Har de nerfat RP-gains i t2? Nu när jag levlar min BG så drar levlarna ifrån RRn, men, om jag inte minns fel, så låg min RR max 1-2 levlar under min vanliga rank när jag spelade på min sorceress i början.
Det är för att BG suger på att göra dps. Jag låg också långt efter med min. Just nu är jag rank 40, rr 38.
Har de nerfat RP-gains i t2? Nu när jag levlar min BG så drar levlarna ifrån RRn, men, om jag inte minns fel, så låg min RR max 1-2 levlar under min vanliga rank när jag spelade på min sorceress i början.
Svettigt idag på KA för er i destro? Vi trycker på för fullt för att komma till IC men som vanligt så slinker en massa random folk in i forten och sabbar för våra alliance wbs osv
Svettigt idag på KA för er i destro? Vi trycker på för fullt för att komma till IC men som vanligt så slinker en massa random folk in i forten och sabbar för våra alliance wbs osv
Jag va inte online själv, men när jag kollade med polaren så gjorde ni inte mycket attacker på fortet.
Jag va inte online själv, men när jag kollade med polaren så gjorde ni inte mycket attacker på fortet.
Nä, fortet gavs upp när vi såg att det var en massa små grupper med spelare som störde våra wbs. Det är svårt att fånga in de "nya" som kommit sen servrarna slagits ihop. Många håller sig gärna för sig själv
jädrans va synd, men det är bra att ni försöker i alla fall. för det vore helt osannolikt att Dest skulle kunna ta sig till Altdorf, så för tillfället håller jag på att Order kommer till IC