2010-05-26, 14:46
  #5917
Medlem
Sephirots avatar
Har precis köpt pre-paid och ska logga in snart efter ett uppehåll på 3 månader. Dags att kötta med min witch elf! Vilken server kör ni på? Själv är jag på Karak-Azgal.
Citera
2010-05-26, 14:49
  #5918
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sephirot
Har precis köpt pre-paid och ska logga in snart efter ett uppehåll på 3 månader. Dags att kötta med min witch elf! Vilken server kör ni på? Själv är jag på Karak-Azgal.

Dom flesta verkar finnas på den servern.
Citera
2010-05-26, 14:51
  #5919
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Dom flesta verkar finnas på den servern.


Är du inne nu?
Citera
2010-05-26, 16:31
  #5920
Medlem
Twangs avatar
Jag fastnade på gymmet men hoppar in om ca 10-15 min!
Citera
2010-05-26, 16:32
  #5921
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Jag fastnade på gymmet men hoppar in om ca 10-15 min!

Skicka ett tell till Styggelse eller Stoppah om du vill köra i t1!
Citera
2010-05-26, 17:20
  #5922
Medlem
Gravers avatar
Spelade detta både closed och open beta och även lite retail.
Just då var spelet ingen höjdare så la det på hyllan efter bara nån månad.. hur står sig spelet nu?

Bättre? Sämre?
Citera
2010-05-26, 17:43
  #5923
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Spelade detta både closed och open beta och även lite retail.
Just då var spelet ingen höjdare så la det på hyllan efter bara nån månad.. hur står sig spelet nu?

Bättre? Sämre?


Jag avslutade mitt konto Maj 2007 för att det var ospelbart i oRVR pga lagget, det är borta nu (precis börjat spela igen).

Sen hurvida spelet är bra eller dåligt är självfallet en smakfråga, är man ute efter långrandiga raider, pve content etc så är det nog inte det roligaste spelet. Men för mig som är en gammal Warhammer tabletop-spelare och pvp-älskare, så är det ett helt underbart spel.

Nu när lagget är borta så har jag faktiskt inget att klaga på (förutom BW's jävla PBAE.).
Citera
2010-05-26, 18:17
  #5924
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Spelade detta både closed och open beta och även lite retail.
Just då var spelet ingen höjdare så la det på hyllan efter bara nån månad.. hur står sig spelet nu?

Bättre? Sämre?


Många som har återvänt till spelet, även jag.
Mycket har förändrats till det bättre.
Citera
2010-05-26, 22:56
  #5925
Medlem
Twangs avatar
Ja jäklar.. dom har gjort nånting för nu kan jag ha på högsta inställningarna men ändå fightas med massor av folk i Altdorf utan lagg.
Citera
2010-05-26, 23:49
  #5926
Medlem
Stoppables avatar
Fler folk får ju signa upp! jag behöver fler partners!
Citera
2010-05-27, 01:42
  #5927
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Fler folk får ju signa upp! jag behöver fler partners!

Imorrn är jag tillbaka! Inte mitt fel att polarn kom över med öl
Citera
2010-05-27, 08:40
  #5928
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Spelade detta både closed och open beta och även lite retail.
Just då var spelet ingen höjdare så la det på hyllan efter bara nån månad.. hur står sig spelet nu?

Bättre? Sämre?

Personligen tycker jag att spelet står sig bra, jämfört med andra mmorpgs, visst är det saker och ting som saknas i spelet dvs prylar man skulle vilja se mer av + lite mer olika klasser kanske, 1 och annan ras till (typ skaven) skulle inte skada, men det är få spel man kan logga på idag och köra riktigt stora strider på, exempelvis, igår var jag i Kadrin Valley, order hade runt 100-150 spelare och destruction runt 150-200, striden varade i ca 3 timmár innan destruction lyckades ta båda keepsen, sen körde vi på order sidan, gerillakrig i ca 1 timme innan det var godnatt.

När jag skaffade WAR så var ovanstående otänkbart att köra på 3gb ram, stod förr bara och snurrade på nåt ställe och krashade ur när det var 2 warbands i zonen, igår hade jag nån lagspik vid nåt tillfälle, som de flesta i zonen också drabbades av, iaf på Order sidan, i övrigt rann det på förhållandevis smärtfritt.

Om spelet är bättre nu än när det kom? Absolut!

Blev mer än positivt överraskad, när jag tog ner det från hyllan och återinstallerade det igen, för några veckor sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in