2010-04-27, 23:06
  #5533
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aies
Goa har erfarenhet. De drev/driver DAoC åt mythic också.
Kommer ihåg att det var gnäll på dem även då att de var söliga att översätta texten så vi också fick patches. Engelska serverna var tvugna att vänta på german/france.
I slutändan blev det dock så att det skedde så mycket exploits som han fixas på EU servers i tid men inte på US. Så EU servrarna var bättre på det sättet.

Iaf ska du inte gnälla så mycket på GOA. Jag har spelat Runes of Magic och där har du 2 stycken riktiga skitföretag som driver spelet.
Runewaker gör spelet. De är dumma i huvet får Mythic framstår som gudar i jämförelse.
Frogster driver spelet för EU och de får GoA att verka riktigt proffessionella.

Nej man ska absolut gnälla på GOA för det dom gör är jävligt dåligt för ett sånt stort spel som War jag menar kolla bara in hemsidan och det europeiska forumet det är ju för fan patetiskt, deras service är ju hur usel som helst också.. De skötte fan inte DAoC ordentligt heller.. Fattar inte att Mythic fortsätter låta dom hålla på men det är väl inte så lätt att fixa nya hit och dit :/
Citera
2010-04-28, 08:40
  #5534
Medlem
Thedoits avatar
Säljs det inte några gamecards till WAR längre? Eftersom War-europe vägrar acceptera mitt mastercard så börjar jag bli lite desperat. Fattar inte varför det inte fungerar nu, GAH.
Citera
2010-04-28, 09:49
  #5535
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aies
Goa har erfarenhet. De drev/driver DAoC åt mythic också.
Kommer ihåg att det var gnäll på dem även då att de var söliga att översätta texten så vi också fick patches. Engelska serverna var tvugna att vänta på german/france.
I slutändan blev det dock så att det skedde så mycket exploits som han fixas på EU servers i tid men inte på US. Så EU servrarna var bättre på det sättet.

Iaf ska du inte gnälla så mycket på GOA. Jag har spelat Runes of Magic och där har du 2 stycken riktiga skitföretag som driver spelet.
Runewaker gör spelet. De är dumma i huvet får Mythic framstår som gudar i jämförelse.
Frogster driver spelet för EU och de får GoA att verka riktigt proffessionella.


GOA har skött WAR under all kritik sedan de släpptes.
Stor del till att många lämnade "in the first place".
Citera
2010-04-28, 11:38
  #5536
Medlem
Aiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
GOA har skött WAR under all kritik sedan de släpptes.
Stor del till att många lämnade "in the first place".

De är säkert dåliga ville bara varna för att det finns värre.
Tycker ni GOA är dåliga ska ni aldrig spela något från Frogster.
Citera
2010-04-28, 15:48
  #5537
Medlem
Börjat med det här underbara spelet igen men det jag undrar nu är vilket sätt är det snabbaste att lvla på bara grinda eller questa eller grinda och rvra?
Citera
2010-04-28, 18:12
  #5538
Medlem
chillinchillums avatar
jag finner SC/PQ/RVR snabbt har bara gjort quests från lvl 1-6 eller något, sen pvpat / public quest från 6-21 som jag är nu, nej nu är det dags att börja lira i tier 3! hade :P
Citera
2010-04-28, 18:27
  #5539
Medlem
KastrullBajsarns avatar
vad rekommenderar ni för addons?
Citera
2010-04-28, 18:31
  #5540
Medlem
LifeIsALoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastrullBajsarn
vad rekommenderar ni för addons?
Har kollat lite på vad som finns.. Har inte hittat skitmånga som faktiskt behövs.. En grid (för warbands) tror jag är bra.

Dom flesta på curse är väldigt utdaterade.
Finns det nån annan vettig sida som tillhandahåller addons?
Citera
2010-04-28, 19:06
  #5541
Medlem
KastrullBajsarns avatar
en addon som visar debuffs mer tydligt på fiende vore bra.

vad mer behövs?
Citera
2010-04-28, 21:39
  #5542
Medlem
Noobgrens avatar
Citat:
vad rekommenderar ni för addons?

Beror på vad du lirar för klass. Något som är helt nödvändigt är ju State of Realm, den visar victory points, BO- och keep status, etc. Target ring är också jävligt bra (gör en ring runt målet som syns genom väggar). Healers behöver Squared och vissa tanks (chosen och kotbs) behöver Twister. Många använder också Paint the leader och Autofocus. Nerfed buttons kan vara svår att kalibrera (iaf om du ska bygga in conditionals i dina sekvenser) men ska vara effektiv som satan om den brukas rätt, själv har jag bara använt den sparsamt eftersom den låser knappar till hela sekvenser och på det sättet minskar flexibiliteten i mitt tycke.
Citera
2010-04-28, 21:40
  #5543
Medlem
Maxlurifaxs avatar
Jag gillar spelet ganska bra som det är (iallafall när man pwnar som sorceress)
Citera
2010-04-29, 13:14
  #5544
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maxlurifax
Jag gillar spelet ganska bra som det är (iallafall när man pwnar som sorceress)

Ja sorcs är jätte roliga att lira Innan dom blir påhoppna och nerhuggna av min White Lion mohah!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in