2010-06-09, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Mest av allt behöver vi en DPS klass. Typ Choppah.

Till guilden Maggots? lvlar en Choppa atm faktiskt ^^ r18 rr14. Lite tjatigt att det går så mycket fortare att dinga vanligt än renown :S Fast jag köttar sc mellan PQ's.
Citera
2010-06-09, 01:41
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoid
Till guilden Maggots? lvlar en Choppa atm faktiskt ^^ r18 rr14. Lite tjatigt att det går så mycket fortare att dinga vanligt än renown :S Fast jag köttar sc mellan PQ's.

Jag är 24/24 jag
Säg till om du vill ha en invite. Vi behöver DPS som sagt.
Citera
2010-06-09, 01:44
Medlem
Fett kul att många börjar känna sig sugna på att börja spela WAR ni är varmt välkommna i Maggots Cya in game (Trinsa)
Citera
2010-06-09, 01:45
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trino
Fett kul att många börjar känna sig sugna på att börja spela WAR ni är varmt välkommna i Maggots Cya in game (Trinsa)

Jepp de vart bra dag ikväll också!
Keep Sieges ända fram till 01.00, de är grejjer de
Citera
2010-06-09, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jepp de vart bra dag ikväll också!
Keep Sieges ända fram till 01.00, de är grejjer de

Verkligen! Kul att det håller i sig ända in på natten! imorgon blir det att kötta RVR!
Citera
2010-06-09, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trino
Verkligen! Kul att det håller i sig ända in på natten! imorgon blir det att kötta RVR!

Åh fan vad man blir taggad! Kul som fan med sieges å skit ju! Spelade som Chosen precis vid release, till r25. Var ruskigt roligt, men kände att jag ville pröva en fet dps denna gång ^^ Jag joinar mer än gärna! Ingame: Soltrog
Citera
2010-06-09, 01:58
Medlem
grabbags avatar
Har startat upp mitt konto jag med. Min förra session med WAR på releasen blev inte lång, fick upp en 20 Black Orc och 12 Squig Herder. Chansade på att resubba idag och spelet är ju mycket bättre! Levlar en Choppa, som jag skulle varit på release men dom tog ju bort den. R11, rr9 på Karak-Azgal.
Citera
2010-06-09, 09:49
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grabbag
Har startat upp mitt konto jag med. Min förra session med WAR på releasen blev inte lång, fick upp en 20 Black Orc och 12 Squig Herder. Chansade på att resubba idag och spelet är ju mycket bättre! Levlar en Choppa, som jag skulle varit på release men dom tog ju bort den. R11, rr9 på Karak-Azgal.

Skoid och du är så välkommna!
Hoppas ni kommer upp i rank snabbt nog :P
DoK/BO/Shaman och 2 Choppas hade varit farligt effektivt i vad vi än hade hittat på

+ alla andra ofc
Citera
2010-06-09, 10:57
Medlem
Janne-Taikons avatar
Usch va äckliga ni är som kör Destro...men kul likväl på nåt vänster, det bär mig emot mina damer och herrar ska ni veta, men det kommer bli ett sant nöje att slakta er alla när ni kommer till T4 (vissa av Er är där, jag vet).

Och, jo, jag är väldigt väl medveten att jag kanske får äta upp mina ord xxx ggr till och med, men å andra sidan, blir jag slaktad av samma guild gång på gång så kommer hela dvärg-guildet och möjligtvis alliansen med och då kan det bli episka strider

Men låt oss istället hoppas an ni likt havre på en åker, skördas av min lie (yxa) och att ni i Maggots blir min väg till RR80, skulle betyda oerhört mycket för mig om det blev så.
Citera
2010-06-09, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Usch va äckliga ni är som kör Destro...men kul likväl på nåt vänster, det bär mig emot mina damer och herrar ska ni veta, men det kommer bli ett sant nöje att slakta er alla när ni kommer till T4 (vissa av Er är där, jag vet).

Och, jo, jag är väldigt väl medveten att jag kanske får äta upp mina ord xxx ggr till och med, men å andra sidan, blir jag slaktad av samma guild gång på gång så kommer hela dvärg-guildet och möjligtvis alliansen med och då kan det bli episka strider

Men låt oss istället hoppas an ni likt havre på en åker, skördas av min lie (yxa) och att ni i Maggots blir min väg till RR80, skulle betyda oerhört mycket för mig om det blev så.

Alla slayers under RR75 är easy as pie för min DoK
Citera
2010-06-09, 11:06
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Alla slayers under RR75 är easy as pie för min DoK

1 vs 1 så tar nog varenda jävel en slayer känns det som, ibland suger det att spela slayer, men vi lär nog inte mötas på fältet så, har 4 st lvl 40 slayers och ca 7st +34 slayers i guildet, står du emot alla dom så ska jag re-rolla tamefan
Citera
2010-06-09, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
1 vs 1 så tar nog varenda jävel en slayer känns det som, ibland suger det att spela slayer, men vi lär nog inte mötas på fältet så, har 4 st lvl 40 slayers och ca 7st +34 slayers i guildet, står du emot alla dom så ska jag re-rolla tamefan

Haha ja de blir nog svårt med så många slayers

Men 1on1 kan det inte gå fel om slayern då inte har det bästa endgame gearet som går att ha.

Dingar du snart 40?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in