2010-04-29, 17:51
Medlem
chillinchillums avatar
blir bara mer och mer kär i detta lir man märker otroligt mycket hur population ökar hela tiden, så tror detta lir kommer slå igenom stort nu förhoppningsvis..
Citera
2010-04-29, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chillinchillum
blir bara mer och mer kär i detta lir man märker otroligt mycket hur population ökar hela tiden, så tror detta lir kommer slå igenom stort nu förhoppningsvis..

Rank 40 snart då ?
Citera
2010-04-29, 19:09
Medlem
Stoppables avatar
Citat:

Det slog igenom för något år sedan (vid release) sen dog det igen.
Har ett MMO floppat 1 gång så återhämtar det sig aldrig.
Tillströmmning av spelare är dock alltid kul.
Men Slå igenom kommer det inte att göra, tyvärr.

Synd jag sitter fast i Aion annars hade jag själv också kommit tillbaka till alla mina pengar/gubbar ^^
Citera
2010-04-29, 20:06
Medlem
chillinchillums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Rank 40 snart då ?

Ja fan hoppas det är dock bara Rank 22 för tillfället. men det tar nog inte så lång tid tills man är 40 ska bli nice!
Citera
2010-04-29, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ja fan hoppas det är dock bara Rank 22 för tillfället. men det tar nog inte så lång tid tills man är 40 ska bli nice!

Ja det kommer gå snabbt!
Citera
2010-04-29, 20:45
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ja det kommer gå snabbt!

Håller på att patcha.

Characters transferred - check.
Börjat ladda ner add-ons - check

Ska bli grymt kul att köra några RVR rundor, något nytt att tänka på eller är det same ol?

Får nog bli WE'n jag lirar igen (Länkade henne tidigare, R40RR31) då hon var min första mainchar som också är roligaste, även om min R30RR31 Zealot är kul på sitt sätt (lätt att expa med healer faktiskt.).
Citera
2010-04-29, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Håller på att patcha.

Characters transferred - check.
Börjat ladda ner add-ons - check

Ska bli grymt kul att köra några RVR rundor, något nytt att tänka på eller är det same ol?

Får nog bli WE'n jag lirar igen (Länkade henne tidigare, R40RR31) då hon var min första mainchar som också är roligaste, även om min R30RR31 Zealot är kul på sitt sätt (lätt att expa med healer faktiskt.).

Ja, satsa på din WE som main de är förjävla bra Zealoten kan du köra som andra hands gubbe lite då och då för lite variation.

Du kommer nog få det lite jobbigt i början nu när du bara är RR31 men håll ut så ska du se att det blir roligare sen.
Det kommer nog vara lite knepigt tills du blir RR45+ men det kommer gå rätt så snabbt, annars kan du köra PvE och fixa lite PvE set och sen börja fixa din RR då blir det lite lättare
Citera
2010-04-29, 21:07
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ja, satsa på din WE som main de är förjävla bra Zealoten kan du köra som andra hands gubbe lite då och då för lite variation.

Du kommer nog få det lite jobbigt i början nu när du bara är RR31 men håll ut så ska du se att det blir roligare sen.
Det kommer nog vara lite knepigt tills du blir RR45+ men det kommer gå rätt så snabbt, annars kan du köra PvE och fixa lite PvE set och sen börja fixa din RR då blir det lite lättare

En fråga som säkert blivit ställd, finns det någon bra builds-site nu?

Jag är helt resettad, och har inte en blekaste.

Håller på att fixa UI't nu, få tillbaka allt som jag vill ha det (borde spart configfiler..)

Edit Hahaha tänkte just klaga på lagget, men kom på att jag hade både MW2 och FIFA ut-tabbat körandes i bakgrunden
Senast redigerad av ^Eaz 2010-04-29 kl. 21:23.
Citera
2010-04-29, 23:57
Medlem
Köpte just en månad och nu vill jag stänga av autoköpet som den kommer att göra varje månad.
Hur gör jag?
Citera
2010-04-29, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
En fråga som säkert blivit ställd, finns det någon bra builds-site nu?

Jag är helt resettad, och har inte en blekaste.

Håller på att fixa UI't nu, få tillbaka allt som jag vill ha det (borde spart configfiler..)

Edit Hahaha tänkte just klaga på lagget, men kom på att jag hade både MW2 och FIFA ut-tabbat körandes i bakgrunden

gå in på www.wardb.com där har du en sån där
Citera
2010-04-29, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Köpte just en månad och nu vill jag stänga av autoköpet som den kommer att göra varje månad.
Hur gör jag?

Du går in på www.war-eu.com loggar in på ditt acc och sen tar du bort subscription din tid som du har kommer vara kvar men den kommer inte att dra nästa månad ifall du tar bort det.
Citera
2010-04-30, 00:06
Medlem
Citat:
Du går in på www.war-eu.com loggar in på ditt acc och sen tar du bort subscription din tid som du har kommer vara kvar men den kommer inte att dra nästa månad ifall du tar bort det.
Ah, kanon! Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in