2009-02-23, 08:51
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uncle3
Aktiverade igen.. hade en lvl 40 BW sen innan men fan var inte sugen på att lira den, så jag rollade en maruder. Känns lite som dom är lite gimpiga lr är det bara jag som tycker det.. fast det är ju klart har man lirat BW innan så är väl alla andra klasser "gimpiga"

Marauders kommer bli nerfade nästa patch.
Demolition (AE attack) kommer få 5s cooldown, nu är de ingen alls.
Citera
2009-02-23, 10:57
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Marauders kommer bli nerfade nästa patch.
Demolition (AE attack) kommer få 5s cooldown, nu är de ingen alls.

Och jävligt buffade, TE (deras pull) 1 sec cast, och dom kan springa och använda den. gg
Citera
2009-02-23, 11:16
Medlem
timpan_rydens avatar
jag har också aktiverat igen...deletade min r40 WP på karak azgal o rerollade till en shaman o nu lirar jag i Champions of the North
Citera
2009-02-23, 11:40
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Och jävligt buffade, TE (deras pull) 1 sec cast, och dom kan springa och använda den. gg

De har haft mer användning för Demolition än va de kommer ha för TE. Även om det är en enorm buff.

Med Demolition + Disorient(full sentinel) så har 2-3 st kunnat wipa hela warbands ganska enkelt. (+ backup givetvis)
Citera
2009-02-24, 04:30
Medlem
mosucks avatar
ush en hel kväll/natt i Altdorf och ingen Invader Altdorf på primetime suger hårt... välldigt hårt.
Citera
2009-02-24, 08:09
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
ush en hel kväll/natt i Altdorf och ingen Invader Altdorf på primetime suger hårt... välldigt hårt.

Ajfan så ni kom in ändå.
Jag spelade en kvart igår, sen loggade jag av.
Synd att du inte fick nån loot.

Nä de är nog dags för mig att avsäga min subscription idag.
Citera
2009-02-24, 12:28
Medlem
Flyttkartongs avatar
Sieges i huvudstäderna suger enormt hårt, därför jag undviker dem
Tyvärr så påverkade ju siegen igår hela servern... och det trodde jag väl inte att den skulle. Det är nästan pinsamt dåligt. Jaja patch 1.2 är snart här och det kanske blir lite mer stabilt efter den. Massa fina ändringar till klasserna dock, har ni läst de tillagda notesen efter att de ändrat på PTS?
Here goes ifall ni inte har!
http://herald.warhammeronline.com/warherald/NewsArticle.war?id=652
Citera
2009-02-24, 12:46
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
Sieges i huvudstäderna suger enormt hårt, därför jag undviker dem
Tyvärr så påverkade ju siegen igår hela servern... och det trodde jag väl inte att den skulle. Det är nästan pinsamt dåligt. Jaja patch 1.2 är snart här och det kanske blir lite mer stabilt efter den. Massa fina ändringar till klasserna dock, har ni läst de tillagda notesen efter att de ändrat på PTS?
Here goes ifall ni inte har!
http://herald.warhammeronline.com/warherald/NewsArticle.war?id=652

Tur man tog bort sin subscription innan man läste de ;P
WE blev ännu mer nerfade efter PTS :P
Citera
2009-02-24, 14:43
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Tur man tog bort sin subscription innan man läste de ;P
WE blev ännu mer nerfade efter PTS :P
Behövs, de var fortfarande fjantigt OP på PTS. Sen blev de inte mycket värre träffade av nerfbaten än andra klasser så, även om jag tycker att de borde nerfas tillbaka till stenåldern som kompensation för att varit så grymt OP ett tag. Jaja kommer sålla bort alla FOTM spelare som lirar den klassen.
Citera
2009-02-25, 09:41
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
Behövs, de var fortfarande fjantigt OP på PTS. Sen blev de inte mycket värre träffade av nerfbaten än andra klasser så, även om jag tycker att de borde nerfas tillbaka till stenåldern som kompensation för att varit så grymt OP ett tag. Jaja kommer sålla bort alla FOTM spelare som lirar den klassen.

Couldnt agree more, WE är LÖJLIGT op, men dom kanske får en lite för stor nerf, vad vet jag, gentemot WH som kommer bli ganska dugliga efter patchen då deras finishers kommer stacka med str istället för ballistic. Tur att jag har både Engineer invader/Darkpromise, och full sentinel WH som allt, kanske ska spela lite på han sen.
Citera
2009-02-25, 09:58
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Couldnt agree more, WE är LÖJLIGT op, men dom kanske får en lite för stor nerf, vad vet jag, gentemot WH som kommer bli ganska dugliga efter patchen då deras finishers kommer stacka med str istället för ballistic. Tur att jag har både Engineer invader/Darkpromise, och full sentinel WH som allt, kanske ska spela lite på han sen.

De tar bort hela klassen imo.
WE - de enda dom har är hög burst dmg.
Ingen remove root (Den är sönder)
Ingen escape ability
Ingen snare/root (dagger är värdelös)
Alla våra cc är på samma immunity (värdelöst)
Tål absolut ingenting - 1 cc och vi är döda
STEALTH ÄR SÖNDER! OCH BLIR NERFAD lolz

Visst det är en suicide klass, de vet alla som spelar den.
Men om inte våra core abilities funkar vad gör man då? :S

Aja de är inte mitt problem längre eftersom jag slutat spela. Men de är tråkigt för de som fortfarande spelar.
Klart de skulle sänka kiss dmg osv, men att nerfa någonting som redan är sönder är bara direkt korkat. (Stealth)
Citera
2009-02-25, 13:27
Medlem
Panzerbat.s avatar
Hade tänkt rerolla med en polare nu, vilken server är det som gäller om man vill ha lite action i low tiers? Fortfarande liv i Karak Azgal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in