2009-03-27, 20:10
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellipsis
Jag tankar trial just nu efter att ha tittat på reviews och verkligen tröttnat på WoW. Lite småfrågor bara, kommer lira PvP i princip hela tiden..Finns det några helt nerbrytna klasser inom PvP? Sen undrar jag om det finns någon stor databas-sida där man kan läsa på om olika saker. Jag undrar även om shadow warriors är något bra och börja med
Mvh E

Wardb.com
Citera
2009-03-27, 23:17
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellipsis
Jag tankar trial just nu efter att ha tittat på reviews och verkligen tröttnat på WoW. Lite småfrågor bara, kommer lira PvP i princip hela tiden..Finns det några helt nerbrytna klasser inom PvP? Sen undrar jag om det finns någon stor databas-sida där man kan läsa på om olika saker. Jag undrar även om shadow warriors är något bra och börja med
Mvh E
Som komplement till Stoppables Wardb.com så rekommenderar jag dessa sidor.
Den undre är den bättre imo

http://www.thewarwiki.com/wiki/Main_Page
http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Warhammer_Online_Wiki

Här finner du det mesta som rör spelet i informationsväg.
Citera
2009-03-28, 18:34
Medlem
esskays avatar
Håller på att patcha spelet och tänkte ge det en ny chans, testade vid release i en månad men det va inte riktigt min smak då.

Jag hade alltså tänkt att börja helt från början, någon som har något tips på server där det är ganska mycket folk i början för zone-quests och dylikt?
Citera
2009-03-28, 20:21
Medlem
BrianGriffins avatar
Eltharion
Karak-azgal
Karak-norn

Det är väll dom 3 jag kan rekommendera

Dock vet jag inte hur det är på k8p.
Citera
2009-03-28, 23:41
Medlem
Zaiuss avatar
Hehu allihopa!
Jag är helt ny i WAR och har börjat med en Orc Choppa. nu har jag kommit till rank 12 och undrar vilka trading skills om är bäst att ha.
Citera
2009-03-29, 00:00
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaius
Hehu allihopa!
Jag är helt ny i WAR och har börjat med en Orc Choppa. nu har jag kommit till rank 12 och undrar vilka trading skills om är bäst att ha.

Alchemy om du ska pvpa mycket.
Citera
2009-03-29, 13:44
Medlem
Zaiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Alchemy om du ska pvpa mycket.

Bra att veta. Jag hade redan det och butchering, så jag var duktig och valde rätt
Citera
2009-03-29, 14:29
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaius
Bra att veta. Jag hade redan det och butchering, så jag var duktig och valde rätt

Solo pvp dvs
Citera
2009-04-02, 18:01
Avslutad
Hjäääälp

Hej!
Köpte Warhammer online AoR idag. När jag installerat klart warhammer AoR och jag väljer launch så kommer det "Unable to execute file:
"C:\Warhammer Online - Age Of reckoning Warpatch.exe
Createprocess failed; code 740
den begärda åtgärden kräver en privilegiehöjning"
Jag trycker okej, och start med ikonen på skrivbordet då kommer det

: "patch Erorr!: The Patch client Was Unable to retrieve the file [patcher-goa.prod.sig] from the patch server. please try the patch operation again in a short while"
Ahh jag hoppas inte att det har något med mina system krav för det komm något att meddelande om patch skit när jag installerat klart
P.s Har stängt av Brand vägg+ Virus skydd
Har lagt in produkt key på mitt account på hemsidan, finns det någon patch jag kan hitta där? isf vart?

Bara för att jag är så desperat, så den som hjälper mig och ¨får det att funka får ett wow acount med en 65 undead priest+ game card och skit iaf. Finns här och kollar efter svar eller på msn: jockejournath@live.se
Citera
2009-04-03, 08:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Journath
Hej!
Köpte Warhammer online AoR idag. När jag installerat klart warhammer AoR och jag väljer launch så kommer det "Unable to execute file:
Jag trycker okej, och start med ikonen på skrivbordet då kommer det

: "patch Erorr!: The Patch client Was Unable to retrieve the file [patcher-goa.prod.sig] from the patch server. please try the patch operation again in a short while"
Ahh jag hoppas inte att det har något med mina system krav för det komm något att meddelande om patch skit när jag installerat klart
P.s Har stängt av Brand vägg+ Virus skydd
Har lagt in produkt key på mitt account på hemsidan, finns det någon patch jag kan hitta där? isf vart?

Bara för att jag är så desperat, så den som hjälper mig och ¨får det att funka får ett wow acount med en 65 undead priest+ game card och skit iaf. Finns här och kollar efter svar eller på msn: jockejournath@live.se

Testa med att högerklicka och ta "kör som administratör" på warpatch.exe.

Test även att kolla egenskaper för WAR.exe och se ifall det är något tokigt.
Citera
2009-04-03, 16:11
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Journath
"Unable to execute file:

Ett litet tips du kan ta med dig när det gäller sånt här med, sök på Google, lägg bara in C:\Warhammer Online - Age Of reckoning Warpatch.exe
i sökloggan så får du träff direkt, däribland din 2:a tråd, men även lösningen.

Gäller de flesta problemen du har med datorn, får du feltext vid någe tillfälle, sök på skiten så får du svar.
Citera
2009-04-03, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Ett litet tips du kan ta med dig när det gäller sånt här med, sök på Google, lägg bara in C:\Warhammer Online - Age Of reckoning Warpatch.exe
i sökloggan så får du träff direkt, däribland din 2:a tråd, men även lösningen.

Gäller de flesta problemen du har med datorn, får du feltext vid någe tillfälle, sök på skiten så får du svar.
Har redan sökt och inte hittat en enda lösning. Tog bort antivirus skyddet+ stängde av brandväggen+ la till all portar som man ska ha öppna+ tog bort vistas serucity uppdateringar, testade ta bort warpatch. Testade med en annan router osv igår satt jag minst 10 timmar me skiten, och än har jag ingen lösning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in