma in i Lotd tycker jag låter som en utmärkt ide.
Citera
2010-06-29, 16:07
Medlem
Äh fick två levels på min RP igår via orvr och scenarios i T2. Visst det går inte lika snabbt som att grinda i lotd, men hur kul är det på en skala.. Och varför ha bråttom, tycker T1-3 är roligare än T4 ändå ^^
Citera
2010-06-29, 16:48
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mudhoney
Äh fick två levels på min RP igår via orvr och scenarios i T2. Visst det går inte lika snabbt som att grinda i lotd, men hur kul är det på en skala.. Och varför ha bråttom, tycker T1-3 är roligare än T4 ändå ^^

Det är sjukt tråkigt att lvla i LOTD, men att säga att man kan lvla i normal takt i T2-T3 när det inte poppar några Scenarios, inte finns så mycket folk i ORvR tycker jag personligen är felaktigt.
Visst man kan Questa, men i slutändan är det ett PvP spel.
Dvs ta bort eller sätt restrictions på det förbannade stället (LOTD).
Visst. 30+ eller 32+ hade varit bra, men nu kan man ju lvla 1-40 på en dag.

Så ska det inte gå till...
Citera
2010-06-29, 17:04
Medlem
Panzerbat.s avatar
En annan använde LoTD för att levla upp till 31 med mina t3 chars. Helt jävla dött I t3, knappt nån oRvR, har varit på en Keep siege, i snitt ca 10 minuters väntan på scenarios, och för det mesta var vi utnumererade i varje.
Får hoppas t4 är bättre för min sorc och BG.

På tal om det, har så sjukt svårt att bestämma mig vilken jag ska spela på. BG med 2hander är sjukt roligt, men AoE sorc är också sjukligt roligt.
Citera
2010-06-29, 18:15
Medlem
Quixotes avatar
Fick hem spelet idag och när man ska logga in och göra ett account så är tjänsten unavalible. Najszz.
Citera
2010-06-29, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Fick hem spelet idag och när man ska logga in och göra ett account så är tjänsten unavalible. Najszz.

Haha perfekt timing, dom håller på med en stor grej just nu.

http://www.warhammeronline.com/international/goa/faq_en.php
Citera
2010-06-29, 20:17
Medlem
Citat:
Det är sjukt tråkigt att lvla i LOTD, men att säga att man kan lvla i normal takt i T2-T3 när det inte poppar några Scenarios, inte finns så mycket folk i ORvR tycker jag personligen är felaktigt.
Visst man kan Questa, men i slutändan är det ett PvP spel.
Dvs ta bort eller sätt restrictions på det förbannade stället (LOTD).
Visst. 30+ eller 32+ hade varit bra, men nu kan man ju lvla 1-40 på en dag.

Så ska det inte gå till...

Jo när man komemr till T4 vill man ju gärna bli lvl 40 så snabbt som möjligt. Men i T2 på order azgal tycker jag det poppar scenarios ofta, iaf igår. orvr kan vara segt men oftast ett wb som springer omkring och tar keeps och BO's iallafall (sent väntar man på att destro ska ta tillbaka det för dom har inget annat att välja på = schysst def med mycker ren/xp ^^)
Citera
2010-06-29, 21:35
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mudhoney
Jo när man komemr till T4 vill man ju gärna bli lvl 40 så snabbt som möjligt. Men i T2 på order azgal tycker jag det poppar scenarios ofta, iaf igår. orvr kan vara segt men oftast ett wb som springer omkring och tar keeps och BO's iallafall (sent väntar man på att destro ska ta tillbaka det för dom har inget annat att välja på = schysst def med mycker ren/xp ^^)

Vi pratar om Destruction sidan, Order har det lätt :P (vad nickar du på Order sidan?)
I T4 så trivs jag med att vara low lvl

Lvlar dock upp min DoK då jag tyckte den gameplay passade mig utmärkt
Pumpa Weapon Skill på en DoK och man gör sjuuuuuukt med heal/dmg

Quixote: Bara så att du vet, om du får exp/renown/items/pengar osv så kommer det inte att sparas förrän den 7juli då de flyttar servrar osv.
Du kan dock prova många olika klasser för att se vilken som just passar dig.
Om du tänkt spela på Destruction sidan så hade Chosen/DoK/Choppa/Marauder varit högst intressant för Maggots!
Citera
2010-06-29, 22:07
Medlem
Citat:
Vi pratar om Destruction sidan, Order har det lätt :P (vad nickar du på Order sidan?)
Förstår inte, hur har Order det lätt?

Citat:
Quixote: Bara så att du vet, om du får exp/renown/items/pengar osv så kommer det inte att sparas förrän den 7juli då de flyttar servrar osv.
Du kan dock prova många olika klasser för att se vilken som just passar dig.
Om du tänkt spela på Destruction sidan så hade Chosen/DoK/Choppa/Marauder varit högst intressant för Maggots!
Vad menar du nu, om jag spelar normalt så kommer jag ändå att förlora allt jag har gjort fram tills det datumet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in