2009-04-09, 10:10
Medlem
ops edited läste regler
Senast redigerad av SvettSiv 2009-04-09 kl. 10:19.
Citera
2009-04-09, 13:42
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadini
Njae. Eller jo kanske. Min dator klarade av ungefär 100 utan lagg på högsta, men det är visserligen en stor skillnad mot 300. Men om man drar av att spell details syns från allt och kanske skuggorna så går det säkert. Det jag störde mig på var återkommande CTD:s. Det var i stort sett ospelbart. Fick stänga av ett par options, då fick jag bara CTD någon gång i timmen. Fanns massa fixar om att man skulle in och pilla med grafikkortet och överklocka osv osv. Inte fan tänker jag hålla på med sånt bara för ett spel.

Kvittar hur massiv dator man har, spelet är inte byggt för så många spelare även om det var Mythics grundidé.
Citera
2009-04-09, 15:06
Medlem
Twangs avatar
Nee, jag klarade mig rätt bra i stora strider. Tyckte dom optimerat det rätt ok med tanke på hur många spelare som var i bild och vilka inställningar jag hade. Har 4Gb Ram, HD4870 1Gb, tror det hjälpte en hel del.
Citera
2009-04-09, 16:33
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Menar du extrema inställningar på WOW isåfall lol?
Menar du på Warhammer så kvittar de vilka jävla inställningar man har, när där är 300 pers på din skärm så är det skitsamma vad du har för inställningar för det är OSPELBART!

Vänta nu... Vart skrev jag om warhammer?

Jag kritiserade din inställning till wow
Citera
2009-04-09, 21:53
Avslutad
Alltså vafan! jag formaterade om min dator, och stängde av windows vista uppdateringar så jag kunde patcha perfekt och allt men ny har det kommit upp ett nytt problem
Jag start "War" loggar in på mitt acc Patchen loadar och blir klar så jag kan välja "play" när jag trycker på play kommer det upp "Warhammer online: Age of Reckoning har slutat att fungera" alternativ "sök efter en lösning online och stäng programmet" men när jag trycker där söker det 2 sec sen försvinner det och inte hände nånting. Andra alternativ "Stäng programmet"
När jag tar "Visa probleminformation" Så kommer det upp
Problemsignatur:
Problemhändelsens namn: APPCRASH
Programnamn: WAR.exe
Programversion: 1.2.0.454
Programtidsstämpel: 49c2ba00
Namn på felmodul: d3dx9_34.dll
Modulens version: 6.0.6001.18000
Tidsstämpel för felmodul: 4791a7a6
Undantagskod: c0000135
Undantagsförskjutning: 00009cac
OS-version: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Språkvariant-ID: 1053
Ytterligare information 1: 9d13
Ytterligare information 2: 1abee00edb3fc1158f9ad6f44f0f6be8
Ytterligare information 3: 9d13
Ytterligare information 4: 1abee00edb3fc1158f9ad6f44f0f6be8

Läs vår sekretesspolicy:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x041d

Wtf?
Citera
2009-04-09, 22:38
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Vänta nu... Vart skrev jag om warhammer?

Jag kritiserade din inställning till wow

jag har inte kommenterat WOW i denna tråden.
Citera
2009-04-15, 16:49
Medlem
Spelade den först månaden när det släpptes och tog ett uppehåll efter det. När jag bestämde mig testa det igen för några veckor sedan så var jag förvånad hur totalt dött det var och hur få servrar de hade och hur toma de var.

Synd att spelet inte levde upp till hypen och blev ännu en av de flera MMO flopparna som kommit de senaste åren. WoW skulle må bra av lite konkurrens. Av det jag spelade var inte spelet så roligt, halvdan PvP och en nästan icke existernande PvE... IMO då.
Citera
2009-04-15, 17:28
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbzor77
Spelade den först månaden när det släpptes och tog ett uppehåll efter det. När jag bestämde mig testa det igen för några veckor sedan så var jag förvånad hur totalt dött det var och hur få servrar de hade och hur toma de var.

Synd att spelet inte levde upp till hypen och blev ännu en av de flera MMO flopparna som kommit de senaste åren. WoW skulle må bra av lite konkurrens. Av det jag spelade var inte spelet så roligt, halvdan PvP och en nästan icke existernande PvE... IMO då.

De försöker inte ens utmana WoW eftersom ingen någonsin kommer komma nära.
Beror helt på vilken server du valde att spela på, men det är fortfarande mycket liv i servrarna.
Spelade du ens till max lvl?
Körde du någon instans överhuvudtaget?

Låter mest som om du bara blev besviken, men faktiskt aldrig spelade tillräckligt för att ha dig en uppfattning.
Citera
2009-04-15, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
De försöker inte ens utmana WoW eftersom ingen någonsin kommer komma nära.
Beror helt på vilken server du valde att spela på, men det är fortfarande mycket liv i servrarna.
Spelade du ens till max lvl?
Körde du någon instans överhuvudtaget?

Låter mest som om du bara blev besviken, men faktiskt aldrig spelade tillräckligt för att ha dig en uppfattning.

Låter som du inte kan acceptera att någon annan har en annan åsikt än dig. Jag spelade det, och tyckte inte det var bra. Uppenbarligen var jag inte heller ensam med tanke på massflykten från spelet. Försöker inte klanka ner på spelet eller nåt sånt, jag bara säger vad jag tycker.
Senast redigerad av Sebbzor77 2009-04-15 kl. 19:33.
Citera
2009-04-15, 19:56
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbzor77
Låter som du inte kan acceptera att någon annan har en annan åsikt än dig. Jag spelade det, och tyckte inte det var bra. Uppenbarligen var jag inte heller ensam med tanke på massflykten från spelet. Försöker inte klanka ner på spelet eller nåt sånt, jag bara säger vad jag tycker.

Absolut inte, men JAG tycker inte att man kan skriva en "recension" om man inte ens har spelat end game.
Jag lämnade spelet för ett rätt bra tag sedan och jag tycker ändå inte du gör spelet rättvisa.

Och nej det var ingen massflykt, alltid likadant i MMO. MÅNGA som köper, hälften stannar kvar.
Massflykt: Nej.
MMO release: Ja.
Citera
2009-04-18, 17:40
Bannlyst
Är lite halft sugen på att börja spela WAR igen. Spelade open-beta och pre-order veckorna. Hade en rank 21 Disciple of Khaine på Karak Eight Peaks.

Frågan lyder nu: Vart och vad spelar de flesta FBarna? Grymt sugen på att testa nya dvärgklassen slayer.
Citera
2009-04-21, 13:46
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tHAEL
Är lite halft sugen på att börja spela WAR igen. Spelade open-beta och pre-order veckorna. Hade en rank 21 Disciple of Khaine på Karak Eight Peaks.

Frågan lyder nu: Vart och vad spelar de flesta FBarna? Grymt sugen på att testa nya dvärgklassen slayer.

Hmm är det nått liv på någon server fortfarande? Fundera på att strölira lite men krävs ju lite folk på servern iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in