2009-03-26, 11:07
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Såja, nu har jag och polaren börjat spela igen.
Blev en Slayer, verkar hyffsat roliga!

Förhoppningsvis är det mindre zerg på t4, man får ju alltid hoppas.
Du kommer åtminstone ha kul i T1- T3
Jag har aldrig haft så kul i något MMO jag spelat som jag hade innan jag kom till T4 i Warhammer
Citera
2009-03-26, 11:17
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrianGriffin
Går det änns att lösa zergskitet? Isf, hur skall dom göra det?

Går inte.
Hela konceptet med spelet är ju ZERG.
Citera
2009-03-26, 11:31
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrianGriffin
Går det änns att lösa zergskitet? Isf, hur skall dom göra det?

Lite större områden för PvP/RvR och förändringar i hur man spawnar sen är det en mental del hos spelarna också.

I Daoc va det zerg zerg zerg i början men sen växte det fram att var det 1 grupp mot 1 grupp mitt ute i terrängen så lät man dom slåss utan att hoppa in på någon sida om man passerade.
Citera
2009-03-26, 11:44
Medlem
kundvagns avatar
Designen på zonerna är ju det största problemet. Väldigt få ställen med stora öppna ytor. Oftast är det flaskhals på flaskhals...
Citera
2009-03-26, 13:40
Medlem
bollen_1s avatar
Vad är zerg?
Citera
2009-03-26, 14:05
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollen_1
Vad är zerg?
Direkt från wikipedia.

Citat:
In real-time strategy (RTS) and team-based first-person shooter (FPS) computer games, a rush is a fast attack at the beginning of the game. In this context, it is also known as swarming, goblin tactics or Zerging, referring to the Zerg rush tactic from StarCraft. It emphasizes speed in an attempt to overwhelm an unprepared opponent. It is analogous to the blitzkrieg in real-world ground warfare, in which speed and surprise are used to overwhelm an enemy before they build a sizable defense. In fighting games, this style of play is called rushdown. This also has a different meaning in massively multiplayer online role-playing games (MMORPGs), where characters repeatedly throw themselves (dying and reviving) at a boss mob.
Citera
2009-03-26, 14:16
Medlem
kundvagns avatar
Fast i det här fallet är det snarare bara en stor massa av folk. Ingen direkt taktik används utan ena sidam har bara väldigt mycket folk som sprunger runt i en stor grupp och kör över den andra. Det blir inget finlir utan mest folk vinner.
Citera
2009-03-26, 14:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Fast i det här fallet är det snarare bara en stor massa av folk. Ingen direkt taktik används utan ena sidam har bara väldigt mycket folk som sprunger runt i en stor grupp och kör över den andra. Det blir inget finlir utan mest folk vinner.

Fan sitter du här för? Du har raid ikväll, fixa gamecard!
Citera
2009-03-26, 14:25
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fan sitter du här för? Du har raid ikväll, fixa gamecard!

Pft, inte en chans! Så trött på skiten
Citera
2009-03-26, 15:50
Medlem
11ans avatar
Kör lite på ett 10dagars trial, fan va kul pvpn är på låg level. Kommer dock vänta tills vintern med att levla upp till 40, bara att hoppas på att dom fixat det tills dess.
Citera
2009-03-27, 00:37
Medlem
Flyttkartongs avatar
Äh vad svag jag är... var tvungen att resubba för att lira med folket igen
Får hålla mig i T1 - T3
Citera
2009-03-27, 20:06
Medlem
Ellipsiss avatar
Jag tankar trial just nu efter att ha tittat på reviews och verkligen tröttnat på WoW. Lite småfrågor bara, kommer lira PvP i princip hela tiden..Finns det några helt nerbrytna klasser inom PvP? Sen undrar jag om det finns någon stor databas-sida där man kan läsa på om olika saker. Jag undrar även om shadow warriors är något bra och börja med
Mvh E
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in