2010-06-24, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yuku
Haha var ju dumt..

Dumt ja, men eftersom folk har gjort det sedan level 1 så blev det jävligt jobbigt i längden. Någon gång kan väl för helvete folk växa upp och sluta förstöra för andra. Ångrar det inte alls heller, bara att jag blev tagen som var synd.
Citera
2010-06-24, 13:58
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Dumt ja, men eftersom folk har gjort det sedan level 1 så blev det jävligt jobbigt i längden. Någon gång kan väl för helvete folk växa upp och sluta förstöra för andra. Ångrar det inte alls heller, bara att jag blev tagen som var synd.

Vad var det han gjorde?
Citera
2010-06-24, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Vad var det han gjorde?

Vet inte vad glyphen heter men det var i lotd iaf, den närmast destruction campet. Man ska hämta jars och lägga dom i nån kista. I stage 3 så är det bossen som man ska döda, när man han har 75% hp så kommer det någon add som healar han fullt om den kommer till han. Han tog aggro och varje gång den spawnades så sprang han emot den vilket gjorde att han healades helt. Fick nästan reset innan vi fick aggro igen och kunde få han död.

Har aldrig riktigt blivit arg på ett spel men då vart jag riktigt trött. Skrev ett par dumma ord efteråt och tydligen fick man en ban för det. Fortfarande inget jag ångrar.
Citera
2010-06-24, 14:31
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Vet inte vad glyphen heter men det var i lotd iaf, den närmast destruction campet. Man ska hämta jars och lägga dom i nån kista. I stage 3 så är det bossen som man ska döda, när man han har 75% hp så kommer det någon add som healar han fullt om den kommer till han. Han tog aggro och varje gång den spawnades så sprang han emot den vilket gjorde att han healades helt. Fick nästan reset innan vi fick aggro igen och kunde få han död.

Har aldrig riktigt blivit arg på ett spel men då vart jag riktigt trött. Skrev ett par dumma ord efteråt och tydligen fick man en ban för det. Fortfarande inget jag ångrar.

Vafan, löjligt att få bann för det.

Jag har kallat folk cunt, fuckface, idiot etc i /sc, /1 när folk är idioter.
Citera
2010-06-24, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Vafan, löjligt att få bann för det.

Jag har kallat folk cunt, fuckface, idiot etc i /sc, /1 när folk är idioter.

Någonstans måste dom väl dra gränsen och jag fick äran att vara den som blev bannad, eller något. Jag är tillbaka in action imorgon ändå!
Citera
2010-06-24, 16:28
Medlem
Citat:

Fy fan vad tragiskt hela den episoden var. Jävla mongoSorc som lallar runt och leker apa, så klart man blir förbannad. Skrev ju några otrevliga meningar jag med till honom men ingen ban på mig?
Citera
2010-06-24, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoid
Fy fan vad tragiskt hela den episoden var. Jävla mongoSorc som lallar runt och leker apa, så klart man blir förbannad. Skrev ju några otrevliga meningar jag med till honom men ingen ban på mig?

GMs gillar dig mer helt enkelt.
Citera
2010-06-24, 19:18
Medlem
Rosles avatar
Kul spel, så länge det inte är allt för löjlig order:destro-ratio åtminstone. Läste på förra sidan att ni har en guild på Azgal, kostar det något att hoppa över från Norn till Azgal? Jag slutade spela för kanske ett halvår sedan, men man blir ju lite sugen på att börja igen. Hur långt har ni kommt med FB-guilden, LV?, TOTVL?
Citera
2010-06-24, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rosle
Kul spel, så länge det inte är allt för löjlig order:destro-ratio åtminstone. Läste på förra sidan att ni har en guild på Azgal, kostar det något att hoppa över från Norn till Azgal? Jag slutade spela för kanske ett halvår sedan, men man blir ju lite sugen på att börja igen. Hur långt har ni kommt med FB-guilden, LV?, TOTVL?

Går inte att hoppa över från Norn-Azgal tyvärr
Citera
2010-06-24, 19:22
Medlem
Rosles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Går inte att hoppa över från Norn-Azgal tyvärr

Ah, fasen då! Är det mycket folk här som lirar på Norn? Jag hade en 40/65-66 choppa vid namn Arsle, är det någon här man kan tänkas känna igen?

Hoppas ingen här är Ilovehumus, SteveO eller Kerrigan, fan vad jag rageat på nämnda. Jag lägger till hela Red Guard på denna lista, inte så överdrivet bra spelare, men jävligt jobbiga.
Senast redigerad av Rosle 2010-06-24 kl. 20:17.
Citera
2010-06-24, 23:35
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosle

Du kan rerolla med oss, många som har alts för att hjälpa nytt folk att lvla osv.
Kan även boosta osv.
Vi kommer börja med instanser såfort vi har en grupp som kan gå in.

Ps: Jag kommer INTE att spela idag då jag precis slutat jobba. Blev 14h idag
Citera
2010-06-25, 00:10
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Du kan rerolla med oss, många som har alts för att hjälpa nytt folk att lvla osv.
Kan även boosta osv.
Vi kommer börja med instanser såfort vi har en grupp som kan gå in.

Ps: Jag kommer INTE att spela idag då jag precis slutat jobba. Blev 14h idag
När fan kommer du online då? imorron? Vill köra mer t1 scenarios med min chosen, men orkar inte med alla facerollersen jag hamnar med i pugs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in