2010-05-06, 16:33
  #5653
Medlem
Scubbles avatar
Längtar till min skaven assassin kommer!
Citera
2010-05-06, 17:11
  #5654
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Längtar till min skaven assassin kommer!

Okej, hoppas du har bra tålamod då..
Citera
2010-05-06, 17:22
  #5655
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Okej, hoppas du har bra tålamod då..
Väntat ända sen launch vettu! en vacker dag kommer det att ske!
Citera
2010-05-06, 19:02
  #5656
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Väntat ända sen launch vettu! en vacker dag kommer det att ske!
Ok, du har verkligen tålamod.
Citera
2010-05-06, 19:43
  #5657
Medlem
Bohrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Jag med. Fast tycker ändå inte att det var fel. Båda sidorna har sköna karaktärer.

Nu startade jag dock en Bright Wizard på Karak-Norn. Tänkte testa och se hur det går.
Var försiktig dock med den. Vet inte hur många gånger jag lyckats spränga mig själv genom att inte vara uppmärksam!
Citera
2010-05-06, 19:50
  #5658
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bohr
Var försiktig dock med den. Vet inte hur många gånger jag lyckats spränga mig själv genom att inte vara uppmärksam!

Jo dom kan vara livsfarliga om man inte är försiktig eller har en healer med sig
Citera
2010-05-07, 10:30
  #5659
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Längtar till min skaven assassin kommer!

Hehe, det där har man snackat om sen innan beta och visst vore grymt om det kom skavens som ett spelbart alternativ, men då skulle man nog tvingas att göra om spelet från början, skavens är ju inte allierade med destruction utan är ju en helt egen "nation" dvs man skulle slåss på 2 fronter istället för på 1, vet inte om det är nåt mmorpg som fixar det?

Sen skulle nog alla i WAR rolla en skaven med, det är problem nummer 2.

Men det vore ballt helt klart.
Citera
2010-05-07, 11:13
  #5660
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Hehe, det där har man snackat om sen innan beta och visst vore grymt om det kom skavens som ett spelbart alternativ, men då skulle man nog tvingas att göra om spelet från början, skavens är ju inte allierade med destruction utan är ju en helt egen "nation" dvs man skulle slåss på 2 fronter istället för på 1, vet inte om det är nåt mmorpg som fixar det?

Sen skulle nog alla i WAR rolla en skaven med, det är problem nummer 2.

Men det vore ballt helt klart.


DAOC hade väl 3?
Citera
2010-05-07, 12:03
  #5661
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Hehe, det där har man snackat om sen innan beta och visst vore grymt om det kom skavens som ett spelbart alternativ, men då skulle man nog tvingas att göra om spelet från början, skavens är ju inte allierade med destruction utan är ju en helt egen "nation" dvs man skulle slåss på 2 fronter istället för på 1, vet inte om det är nåt mmorpg som fixar det?

Sen skulle nog alla i WAR rolla en skaven med, det är problem nummer 2.

Men det vore ballt helt klart.
Det finns ju olika Skaven klaner, kom inte ihåg vilken skaven klan det va som gick med i en chaos armé men tror det hände i spelet Warhammer: Mark of Chaos!
Så om det hände där, varför inte i WAR? Dessutom hatade inte dwarfs ganska brutalt high elfs? och trots det är de allierade i spelet.
De flesta av WAR's spelare vill ha Skaven så om de ska göra en nya raser så kommer jag ta förgivet att de blir skaven
Citera
2010-05-07, 12:54
  #5662
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Det finns ju olika Skaven klaner, kom inte ihåg vilken skaven klan det va som gick med i en chaos armé men tror det hände i spelet Warhammer: Mark of Chaos!
Så om det hände där, varför inte i WAR? Dessutom hatade inte dwarfs ganska brutalt high elfs? och trots det är de allierade i spelet.
De flesta av WAR's spelare vill ha Skaven så om de ska göra en nya raser så kommer jag ta förgivet att de blir skaven

De hatar inte varandra de har däremot varit ett stort krig mellan de 2 tidigare, men de är väl lite tensions bara och jag tror ingen av dom gillar varandra men hata är lite väl starkt.
Citera
2010-05-07, 13:38
  #5663
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
De hatar inte varandra de har däremot varit ett stort krig mellan de 2 tidigare, men de är väl lite tensions bara och jag tror ingen av dom gillar varandra men hata är lite väl starkt.


Hat är väl en ganska stor drivkraft till att döda någon? :P
Citera
2010-05-07, 13:43
  #5664
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Hat är väl en ganska stor drivkraft till att döda någon? :P

Jo men du får ju tänka på att kriget jag talar om hände för ett antal tusen år sedan och HE och Dwarfs är inte längre i krig visst de hyser nog agg mot varandra fortfarande men absolut inte till den gränsen att dom skulle börja döda varandra igen.. Jag tror nog aldrig att HEs och Dwarfs kommer bli riktigt goda vänner som de en gång var men de är ju allierade nu och måste hålla ihop.

http://warhammeronline.wikia.com/wiki/War_of_the_Beard
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in