2008-10-28, 20:31
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negash
det som gör de så tråkigt (IMO) är att de är alldelles för lite folk som spelar. om de hade vart samma population som det är på wow servrarna hade det kanske vart roligare.

Antar att du inte sa ett ord när det var 500 i kö?
Hehe ni är roliga ni

Beror ju bara på vilken server man kör på, fullt ös på Azgal iaf.

Tycker själv det är ganska självklart (och förväntade mig inget annat) att alla WoW ungar/folk som inte spelat MMO innan etc etc kommer joina in på warbands och bara köra Zerg.

Så fungerar folk, när dammet lagt sig så står folket som VILL och KAN spela kvar, DÅ blir det fan så mycket roligare.

"When the blood on the battlfields has dried out and the corpses begin to rott, thats when the Maggots rise for glory!"
Citera
2008-10-29, 00:21
Medlem
Äntligen Lvl 40 skit sköj spel
Citera
2008-10-29, 01:13
Medlem
negashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Antar att du inte sa ett ord när det var 500 i kö?
Hehe ni är roliga ni

Beror ju bara på vilken server man kör på, fullt ös på Azgal iaf.

Tycker själv det är ganska självklart (och förväntade mig inget annat) att alla WoW ungar/folk som inte spelat MMO innan etc etc kommer joina in på warbands och bara köra Zerg.

Så fungerar folk, när dammet lagt sig så står folket som VILL och KAN spela kvar, DÅ blir det fan så mycket roligare.

"When the blood on the battlfields has dried out and the corpses begin to rott, thats when the Maggots rise for glory!"
Spelade inte från början ^^
Citera
2008-10-29, 06:02
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Jo, det är ett stort problem. En mycket dålig start, det är dock lätt löst. De har gjort alldeles för många servers att spela på. Det vore smart om de bara hade någre få servers och sedan startade upp fler efter hand. Då skulle det också var mindre spelare som valde att gå tillbaks till sina gamla onlinespel igen.

Gratis servertransfers från Low-pop servers till Med-pop servers är inkommande snart, vilket lär lösa detta ganska fint. Folk som är "fast" på low-pop servers behöver inte rerolla, och folk som spelar på Med-pop får ännu fler att leka med. :P
Citera
2008-10-29, 10:43
Medlem
fågelmannens avatar
Citat:
RvR spel.
Läs på förpackningen innan du köper.

Ett bra tips där!

Trevlig attityd stoppable. Lägg ner den.

Ett bra tips där.

Nej, men jag vet och visste mkt väl att WAR är ett RvR spel, det är knappast det som är problemet. Problemet är att pvpn känns både meningslös, upprepande och tråkig. Det enda man kan vinna är loot, experience och trammel titlar. Det säger ju (nu när man lagt ner hypen och ser tillbaka på det med objektiva ögon) sig självt att pvpn inte är rolig när den i allt väsentligt förvandlats till pve. Det är precis like roligt att döda ett mob som det är att döda en annan spelare och det ger precis samma belöning.

Sen finns det ju andra problem också såklart, tråkiga scenarios som någon sa, tråkiga stereotypa klasser osv.

Däremot har jag inte haft eller märkt av en enda bugg.
Citera
2008-10-29, 11:10
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fågelmannen
Det är precis like roligt att döda ett mob som det är att döda en annan spelare och det ger precis samma belöning.

Du är alltså en person som bara kört Zerg och inte kört FG.
No shit att du tycker spelet är tråkigt då.
Citera
2008-10-29, 16:14
Medlem
fågelmannens avatar
Citat:
Du är alltså en person som bara kört Zerg och inte kört FG.
No shit att du tycker spelet är tråkigt då.

Du drar förhastade och felaktiga slutsatser. Någon zerg har jag inpricip aldrig deltagit i och FG har jag ingen aning om vad det står för.

Mina åsikter baseras till största delen på öppen RvR och scenarios spelade med guild-medlemmar. Vilken guild? Din guild. Har spelat samma scenarios som dig flera gånger.

Du får helt enkelt lägga ner fanboy attityden där ingenting kan vara fel med spelet. Jag har belyst ett antal punkter där spelet, enligt mig, är bristfälligt. Det betyder inte att du tycker det, det betyder inte att alla tycker det men, det betyder däremot att min prenumeration av WAR är avslutad.

Inse att det är subjektiva åsikter vi diskuterar här.
Citera
2008-10-29, 18:19
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onepiece
Jag har märkt att många spelar på Karak-Azgal, kan ni rekommendera om några trevliga guilder som har många medlemmar?

Edit: Order.

Finns flera stycken, själv lirar jag med Mystical Awakening. Andra aktiva och större guilder är BOON Control, Celtic Fist, Herfolge Boldklubb, Affliction bl.a.

Citat:
Ursprungligen postat av fågelmannen

Du får helt enkelt lägga ner fanboy attityden där ingenting kan vara fel med spelet. Jag har belyst ett antal punkter där spelet, enligt mig, är bristfälligt. Det betyder inte att du tycker det, det betyder inte att alla tycker det men, det betyder däremot att min prenumeration av WAR är avslutad.

Inse att det är subjektiva åsikter vi diskuterar här.

Agreed.

Edit:

http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en223&lang=en

Nu blir du väl glad Panzerbat.?
Senast redigerad av ♫♫♫ 2008-10-29 kl. 18:23.
Citera
2008-10-29, 19:27
Medlem
rovbin84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Finns flera stycken, själv lirar jag med Mystical Awakening. Andra aktiva och större guilder är BOON Control, Celtic Fist, Herfolge Boldklubb, Affliction bl.a.

Agreed.

Edit:

http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en223&lang=en

Nu blir du väl glad Panzerbat.?

Jasså du har hittat din plats i MA?
Spelade där under hela Closedbetan typ

Vem är du i spelet?
Citera
2008-10-29, 19:40
Medlem
STarkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Jasså du har hittat din plats i MA?
Spelade där under hela Closedbetan typ

Vem är du i spelet?

Om jag inte har fått det om bakfoten så nickar han Pjotr
Citera
2008-10-29, 20:06
Medlem
Kyotos avatar
ett av de tråkigaste MMO spelen jag spelat!
Citera
2008-10-29, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
ett av de tråkigaste MMO spelen jag spelat!

Berätta varför det är tråkigt? (Har tänkt köpa det, så vill veta lite)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in