2010-06-28, 21:31
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drums
Är det mycket folk som lirar WAR fortfarande? Lirar wow, sedan 5år, testade WAR när det kom ut men "hade inte tid" att levla PGA alla jävla raids, haha Nu när jag städade ur garderoben hittade jag ju kartongen till WAR och tänkte kanske ge det en chans

Är end game PVP balanserat?

Balansen i spelet är så bra det kan bli tbh.
Finns inget spel som är perfekt balanserat men WAR är så nära det bara går om man jämför med resterande MMOs på marknaden.
Givet att det inte blir balanserat med fler nummer på ena sidan osv, men det är inte spelmekanikens fel.

Så svaret på din fråga är: Ja, spelet är balanserat.
Nej, servrarna är inte lika balanserade.
Citera
2010-06-28, 21:42
Medlem
kundvagns avatar
Following this operation, current and former European subscribers will be able to log-in and play the game for a free transitional period on GOA’s servers until July 6th. During this transitional period, character progression and experience will be suspended. When the process has completed, the European Mythic servers will be brought online and will be continually monitored during this transitional period. All game play during this period will be free for existing subscribers and current European subscribers will receive two weeks of free game play beginning 7th July.

Mjaha... vafan ska man göra i en vecka då?
Citera
2010-06-28, 21:44
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Following this operation, current and former European subscribers will be able to log-in and play the game for a free transitional period on GOA’s servers until July 6th. During this transitional period, character progression and experience will be suspended. When the process has completed, the European Mythic servers will be brought online and will be continually monitored during this transitional period. All game play during this period will be free for existing subscribers and current European subscribers will receive two weeks of free game play beginning 7th July.

Mjaha... vafan ska man göra i en vecka då?

Aja vi kan iallafall se fram emot en härlig gratismånad.
Citera
2010-06-28, 21:45
Medlem
Drumss avatar
Ca: hur lång tid tar det att bli maxlevel om man nöter lagom hårt?
Citera
2010-06-28, 21:50
Medlem
kundvagns avatar
Citat:

Om du hittar några som kan powerlevla dig kommer det gå asfort. Kan inte säga exakt hur lång tid men riktigt fort. Dock kommer du hamna rejält efter i renown rank.
Citera
2010-06-28, 22:04
Bannlyst
Citat:

Om du vill ha din RR jämt upp med din lvl så kanske det tar 2 veckor, annars kan du ju dra upp till 40 på 5-6 dagar, snabbare om du har några som hjälper dig i LOTD.
Citera
2010-06-28, 22:37
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Om du vill ha din RR jämt upp med din lvl så kanske det tar 2 veckor, annars kan du ju dra upp till 40 på 5-6 dagar, snabbare om du har några som hjälper dig i LOTD.

1-40 på 1 dag om man har 2 accounts.
Citera
2010-06-28, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
1-40 på 1 dag om man har 2 accounts.
Det visste jag inte, hur då?
Citera
2010-06-28, 22:50
Medlem
Schutzstaffelns avatar
Levlade upp en chosen till 30 direkt när spelet kom, sen tröttnade jag pga buggig gameplay.
Funderar nu på att börja spela War igen. Hur har spelet förbättrats sedan det kom och finns det fortfarande kvar några grövre buggar? Hur har chosen utvecklats? De var rätt stela och när jag spelade.
Citera
2010-06-28, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schutzstaffeln
Levlade upp en chosen till 30 direkt när spelet kom, sen tröttnade jag pga buggig gameplay.
Funderar nu på att börja spela War igen. Hur har spelet förbättrats sedan det kom och finns det fortfarande kvar några grövre buggar? Hur har chosen utvecklats? De var rätt stela och när jag spelade.

Inga stora buggar kvar, kanske finns någon enstaka men inget som man direkt märker av.

Eller jo jag blev tpad till Norsca starting stället när jag gick ut ur en tomb med min grupp.. Men tror den buggen blev fixad.

Chosens är just nu ett av de bästa klasserna som går att spela.
Och enligt mig så är dom allt annan än stela.

Mycket spelare och bra RvR även ett schysst community.
Citera
2010-06-28, 23:03
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Det visste jag inte, hur då?

Man summonar 1 lvl 1 till LOTD, sen ger man honom apprentice från sin 40 main i samma party. Sen går lvl 1 och dödar och dödar.
Citera
2010-06-28, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Man summonar 1 lvl 1 till LOTD, sen ger man honom apprentice från sin 40 main i samma party. Sen går lvl 1 och dödar och dödar.

Jo jo men man tar ju inte 40 på 24 timmar på det sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in