2009-07-13, 09:29
Medlem
Golachabs avatar
Har även jag hoppat på (åter)-tåget och börjat spela 10-dagars. Började om helt och spelar nu Destro istället då jag ändå var low level och fått för mig att båda sidor är hyffsat jämnställda med folk. Får se vad jag tycker om spelet nu. Har begränsat med speltid dock så det blir inget hardcore lirande.
Citera
2009-07-13, 18:33
Medlem
Destruction fick sig en törn på K8P igår då kungen gick och flyttade till Altorf för lite publik förnedring...

Faktiskt skönt att se att Order kunde samarbeta så pass.
Citera
2009-07-13, 23:51
Medlem
Maximatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
jädrans va synd, men det är bra att ni försöker i alla fall. för det vore helt osannolikt att Dest skulle kunna ta sig till Altdorf, så för tillfället håller jag på att Order kommer till IC

Det var ju altdorf raid idag Även om det var fail men destro fick ju tummen ur röven iallafall.
Citera
2009-07-14, 00:23
Medlem
Svartbåts avatar
Funderar på att börja lira lite Warhammer igen, lvlade tills jag fick mount sen blev allt tråkigt . . Hur ser pvpn i Warhammern ut , är den balanserad ?
Citera
2009-07-14, 00:51
Medlem
Ohh nej den är inte balanserad... alltid någon sida som dominerar men så är det väl alltid i mmos nu för tiden... folk byter ju sida bara för att motståndarna dominerar.

Sj tycker jag om att slå i underläge dock verkar det inte som om destro tycker samma sak eftersom jag knappt har set röken av den där 8-10 warband zergen jag vart överlycklig att hitta när vårat guild flytta till K8P
Citera
2009-07-14, 02:06
Medlem
Flyttkartongs avatar
På Karak Azgal är det hyggligt balanserat tycker jag, övertaget skiftar från dag till dag, med en liten fördel för destruction just nu tycker jag. Altdorf siege idag, slog tillbaka destruction. Order gjorde ett bra försök för att komma till IC i söndags och det var väl aldrig riktigt nära kanske eftersom vi lyckades sabba fortet och sedan blåstes det mer eller mindre av.

Jag har faktiskt riktigt kul i warhammer just nu!
Citera
2009-07-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
På Karak Azgal är det hyggligt balanserat tycker jag, övertaget skiftar från dag till dag, med en liten fördel för destruction just nu tycker jag. Altdorf siege idag, slog tillbaka destruction. Order gjorde ett bra försök för att komma till IC i söndags och det var väl aldrig riktigt nära kanske eftersom vi lyckades sabba fortet och sedan blåstes det mer eller mindre av.

Jag har faktiskt riktigt kul i warhammer just nu!
Lirar du Order?
Citera
2009-07-14, 20:05
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Lirar du Order?
Givet
Om man ser en karaktär med efternamnet "Toffelhjelte" så är risken stor att det är jag!
Såvida det inte är en billig copycat dvs
Citera
2009-07-15, 15:45
Medlem
Ockstaerrs avatar
Sugen på några bra Addons. Någon som har ett bra tips?
Citera
2009-07-15, 23:21
Medlem
Niths avatar
är det mycket rollspelande i warhammer?

vad kostar det att spela?

smått intresserad, kul att testa "nåt nytt" så att säga...
Citera
2009-07-16, 00:10
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
är det mycket rollspelande i warhammer?

vad kostar det att spela?

smått intresserad, kul att testa "nåt nytt" så att säga...

1. Beror på, finns RPrealms är jag nästan helt säker på.
2. Mellan 12 och 15 euro i månaden, minns inte riktigt men detta kan nog någon annan svara på
Citera
2009-07-16, 00:14
Medlem
mosucks avatar
vad ledsen jag blir på er dest om ni deffar så att order inte kommer till IC...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in