2009-02-01, 13:32
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crunchie
Ja det var en mager beskrivning.

Jag gillar DPS men vill samtidigt kunna heala. Jag vill inte vara main healer utan support blir lagom. Jag vill ha en klass som är bra 1vs1 (jag vet att spelet är uppbyggt för RvR). Jag skulle för en gångs skull vilja spela en klass som är bra jämfört med dom andra då jag tyckte shaman i WoW oftast sög.

EDIT: Hur är servern Eltharion?

Då är nog DoK din klass. Även fast dom kanske räknas som support healers ligger dom oftast i topp i scenarios. Jag tror att desto högre level, desto mer inriktat på healing blir DoKs men det beror ju mycket på hur du speccar, det är det som är så skönt i War.

Aldrig spelat på Eltharion, spelar på Karak Azgal och där är det aldrig ont om människor. minst två-tre pers i startzonerna trots att klockan är 3-4 på natten.
Citera
2009-02-01, 19:43
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Då är nog DoK din klass. Även fast dom kanske räknas som support healers ligger dom oftast i topp i scenarios. Jag tror att desto högre level, desto mer inriktat på healing blir DoKs men det beror ju mycket på hur du speccar, det är det som är så skönt i War.

Aldrig spelat på Eltharion, spelar på Karak Azgal och där är det aldrig ont om människor. minst två-tre pers i startzonerna trots att klockan är 3-4 på natten.

Jag kör med en DOK som är dps speccad. (samma guild)
Han är sinnessjuk

Han har över 1000 str nu. Ruskig jävel.
Citera
2009-02-03, 12:33
Medlem
Flyttkartongs avatar
Sorry att jag inte såg dig tidigare där utanför Norra keepen i Praag Stoppable. Var afk ett tag och såg dig först när du hoppade på vår RP där. Kan jag ju givetvis inte tillåta

Men sen så gav du igen i Reikland när jag var semi afk ridandes på hästen

Edit: Btw creds för att du inte gjorde som andra Witch elves, spamma OYK
Senast redigerad av Flyttkartong 2009-02-03 kl. 12:38.
Citera
2009-02-04, 11:37
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
Sorry att jag inte såg dig tidigare där utanför Norra keepen i Praag Stoppable. Var afk ett tag och såg dig först när du hoppade på vår RP där. Kan jag ju givetvis inte tillåta

Men sen så gav du igen i Reikland när jag var semi afk ridandes på hästen

Edit: Btw creds för att du inte gjorde som andra Witch elves, spamma OYK

Så de är du!? LOL hade jag fan ingen aning om!

Nä jag stog där och skicka emotes mot dig för att vi skulle slåss, sen så när du inte svarade så hoppade jag på RP. Fan att du hoppade emellan tyckte jag inte om!

Neh OYK är inte rolig, hatar själv disable osv. Men visst den är bra. Men krävs inte skill för de överhuvudtaget.

Roligt att de va du iaf
Citera
2009-02-05, 01:29
Medlem
Stoppables avatar
Körde precis igenom BWE/BB med guilden.

2xChosen/1xBO/1xWE/1xDoK/1xZealot (hundarna var inte så jobbiga faktiskt)

Min första BWE/BB på min WE - fick 3 bitar
BO fick 1
Chosen 2

Ganska saftig runda faktiskt
Nu gör jag kanske lite mer ont på dig Flyttkartong!
Citera
2009-02-05, 16:02
Medlem
mosucks avatar
Flyttkartong vad nickar du ingame?

"Edit" kollade lite längre tillbaka i tråden, jag ska hålla ett öga öppet för dig
Senast redigerad av mosuck 2009-02-05 kl. 16:11.
Citera
2009-02-05, 17:42
Medlem
Flyttkartongs avatar
Witch elves gör redan hiskeligt ont på mig, jag behöver inte råka ut för ännu mer smärta
Har kört i genom Warpblade tunnels ett par ggr nu och inte fan har jag fått ett enda SM drop
Den enda sentinel delen jag har är bältet som en guildie fick under en run jag inte var med i. Likadant med de jävla annihilator grejerna, fan fick min första massive bag i förrgår, och då har jag varit med under ~60 keepsieges. Jag och loot går inte ihop alls
Citera
2009-02-05, 19:15
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Witch elves gör redan hiskeligt ont på mig, jag behöver inte råka ut för ännu mer smärta
Har kört i genom Warpblade tunnels ett par ggr nu och inte fan har jag fått ett enda SM drop
Den enda sentinel delen jag har är bältet som en guildie fick under en run jag inte var med i. Likadant med de jävla annihilator grejerna, fan fick min första massive bag i förrgår, och då har jag varit med under ~60 keepsieges. Jag och loot går inte ihop alls

Jag fick 4 annihilator delar på 1dag :P
Hihi.

1 vecka sen typ :P
Citera
2009-02-06, 17:47
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jag fick 4 annihilator delar på 1dag :P
Hihi.

1 vecka sen typ :P
Somliga har tydligen tur

*Mosuck*, vad nickar du ingame då? Måste veta vilka jag ska hålla utkik efter
Citera
2009-02-06, 21:16
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Somliga har tydligen tur

*Mosuck*, vad nickar du ingame då? Måste veta vilka jag ska hålla utkik efter

Han nickar Lethe. (black Orc - Stor och ful)
Citera
2009-02-06, 21:24
Medlem
M0SHPiTs avatar
Nu var det ju hundra år sen jag skrev här sist. Minns bara att folk hade problem med att få igång sin headstart, Stoppable var en av dom Nu efterhand, är ni nöjda med spelet? Och vad tycker ni om det i allmänhet?
Citera
2009-02-06, 22:05
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0SHPiT
Nu var det ju hundra år sen jag skrev här sist. Minns bara att folk hade problem med att få igång sin headstart, Stoppable var en av dom Nu efterhand, är ni nöjda med spelet? Och vad tycker ni om det i allmänhet?

hehe jag kom faktiskt in efter 1dag Mycket tidigare än många andra här :P

Jag är riktigt nöjd med spelet, visst det är mycket som måste göras men absolut ingen flopp!

Jag är grymt nöjd
Har man en bra guild som man trivs med så gör de 70% av spelet :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in