2008-09-13, 14:30
Medlem
Spelade som Chaos, blev lvl 12.
Grym tanker redan vid den leveln, tänk då level 40, är i princip odödlig med en enstaka healer bakom sig.

I PvP/RvR så är Magic de farligaste mot Chaos, annars allt som är nära köttar man sönder totalt.
Självfallet kör man med sköld som Chaos. Finns många teorier hit å dit vad man skall köra med men jag säger bara, sköld!
Citera
2008-09-13, 14:32
Medlem
STarkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgt
BW damage i t1 av en guildie (punishment)
http://i308.photobucket.com/albums/kk339/Punishment_album/WAR2008-09-1223-35-50-98.jpg
Helt ok eldsprutor dom där Bright Wizards.

Ojojoj, det var fan inte illa:P Fick 27k dmg i t1 när jag körde maruader, dock så har jag inte bildbevis
Citera
2008-09-13, 14:36
Medlem
STarkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Grym tanker redan vid den leveln, tänk då level 40, är i princip odödlig med en enstaka healer bakom sig.

I PvP/RvR så är Magic de farligaste mot Chaos, annars allt som är nära köttar man sönder totalt.
Självfallet kör man med sköld som Chaos. Finns många teorier hit å dit vad man skall köra med men jag säger bara, sköld!

Jag fann iron breakers väldigt jobbiga! Dom är riktigt sega! 2-3 brigth wizards klarade jag själv, men är dem fler än det blir det jobbigt

Jag klarade mig bäst med Aoe attacker i rvr, funkade riktigt nice som maruader!
Citera
2008-09-13, 14:38
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav

Inte en chans att jag ska köra med Sköld i RvR.
Jag tyckte de var värdelöst.
Men Greatweapon fick mig att le
Blev rank 15 med min Chosen.
Citera
2008-09-13, 14:39
Medlem
Panzerbat.s avatar
Kommer servrarna upp igen eller tog de ner dem inför morgondagen nu?
Läste på WAR att servrarna skulle ner klockan 15.00, men i spelet fick jag ett meddelande om att de skulle vara nere mellan 14.00-15.00.
Citera
2008-09-13, 14:39
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Ockstaerr: Har hört om riktiga monstermaskiner som också haft problem med spelet.

Usch då, nu sitter jag inte på en monstermaskin. Men då ska man väl bara vara nöjd att spelet fungerat perfekt för en hittils.

Nu återstår den svåra frågan tills på Måndag, Shadow Warrior eller Warrior Priest som main.
Suck..
Citera
2008-09-13, 14:41
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Usch då, nu sitter jag inte på en monstermaskin. Men då ska man väl bara vara nöjd att spelet fungerat perfekt för en hittils.

Nu återstår den svåra frågan tills på Måndag, Shadow Warrior eller Warrior Priest som main.
Suck..

Kvittar vilken - jag kommer vara på dig som ett plåster vilken du än väljer
Citera
2008-09-13, 14:43
Medlem
mosucks avatar
''In order to increase the stability of version 4.1.1, Mythic has made several corrections that we are deploying on our servers. Game servers will be shutdown at 14.00 CET for a short maintenance. However, so as not to shorten this afternoon's gaming, and contrary to what we announced yesterday, the open beta servers will remain accessible until tonight.

In addition, you will be able to update your client with the localised voice-overs this afternoon.

Finally, in order to complete the preparation for the head start that goes live tomorrow, we will disable the function of entering "open beta" codes at 16.00 CET. We will have several periods of network maintenance today that could lead to some lag in game, especially in the late afternoon.

Thanks for your understanding and and happy gaming!''

dem ger oss lite bonus iaf
Citera
2008-09-13, 14:46
Medlem
fgts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange*
Läste någonstans att det existerar minst 12 olika scenarios i war, stämmer detta? Trodde att det var de 3 scenarios som man kunde lira i tier 1, som sedan bara fortsatte, fast med högre levlar förstås. Om det nu finns flera, är de väldigt olika från varandra, och när och var kan man köra dem?

Minns inte den exakta siffran men 30+ st olika scenarios finns det iaf.
Varje "zon" har sina egna och det är allt från Capture the flag till rena deathmatcher. I t3 (lvl22-31) finns det 2 scenarios per "zon".
Så var inte orolig, det finns många ställen att slåss på
(jag har kört beta sen slutet av Maj och har inte testat alla än)
Citera
2008-09-13, 14:47
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Kvittar vilken - jag kommer vara på dig som ett plåster vilken du än väljer

Ah, det ante mig!
Ska gå igenom klasserna så ingående som möjligt. Har jag inte kommit närmre en lösning på Måndag så blir det väl en gammal klassisk slantslingning!
Citera
2008-09-13, 14:55
Medlem
Hej, tänkte bara kolla om någon har fått sina headstart koder från eastore?
Var nyss inne och kollade på eastore hemsidan och såg att det låg en "upplåsnings kod" som började med WARSEA. Kan det möjligtvis vara headstart koden eller är det bara en vanlig cd-key?

Tack på för hand!

Ska förresten lira Zealot med Stoppable!
Senast redigerad av CronothX 2008-09-13 kl. 15:02.
Citera
2008-09-13, 15:06
Medlem
Mange*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgt
Minns inte den exakta siffran men 30+ st olika scenarios finns det iaf.
Varje "zon" har sina egna och det är allt från Capture the flag till rena deathmatcher. I t3 (lvl22-31) finns det 2 scenarios per "zon".
Så var inte orolig, det finns många ställen att slåss på
(jag har kört beta sen slutet av Maj och har inte testat alla än)

Herre gud... 30!

Vet att detta inte är tråden till att jämföra war med wow, men där var man ju van med att det fanns 4 olika battlegrounds, och här finns det 30.

För övrigt, ni som har kraftiga datorer, men inte är så datorkunniga, titta in på denna tråd. Där står det hur ni kan göra war snyggare, genom att ändra på inställningar i er grafik-programvara. Ska testa nu när servrarna kommer upp igen, och se om det blir någon skillnad.^^

http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=68274
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in