2010-06-29, 22:26
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Förstår inte, hur har Order det lätt?

Vad menar du nu, om jag spelar normalt så kommer jag ändå att förlora allt jag har gjort fram tills det datumet?

Allt du gör mellan idag och den sjunde kommer du förlora.
Citera
2010-06-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Allt du gör mellan idag och den sjunde kommer du förlora.
Var har ni fått reda på den informationen?
Citera
2010-06-29, 22:58
Medlem
http://www.war-europe.com/#/home/?lang=en

Citat:
Following this operation, current and former European subscribers will be able to log-in and play the game for a free transitional period on GOA’s servers until July 6th. During this transitional period, character progression and experience will be suspended.
Citera
2010-06-29, 23:43
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Var har ni fått reda på den informationen?

Sedan kl 8 imorse tror jag det var som maintenance var så kommer allt man ha gjort att vara förgäves.
Jag menade att Order hade det "lätt" med Scenario Pops, ORvR battles osv då det ALLTID finns destro överallt
Citera
2010-06-30, 00:16
Medlem
Inte så lätt när man blir roflstomped mesta delen av tiden dock
Citera
2010-06-30, 01:24
Medlem
Nu när det är så att man inte tjänar på att lira seriöst på sina gubbar så finns ju detta alternativet alltid
http://www.warhammeralliance.com/forums/showpost.php?p=4704154&postcount=2
Citera
2010-06-30, 10:01
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Sedan kl 8 imorse tror jag det var som maintenance var så kommer allt man ha gjort att vara förgäves.
Jag menade att Order hade det "lätt" med Scenario Pops, ORvR battles osv då det ALLTID finns destro överallt

Balle Anka!!

Det är aningen märkligt att det står annorlunda info ingame när man loggar på, det står nåt annat där som man inte kan tolka att xp:n och allt försvinner.

drog in runt 40k rr igår på några scens och dinga RR38, nåja det var kul att slakta shamaner igår i vartfall, döda samma 3 shamaner igår i 5 scenario runs, de gick säkerligen i backen en 10 ggr var Deep wound +Rune of absorbation ftw
Citera
2010-06-30, 11:34
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Balle Anka!!

Det är aningen märkligt att det står annorlunda info ingame när man loggar på, det står nåt annat där som man inte kan tolka att xp:n och allt försvinner.

drog in runt 40k rr igår på några scens och dinga RR38, nåja det var kul att slakta shamaner igår i vartfall, döda samma 3 shamaner igår i 5 scenario runs, de gick säkerligen i backen en 10 ggr var Deep wound +Rune of absorbation ftw

Mjo, jag går igenom mina Steam-spel nu. Ingen idé att lägga tid i WAR iom att inget sparas. (Tänkte först köra PVE (BB/BE/LV/VL), men loot sparas heller inte.)
Citera
2010-06-30, 17:24
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Quixote: Bara så att du vet, om du får exp/renown/items/pengar osv så kommer det inte att sparas förrän den 7juli då de flyttar servrar osv.
Du kan dock prova många olika klasser för att se vilken som just passar dig.
Om du tänkt spela på Destruction sidan så hade Chosen/DoK/Choppa/Marauder varit högst intressant för Maggots!

Verkar inte ens gå att aktivera sitt spel, det enda man kommer åt via GOAs sida är current subscription och billing info. Koden går heller inte att aktivera via Mythics hemsida då den inte stämmer där.

Har börjat bra detta.
Citera
2010-06-30, 21:23
Moderator
^Eazs avatar
Fick detta mail.

Kanske ska ta lite ledigt från jobbet....

Se det fetstilta.

Citat:

As of June 29, 2010 publishing, operating and subscription services for Warhammer® Online: Age of Reckoning® (WAR) in Europe will be handled by Mythic Entertainment. GOA and Mythic are working to make all characters, guilds and account information available to players on Mythic's European servers. The following is a message from Mythic on the coming transition. Please read carefully the following communication from Mythic concerning the transition.

"Mythic Entertainment is pleased to be assuming all publishing and operational responsibilities for Warhammer Online: Age of Reckoning in the United Kingdom and Europe, effective 29 June 2010. We would like to take this opportunity to thank GOA for their commitment and service to the WAR community and to invite you to join us in welcoming the European community to Mythic Entertainment by extending 2 free weeks of playtime to all Current and Former GOA WAR players, following a short transition period starting on 29 June 2010.

Once the transition has begun on 29 June 2010, access to European servers for WAR will be suspended for half-a-day as the new Mythic Entertainment servers are brought online. After this transition period, the full game will once again be accessible on the GOA servers, and starting 6 July 2010 all current and former European subscribers will receive 14 days of free gameplay on our servers and a 100% bonus to Renown and Experience for 14 days!

We understand that you may have questions regarding this transition. To help, we've assembled a list of Frequently Asked Questions which can be found here: http://www.war-europe.com/handoverFaq/index-en.html

Returning players can download the client here: http://www.warhammeronline.com/download/index.php

Welcome to our European community and we'll see you on the Battlefield!

WAAAGH!"
Citera
2010-06-30, 21:28
Medlem
krijgenics avatar
Fick det mailet också. Fan va härligt. Jag är helt övertygad om att det hade gått bättre för WAR här i Europa om om Mythic hade haft hand om det från första början.
Citera
2010-06-30, 21:43
Medlem
Gravers avatar
Låter underbart, på vilken server lirar alla här då? Och kör ni order eller destruction?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in