2009-06-25, 18:41
Medlem
BrianGriffins avatar
Som jag har förståt, så gäller det Karak Azgal eller Karak Eight Peaks.
Spelade på Eltharion för, men dom mergade väll?
Men berätta gärna skillnaden på KA och K8P. Typ för och nackdelar på servrarna eller nåt.

Tack
Citera
2009-06-29, 12:44
Medlem
backmeisters avatar
warhammer guild

hejsan mina trogna fbare

om ni vill vara med i en svensk guild på karak azgal så pma mig gärna ert namn så addar jag er på friends så invitar vi er. vi har nyss startat upp den så den är ny.

ingen press utan man spelar när man vill och när man har ork.
så vill ni vara med och levla upp guilden och få feta guild profits så pma mig
Citera
2009-06-29, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backmeister
hejsan mina trogna fbare

om ni vill vara med i en svensk guild på karak azgal så pma mig gärna ert namn så addar jag er på friends så invitar vi er. vi har nyss startat upp den så den är ny.

Och vilken sida hade ni tänkt att spela på? (Order/Destru)
Citera
2009-06-29, 16:26
Medlem
En_Tavlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philleeh
Och vilken sida hade ni tänkt att spela på? (Order/Destru)
Jag kör Order, så ska jag vara med så är det Order det får bli ^^
Citera
2009-06-30, 11:17
Medlem
backmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En_Tavla
Jag kör Order, så ska jag vara med så är det Order det får bli ^^

nog kan man säga att jag "gjorde en tavla". det är destro vi kör jag gav helt fel info tilll dig om jag fick dig att tro att det var order

ber om ursäkt för det isf! men för att förtydliga, det är alltså destroction vi spelar.

mvh
Citera
2009-06-30, 11:36
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
nog kan man säga att jag "gjorde en tavla". det är destro vi kör jag gav helt fel info tilll dig om jag fick dig att tro att det var order

ber om ursäkt för det isf! men för att förtydliga, det är alltså destroction vi spelar.

mvh
Vad heter guilden? Måste veta så jag kan hålla utkik och dräpa er
Citera
2009-06-30, 11:38
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
hejsan mina trogna fbare

Funderar på att ta upp Warhammer lite halvhjärtat igen över sommaren. Har min 25 sorceress på Karak Azgal. Tror jag iaf det var. Men jag hoppar gärna in sen.
Citera
2009-06-30, 13:01
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong

Lirar du fortfarande?!
Citera
2009-06-30, 13:13
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Lirar du fortfarande?!
Har nyligen startat igen om jag ska vara ärlig
Försökte med AoC, det var kul ett tag.
Sen tog jag nya tag med WoW med lite IRL vänner. Nådde level 64 och jag ville praktiskt taget ta livet av mig av tristess och enformig jävla skitgrind.
Så nu är jag här igen, och trots min dators oförklarliga krascher i just Warhammer så är det, det MMO som jag har roligast i
T4 må vara lite halvdött atm med LotD (förvånar mig att så många spelare väljer PvE i LotD istället för RvR... trodde folk lirade warhammer för RvR) i och med att det tar förbannat lång tid att låsa upp när den andra faktionen tagit kontroll över det. PvEa ett par zoner så får man tillgång och wipar destro där så måste de göra det vi just gjorde.
De borde gett båda access till området och sen låta dem slå ut varandra där. Säg raida den andra sidan bas eller liknande så låser man ut dem nån timma eller så. Nej Mythic, Lite besviken blev jag på systemet kring LotD.
Citera
2009-06-30, 13:14
Medlem
mosucks avatar
Citat:

Vad nickar du ingame?
Citera
2009-06-30, 13:15
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
Vad nickar du ingame?
Bör finnas på antingen Tanarion Toffelhjelte eller Brekar Toffelhjelte. Håll utkik efter dem och, tja försök dräp dem
Citera
2009-06-30, 13:16
Medlem
mosucks avatar
Citat:
T4 må vara lite halvdött atm med LotD (förvånar mig att så många spelare väljer PvE i LotD istället för RvR... trodde folk lirade warhammer för RvR) i och med att det tar förbannat lång tid att låsa upp när den andra faktionen tagit kontroll över det. PvEa ett par zoner så får man tillgång och wipar destro där så måste de göra det vi just gjorde.
De borde gett båda access till området och sen låta dem slå ut varandra där. Säg raida den andra sidan bas eller liknande så låser man ut dem nån timma eller så. Nej Mythic, Lite besviken blev jag på systemet kring LotD.

word. är så jävla sur över at jag aldrig kommer komma till någon city siege eftersom dem tar 2 zoner, sen så springer dem till Lotd
Senast redigerad av mosuck 2009-06-30 kl. 13:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in