2010-06-03, 12:07
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trino
Tack för ett bra svar då kanske man skall fortsätta spela på som man gör nu då går väl relativt fort det med hehe.

Jo jag hade gjort det, jag var glad nu när jag drog 40 med min nya char, då var han 35-36 i RR.

Sen som du säger det går fort att lvl:a om man bara vill det.

I torsdags morse förra veckan, var jag 35.8 bestämde mig för att skippa RR till 40 just för att sen kunna fokusera på detta, torsdagskväll var jag 39 (och använde sedan dingscrollen för att bli 40).

I måndags var jag 43-44RR, och det gick ju enklare iom att jag då hade fullt Anni-set på + högsta Influence rewards med mig från T3.

Som sagt, jag är glad att jag höll min RR uppe i nivå med min R, speciellt iom att det faktiskt är ett PVP inriktat spel, det gör det lättare nu att få på mig gear som är i "rätt" level med det jag pysslar med, dvs jag har de wards osv som behövs, jag har vapen/armor etc som gör så att jag kan ta en hel del stryk osv.
Citera
2010-06-03, 12:09
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Vad fan är det för fel på servrarna? Får upp "the server has closed your connection" och alla servrar är gråa.

Bullshit säger jag

*edit*

Hittar dock en "PTS" server som jag kan komma in på som heter Vale of creatu. Jag vill ju för fan in på azgal, vad ska jag göra!?

Står när du startat spelet och skrivit in ditt lösen, de är nere för network maintenance.
Citera
2010-06-03, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Jo jag hade gjort det, jag var glad nu när jag drog 40 med min nya char, då var han 35-36 i RR.

Sen som du säger det går fort att lvl:a om man bara vill det.

I torsdags morse förra veckan, var jag 35.8 bestämde mig för att skippa RR till 40 just för att sen kunna fokusera på detta, torsdagskväll var jag 39 (och använde sedan dingscrollen för att bli 40).

I måndags var jag 43-44RR, och det gick ju enklare iom att jag då hade fullt Anni-set på + högsta Influence rewards med mig från T3.

Som sagt, jag är glad att jag höll min RR uppe i nivå med min R, speciellt iom att det faktiskt är ett PVP inriktat spel, det gör det lättare nu att få på mig gear som är i "rätt" level med det jag pysslar med, dvs jag har de wards osv som behövs, jag har vapen/armor etc som gör så att jag kan ta en hel del stryk osv.

Kan tro att det suger att ha en RR som är bra mycket längre än sin rank. Just nu ligger jag på Rank 14 och RR 14. Så dem håller sig stabilt med varandra
Citera
2010-06-03, 12:14
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Står när du startat spelet och skrivit in ditt lösen, de är nere för network maintenance.

Servarna var ju det i onsdags, fan va illa att dom inte ens kan säga att det är maintenence utan ger mig ett felmeddelande som man kan få av 100 olika anledningar

Finns det sagt ungefär när servrarna kommer upp igen?
Citera
2010-06-03, 12:16
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Servarna var ju det i onsdags, fan va illa att dom inte ens kan säga att det är maintenence utan ger mig ett felmeddelande som man kan få av 100 olika anledningar

Finns det sagt ungefär när servrarna kommer upp igen?

De skriver nästan alltid "No later than 13:00" vilket betyder allt från en timmes downtime till hela tiden.

Brukar väl lyckas med att få upp dem till 12GMT (13:00 i sverige).
Citera
2010-06-03, 12:17
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
De skriver nästan alltid "No later than 13:00" vilket betyder allt från en timmes downtime till hela tiden.

Brukar väl lyckas med att få upp dem till 12GMT (13:00 i sverige).

Tråkigt, jag som just hade tänkt att testa war scrolling text addonen. Då blir det 360 istället!
Citera
2010-06-03, 12:20
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Tråkigt, jag som just hade tänkt att testa war scrolling text addonen. Då blir det 360 istället!

Du har det bättre än mig iaf, jag sitter på jobbet.

Får inte spela något på ytterligare ca 7 timmar.

Hade tänkt att ta 45 idag och grinda de sista medallions för Conqchesten.

Sen har jag det mesta liggande för Invader, Warlord, så då blir det inte lika kritiskt för medallions, och de delarna droppar ju i Altdorf, så de kistorna får man då och då.
Citera
2010-06-03, 12:41
Medlem
Janne-Taikons avatar
LOTD ja, fan jag måste dit, måste banne mig ha tag i denna, http://www.wardb.com/item.aspx?id=2001697 , vad jag fattar det som så är det random drop i zonen?

Måste ju vara bland det sjukt bästa vapnmena man kan ha som slayer vid 36, eller finns det nåt bättre ? Kräver ju bara lvl 36...
Citera
2010-06-03, 13:38
Medlem
Fuktkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Snoffelina är det en engineer? (isåfall ska jag ordna med invite imorgon, drar på nån jefla konferens med jobbet idag och är borta över natta liksom)

Fyfan vilken seg dag det var igår i Caledor, i 4 jävla timmar höll vi på att plocka BO's fram och tillbaka i hopp om att låsa zonen gick åt helvete till slut, hata Caledor zonen!!!

Stämmer, men jag tror jag skippar den.. Det klickade inte mellan mig och engineer så att säga
Citera
2010-06-03, 13:51
Medlem
Nån som har en länk till en dmg-meter?
Citera
2010-06-03, 13:54
Medlem
5assedmonkeys avatar
Är det många spelare nuförtiden?
Kommer ihåg då jag började (samma dag som det släpptes.)
Körde på en low low server (låg population på båda sidorna) och ändå så var det jävla massa folk överallt.

Är det likadant nu? Tyckte det var så underbart att det alltid fanns folk på public questen och sånt.
Citera
2010-06-03, 14:40
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoid
Nån som har en länk till en dmg-meter?

http://war.curse.com/downloads/war-addons/SearchResults.aspx?q=dps
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto