2009-02-26, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeanutBread
Det var dåligt i början, men WHO e skitbra nu

Har dom ändrar mycket? la av vid 22 tyckte det var för segt
Citera
2009-02-26, 17:55
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aacke
Har dom ändrar mycket? la av vid 22 tyckte det var för segt

R20-R30 går snabbare.
Men om du la av vid R22 så har du nog inte motivation att spela ändå så :P
Citera
2009-02-26, 18:31
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Springer man runt solo (vilket är det ENDA jag gjort på min WE) så har du inte en suck mot SM/IB/WL som verkligen kan spela sin klass. Nu menar jag alltså riktigt duktiga spelare. Men ja - annars kan man ta de flesta klasser.
Spelet är inte balanserat runt 1v1 ändå - men för WE så ÄR hela spelet 1v1.
Det finns inget motargument så inte lönt att ni ens försöker.
Detsamma kan väl sägas för alla melee dps klasser, i zergs är de i princip värdelösa men i små grupper funkar de ypperligt. Scenarios är ett sånt exempel.
Tja såvida man inte råkar möta ett premade från någon guild då.
WEs finner jag ganska svåra att möta, om de överraskar dig dvs. Om du lyckas få ut en jävel ur stealth och börja smiska tappar de rytmen verkar det som och då brukar jag droppa dom ganska enkelt. Förutom det där aset som hade mage att använda en pot i 1v1 och sen göra /lol åt mig när han dödade mig. Jag hatar den snubben. Som tur är har jag sett till att gangbanga honom ordentligt ett par gånger i Scenarios så jag har fått lite upprättelse. Måste fortfarande döda honom 1v1 dock för att få fullständig upprättelse
Se nu har jag vandrat iväg från det jag skulle säga egentligen, så blir det alltid med mig. Begriper inte varför
Citera
2009-03-04, 09:58
Medlem
BrianGriffins avatar
Då vart patch 1.2 kommen, låg på 297mb det man skulle ta ner.
Dock är servern nere just nu.

Blir att testa Slayer. (egentligen spelar jag på destru, men choppan ser ful ut)
Citera
2009-03-06, 00:00
Medlem
mosucks avatar
då har vi fått 10days trial i europa då
Citera
2009-03-06, 01:24
Medlem
Vi får hoppas på att 2 nya eller alla tasks kommer idag så vi kan lira choppa!
Citera
2009-03-06, 05:25
Medlem
liquid childs avatar
Eventets två första dagar har inte känts särskilt svettiga, men nu får vi äntligen kötta lite stunties! Dagens objectives för Bitter Rivals:
  • Defeat 10 Enemy Players in Open RvR - 0/10
  • Defeat Any 25 Dwarfs or Greenskins - 0/25
  • Complete the Killing Quest Within the Twisting Tower Scenario - 0/1
  • Collect 10 Weapons of the Fallen from the Open RvR Battlefields - 0/10
  • Complete Any 3 Stages of Any Public Quest Within Dwarf and Greenskin Lands - 0/3
  • /swear at Each Enemy Career - 0/11
Citera
2009-03-07, 19:45
Medlem
Irkallas avatar
Karak Eight Peaks hade ett hundratal destruction som flyttade till sig nu i dagarna, sedan dess har det varit riktigt jävla intensiv RvR så gott som dygnet runt. Zone domination är intensivt, känns som ett annat spel sedan 1.2. Dock måste de göra något åt lagget, men det är jag säker på att de löser inom kort.

Citera
2009-03-08, 17:24
Medlem
Distanssamtals avatar
Karak-Hirn är dött nu Varför GOA tvungna att döda min server?
Nu har alla på Karak-Hirn (förutom lite randoms) transferrat till Karak-Norn ..

Varför skulle Hirn bli en av serverna som tömdes? Våran community var mycket störe och aktivare än Norn (Se Warhammer Alliance)

*Vet någon om man måste använda en speciell klient för att kunna logga in med trial kontot?
Citera
2009-03-08, 20:26
Medlem
Krösus Sorks avatar
Var rätt övertygad om att Norn är/var större än Hirn efter att majoriteten av Izor-spelarna flyttade dit i senaste serverslakten. Om inte annat är det säkert av sympati för Izor-spelarna så att de slapp flytta igen...
Citera
2009-03-08, 22:28
Medlem
General i götets avatar
Provat spelet nu (laddade 10 days free keys) och jag tycker det är ett intressant spel, helt klart. ser verkligen fram till att få prova RvR!
Citera
2009-03-09, 06:42
Medlem
Fûrims avatar
Jag spelar en shaman rank 23 och har precis blivit klok på hur spelet fungerar, iallafall någotsånär. Riktigt schysst spel men på min server Karak Eight Peaks så har jag alltid lite delay, märks framförallt när man mountar eller snackar med en npc, dialogrutan kommer inte upp förrän en 2-3 sekunder efter det man klickat på npc'n. Det måste fixas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in