Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Springer man runt solo (vilket är det ENDA jag gjort på min WE) så har du inte en suck mot SM/IB/WL som verkligen kan spela sin klass. Nu menar jag alltså riktigt duktiga spelare. Men ja - annars kan man ta de flesta klasser.
Spelet är inte balanserat runt 1v1 ändå - men för WE så ÄR hela spelet 1v1.
Det finns inget motargument så inte lönt att ni ens försöker.
Detsamma kan väl sägas för alla melee dps klasser, i zergs är de i princip värdelösa men i små grupper funkar de ypperligt. Scenarios är ett sånt exempel.
Tja såvida man inte råkar möta ett premade från någon guild då.
WEs finner jag ganska svåra att möta, om de överraskar dig dvs. Om du lyckas få ut en jävel ur stealth och börja smiska tappar de rytmen verkar det som och då brukar jag droppa dom ganska enkelt. Förutom det där aset som hade mage att använda en pot i 1v1 och sen göra /lol åt mig när han dödade mig. Jag hatar den snubben. Som tur är har jag sett till att gangbanga honom ordentligt ett par gånger i Scenarios så jag har fått lite upprättelse. Måste fortfarande döda honom 1v1 dock för att få fullständig upprättelse

Se nu har jag vandrat iväg från det jag skulle säga egentligen, så blir det alltid med mig. Begriper inte varför