2008-10-15, 21:21
  #3613
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Tråkigt att spelet inte passar alla, men ni som slutar - Ha det bra och titta in lite i tråden då och då så ni får lite ny information

Själv gejmar jag järnet


En spell tar ut alla andra klasser i hela spelet, du får se själv senare.
Citera
2008-10-15, 21:29
  #3614
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
En spell tar ut alla andra klasser i hela spelet, du får se själv senare.

Är det Dark Rift du snackar om? Är själv 32 och lirar därmed T4 scenarios och har inte märkt att den vänder ett spel. Lagspel är alltid överlägset. Det är iaf mina erfarenheter.
Citera
2008-10-15, 21:46
  #3615
Medlem
tjena tjena
tänkte fixa WAR nångång nästa vecka testa lite på en polares acc riktigt skoj faktiskt, så tänkte höra me FB guilden på destruction sidan om ni har plats för antingen en chosen(dps) lr shaman(healer), har inte testat shamanen ännu får kolla de när ja fixar acc
Citera
2008-10-15, 21:49
  #3616
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Är det Dark Rift du snackar om? Är själv 32 och lirar därmed T4 scenarios och har inte märkt att den vänder ett spel. Lagspel är alltid överlägset. Det är iaf mina erfarenheter.

ok, men vad har lagspel med att göra om man får 6k dmg aoe på alla i gruppen per sekund?


Citera
2008-10-15, 21:52
  #3617
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
ok, men vad har lagspel med att göra om man får 6k dmg aoe på alla i gruppen per sekund?



Haha. Det har jag aldrig sett. Ja, jo isf är det väl "gg, no re" som gäller
Citera
2008-10-15, 22:20
  #3618
Medlem
rovbin84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
ok, men vad har lagspel med att göra om man får 6k dmg aoe på alla i gruppen per sekund?



Bara löjligt att spekulera om spells/attacks som är overpowered efter 2 veckor av retail-release.
Allt dåligt kommer att fixas inom nästa patch eller någon patch framöver.

Gillar dock inte zergfesterna som är precis överallt.
Önskar att RvRn vore mer som i DAoC. Fyfan old frontier var ju så sjukt bra med öppna gruppfighter.
I WAR är det zerg mot zerg som gäller och jag är besviken på vad Mythic har gjort.

Påtal om daoc och oldfrontier, visst skulle det släppas en sådan server nu där det är pre-ToA. Dvs OF, classic guard (ingen BG), inga CL's osv..

Någon som vet?..
Citera
2008-10-15, 22:33
  #3619
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Bara löjligt att spekulera om spells/attacks som är overpowered efter 2 veckor av retail-release.
Allt dåligt kommer att fixas inom nästa patch eller någon patch framöver.

Gillar dock inte zergfesterna som är precis överallt.
Önskar att RvRn vore mer som i DAoC. Fyfan old frontier var ju så sjukt bra med öppna gruppfighter.
I WAR är det zerg mot zerg som gäller och jag är besviken på vad Mythic har gjort.

Påtal om daoc och oldfrontier, visst skulle det släppas en sådan server nu där det är pre-ToA. Dvs OF, classic guard (ingen BG), inga CL's osv..

Någon som vet?..

Du vet mycket väl själv att det zergades ganska friskt i början av daoc också.
Ge det tid änna.
Citera
2008-10-15, 22:39
  #3620
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
ok, men vad har lagspel med att göra om man får 6k dmg aoe på alla i gruppen per sekund?



Vilken klass får Dark rift? Sorc? Hittade den inte på WarDB
Citera
2008-10-15, 22:43
  #3621
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Bara löjligt att spekulera om spells/attacks som är overpowered efter 2 veckor av retail-release.
Allt dåligt kommer att fixas inom nästa patch eller någon patch framöver.

Gillar dock inte zergfesterna som är precis överallt.
Önskar att RvRn vore mer som i DAoC. Fyfan old frontier var ju så sjukt bra med öppna gruppfighter.
I WAR är det zerg mot zerg som gäller och jag är besviken på vad Mythic har gjort.

Påtal om daoc och oldfrontier, visst skulle det släppas en sådan server nu där det är pre-ToA. Dvs OF, classic guard (ingen BG), inga CL's osv..

Någon som vet?..

Please niggah, det är Mythic vi pratar om...
Citera
2008-10-15, 22:44
  #3622
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Vilken klass får Dark rift? Sorc? Hittade den inte på WarDB


Magus
Citera
2008-10-15, 22:54
  #3623
Medlem
Har spelat ca. 14 timmar nu (online-tid). PvP/RvR är bra men behöver nog lite tid än så länge tror jag, då det ofta känns lite öde. Den sociala delen av spelet är totalt misslyckad har jag uppfattat det som under den tid jag spelat, vilket kan vara lite trist.

Visst, man kan gå med i en guild, men det vill jag inte än. Är lite skeptisk mot skatten man betalar för att vara med i en guild, men det är ju samtidigt bra att alla i guilden bidrar. Blir nog att starta egen guild någon gång kanske. LFG-systemet däremot är nästintill perfekt. Djävligt bra att man på 2-3 klick är inne i en grupp och bara kan köra på.

En fråga bara! Hur fan får man gear och när kan man köpa av "Renown Gear Merchant"? Jag har precis börjat med Scenario-delen av spelet. Begrep inte riktigt hur viktigt det var i början. Jag får extremt lite grejer, känner mig nästan naken...

Glömde nästan fråga när man kan få köpa ett efternamn! Vad krävs för ett efternamn egentligen? Jag hittade snubben i huvudstaden igår!
__________________
Senast redigerad av Jesus Kristus 2008-10-15 kl. 22:58.
Citera
2008-10-15, 22:58
  #3624
Medlem
rovbin84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Du vet mycket väl själv att det zergades ganska friskt i början av daoc också.
Ge det tid änna.

Jo kanske det, dock så är 70% WoW noobs. I DAoC fanns det inga WoW noobs


Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Please niggah, det är Mythic vi pratar om...

Jag är inte neger. Men vadå Mythic har ju gjort det bästa mmoet genom tiderna så visst kan det finnas risk att war blir typ lika bra som DAoC, beror ju dock rätt mycket på spelarna oxo, vill de zerga så måste de få göra det.
Har dock givit feedback till mythic om att ge rp-penalty om man dödar spelare i zerg. Men då ska det ge mer rp att ta över castles.

Även RP-bonus om man springer i fullgrupp i RvR.. typ att man får lika mycket rp av att döda en spelare om man är i en fg som om man springer solo.
Allt för att göra grupp RvR mer aktivt.
Dock så tror jag att 2fg's kommer bli det mest attraktiva sen när folk börjar göra guildgrupper i RvR.

Finns inte nog med flexibilitet i gruppvalet. Det ska vara 1tank, 2healers sen 3dd.
Det var inte som i DAoC att det fanns många gruppsetups, men då fanns det iofs dubbelt så många klasser och 8 gruppslots.
Mycket att hoppas på, men man ska inte tvivla Mythic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in