2010-02-03, 13:09
Medlem
pumse1337s avatar
Någon som spelade på Karak Azgal vid War releasen och pumpade ganska mycket? skulle vara roligt om någon kommer ihåg guilden Verteidiger med Pvpgodankus
Citera
2010-02-03, 13:29
Medlem
Sephirots avatar
Är det möjligtvis nå folk som är sugen på att starta guild där?

edit: på Karak-Azgal dvs.
Citera
2010-02-03, 13:40
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumse1337
Någon som spelade på Karak Azgal vid War releasen och pumpade ganska mycket? skulle vara roligt om någon kommer ihåg guilden Verteidiger med Pvpgodankus

Jag spelade från Open Beta till typ mars förra året. Det där är inget namn jag känner igen.
Citera
2010-02-03, 13:53
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumse1337
Spelade vid release men såg aldrig till dem då.
Det var först när de postade på WHA forumen om deras comeback som jag visste att de fanns. Alla skrattade åt dem och det förstår jag. För några pvp gudar var de verkligen inte
Hoppas det var trollande från deras sida och inte en extrem form av hybris.
Citera
2010-02-03, 22:51
Medlem
madvillains avatar
Trist att inga verkar lira längre, började köra Trial nyligen och sedan vart det ju full activation direkt.. bra med action i t1.t2.t3 i oRVR. Scenarios kan va lite sega men föredrar att kuta runt och röjja i keep fights. Lirar på Karak Norn Shaman vid namn Geedorahh ifall nån lirar.
Citera
2010-02-04, 17:05
Medlem
pumse1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
Spelade vid release men såg aldrig till dem då.
Det var först när de postade på WHA forumen om deras comeback som jag visste att de fanns. Alla skrattade åt dem och det förstår jag. För några pvp gudar var de verkligen inte
Hoppas det var trollande från deras sida och inte en extrem form av hybris.

ahah ja vi trollade var inte alls seriösa ankus kör bara mmo's för att sitta och trolla på forumen
Citera
2010-02-07, 00:24
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jag hade en där.
Den dog ut för mer än ett år sedan.

haha din gamle räv!
Citera
2010-02-07, 00:39
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
haha din gamle räv!

Hell yeah!
Vad spelar herr Lethe?
Citera
2010-02-08, 19:35
Medlem
majkuzs avatar
Sitter och installerar AoR igen.. spelade bara 1 vecka vid release, tröttnade nog pgr av kass dator och buggar.
Men nu så.. nu dator, pew pew!

Vilken server är "hetast"?
Citera
2010-02-08, 21:52
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majkuz
Sitter och installerar AoR igen.. spelade bara 1 vecka vid release, tröttnade nog pgr av kass dator och buggar.
Men nu så.. nu dator, pew pew!

Vilken server är "hetast"?

Warhammeralliance.com Gå in där och kolla runt lite på forumen vilken som är "hetast"
Citera
2010-02-08, 21:59
Medlem
Farbror Fazers avatar
Har lirat en del trial med en polare nu. Order på Karak norn och destr på Azgal.

Kan bli så att vi köper en månad för att lira vidare och känna på mer, hoppas vi syns ingame
Citera
2010-02-08, 22:24
Bannlyst
Hur står det till med Warhammer nuförtiden?

Jag spelade det typ 1 månad på release, men det verkade vara väldigt... rörigt? Har det ändras någonting eller är det nästan likadant som från början?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in