2009-07-16, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Har även jag hoppat på (åter)-tåget och börjat spela 10-dagars. Började om helt och spelar nu Destro istället då jag ändå var low level och fått för mig att båda sidor är hyffsat jämnställda med folk. Får se vad jag tycker om spelet nu. Har begränsat med speltid dock så det blir inget hardcore lirande.

Vad tyckte du nurå?
Citera
2009-07-16, 08:06
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcmuff
Vad tyckte du nurå?
Delade känslor. Spelet i sig gillar jag. Men obalansen mellan klasserna är så fruktansvärd att det blir patetiskt. Spelar Mdps och finner ingen som helst funktion i RvR där de båda teamen står och lobbar ranged AoE på varandra hela tiden. Svårt att hinna fram till närmaste fiende och väl där blir man slarvsylta innan man hinner göra någon som helst skada. Börjar man trots allt döda folk (och har en healer som helar en) får man hela motståndarlagets splashsquad på sig och dör på sekunden resten av sessionen så fort man visar sig på spelplanen när de insett att man är ett potentiellt hot till skillnad från de flesta kålrötter som spelar.

Såg att de kommer ändra AoE snart och det ger lite hopp. Men annars gillar jag spelet som sagt och kommer fortsätta.
Senast redigerad av Golachab 2009-07-16 kl. 08:08.
Citera
2009-07-16, 08:25
Medlem
Även jag återaktiverat mitt konto med en BO
Citera
2009-07-16, 08:26
Medlem
Även jag återaktiverat mitt konto med en BO på Karak-Eight Peakz...Känns jävligt bra, dock är man förbannat rostig...Frågan är om BO ens är värda något numera med Choppa, Slayers etc...
Citera
2009-07-16, 08:36
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanrei
Även jag återaktiverat mitt konto med en BO

Citat:
Även jag återaktiverat mitt konto med en BO på Karak-Eight Peakz...Känns jävligt bra, dock är man förbannat rostig...Frågan är om BO ens är värda något numera med Choppa, Slayers etc...
Har en BO jag med som jag kommer dra upp till 40. Gillar klassen även om den är hyffsat kass nu.
Citera
2009-07-16, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Har en BO jag med som jag kommer dra upp till 40. Gillar klassen även om den är hyffsat kass nu.

Yupp, frågan är om man ska gå med 2h eller 1h o shield, man dör som smör atm känns det som..
Citera
2009-07-16, 08:49
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Yupp, frågan är om man ska gå med 2h eller 1h o shield, man dör som smör atm känns det som..
Nu är min BO bara tier 1 än. Men valet mellan 1h och sköld och 2h kvittar. Hinner ändå aldrig göra någon större nytta eller skada. Eller ens "tanka" då jag dör av ranged explosioner allt för ofta. Det var skillnad förut då jag var SM och faktiskt kunde tanka bra på den tiden (innan 1.2-patchen antar jag att det var då) och kunde ta en hel de stryk.
Citera
2009-07-16, 12:46
Medlem
Jo ang. BOs.. det är den enda klassen förutom ev ngn healer som jag har problem och helst undviker att hoppa på med min engie resten är inga problem som helst med. så jodå BOs e ok...
Citera
2009-07-17, 00:02
Medlem
DaveLikesRaves avatar
Aktiverade mitt account nu! Vilken server lirar folket på? Vill nörda lite nu
Citera
2009-07-17, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaveLikesRave
Aktiverade mitt account nu! Vilken server lirar folket på? Vill nörda lite nu
Karak-Azgal
Citera
2009-07-17, 00:38
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Setharakthe
Jo ang. BOs.. det är den enda klassen förutom ev ngn healer som jag har problem och helst undviker att hoppa på med min engie resten är inga problem som helst med. så jodå BOs e ok...

vilken server och lvl spelar du?
Citera
2009-07-17, 00:53
Medlem
DaveLikesRaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
vilken server och lvl spelar du?

Order/Destro? Vad heter ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera