2010-04-10, 20:08
Medlem
Wolfhaarts avatar
Fan då testar man det här spelet igen dåra. Med trial och allt.

Gillade nog mest lore och de coola landskapet/byggnader som fanns. Barrak varr var nog min favorit! Vart lite sur dock att det bara fanns 2 huvudstäder. Har inte följt spelet på något år, har dom lagt till huvudstäder eller har planer på att göra de i framtiden?

Edit: Vafan man får ju inte ens börja i orklands som ork längre, håller spelet på att dö eller?
Senast redigerad av Wolfhaart 2010-04-10 kl. 20:44.
Citera
2010-04-10, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfhaart

Gillade nog mest lore och de coola landskapet/byggnader som fanns. Barrak varr var nog min favorit! Vart lite sur dock att det bara fanns 2 huvudstäder. Har inte följt spelet på något år, har dom lagt till huvudstäder eller har planer på att göra de i framtiden?

Edit: Vafan man får ju inte ens börja i orklands som ork längre, håller spelet på att dö eller?

Kollar du i backpacken så får du se att det finns en scroll när du har betalat så kan du andvända den för att komma till din race starterzone
Citera
2010-04-11, 07:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfhaart

Spelet håller absolut inte på att dö, nya contents/expansions är påväg. De gjorde bara om startzonerna för att jämna ut PvPn och för att få nya spelare att komma igång snabbare.

Huvudstäderna har jag ingen aning om men man får hoppas på att dom kommer snart.
Citera
2010-04-11, 11:44
Medlem
Wolfhaarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underansiktet
Kollar du i backpacken så får du se att det finns en scroll när du har betalat så kan du andvända den för att komma till din race starterzone

ok tack, gillade mest greenskin/dwarf områdena. Kommer nog inte börja spela ordentligt på ett tag men bra och veta iaf

Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Spelet håller absolut inte på att dö, nya contents/expansions är påväg. De gjorde bara om startzonerna för att jämna ut PvPn och för att få nya spelare att komma igång snabbare.

Huvudstäderna har jag ingen aning om men man får hoppas på att dom kommer snart.

Okej skönt att höra faktiskt. Tycker ändå att War levererade vad dom lovade men anledningen varför det inte gick bättre var nog för att spelmekaniken var föråldrad och att endgame var enformigt och inte så givande. Iaf från vad jag har hört. Spelade ett tag och gillade verkligen spelet men datorn hängde inte med när det blev stora RvR fighter så jag slutade spela. kommer nog testa igen när jag skaffat en ny dator.
Citera
2010-04-11, 12:20
Medlem
chillinchillums avatar
körde lite free trial, helt sjukt mycket folk i dwarf starten iaf, fram till lvl 10.. blir till att låsa upp accountet, underbart pvp mmorpg lir
Citera
2010-04-11, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underansiktet
Behöver lite hjälp får en patch error då Stream/Vo_French.myp/a massa siffror encountrade en corruption i remote servern va kan problem va och har någon ett tips hur man fixar

Bumpar med min fråga hittar inget svar på warhammer forumet heller
Citera
2010-04-12, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chillinchillum
körde lite free trial, helt sjukt mycket folk i dwarf starten iaf, fram till lvl 10.. blir till att låsa upp accountet, underbart pvp mmorpg lir

Kul att höra! Men bara så att du vet så lirade du Empire starten alla raser startar dära. När du låser upp accet så kommer du kunna åka överallt i världen. Och det är ett grymt PvP mmorpg skulle vilja påstå att det är det bästa men det är ju min åsikt.
Hur som helst så kommer du inte att bli besviken!
Citera
2010-04-12, 16:21
Medlem
Valbergetsherres avatar
Har ett account sen tidigare men kör på trial nu. Funderar på om det är värt att aktivera sitt account men vet fan inte.

Potimor , Azgal-servern. Är en trevlig ork choppa.
Citera
2010-04-12, 16:24
Medlem
sv1nt0s avatar
senast jag spelade så dog pvpn ut lite efter ~lvl 20. är det likadant än? Och hur är dungeons och sådant? har inte provat det än.
Citera
2010-04-12, 16:59
Medlem
Kamnes avatar
Vad är det för restriktioner på trial? levels och sånt?
Citera
2010-04-12, 17:21
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamne
Vad är det för restriktioner på trial? levels och sånt?

Level 10 max.
Citera
2010-04-14, 12:11
Medlem
Noobgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sv1nt0
senast jag spelade så dog pvpn ut lite efter ~lvl 20. är det likadant än? Och hur är dungeons och sådant? har inte provat det än.

T3 kan vara lite dött, ja. De flesta drar och farmar exp och gear i Land of the Dead så fort de dingar 25. Men det beror på server, veckodag, tid på dygnet, etc också. Kvällstid händer det oftast saker även i T3, iaf på Azgal.

Dungeons är väl ok, det finns några större endgame-dungeons som folk kör för gear, men det är ju inte WoW direkt (som tur är), spelet är inte baserat på PvE-raiding.

För övrigt har Mythic precis släppt infon om hur city sieges kommer att se ut i nästa patch. Ser jävligt lovande ut måste jag säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in