2008-11-25, 19:18
Medlem
Det blir stora förbättringar inom oRvR hoppas jag, se här:
http://www.war-europe.com/#/news/?lang=en&id_news=en272

Idén med ett mer belönande system samt influence låter bra, och idén angående RvR-HUD låter bra. Det kommer också bli snabbare och enklare to get in action, men någon som vet vad de menar med detta? Går allt som det är tänkt så får vi nog se mycket av detta under December.

Jag hoppas på att ha minst en 40-gubbe innan julafton, men det är väl önsketänkande, en utopi, då jag kämpar mig fram som en djävla snigel... en flock välgödda sniglar. Måste fan nöja mig med en klass nu, har snart testat alla som finns...
Citera
2008-11-25, 19:24
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Det blir stora förbättringar inom oRvR hoppas jag, se här:
http://www.war-europe.com/#/news/?lang=en&id_news=en272

Idén med ett mer belönande system samt influence låter bra, och idén angående RvR-HUD låter bra. Det kommer också bli snabbare och enklare to get in action, men någon som vet vad de menar med detta? Går allt som det är tänkt så får vi nog se mycket av detta under December.

Jag hoppas på att ha minst en 40-gubbe innan julafton, men det är väl önsketänkande, en utopi, då jag kämpar mig fram som en djävla snigel... en flock välgödda sniglar. Måste fan nöja mig med en klass nu, har snart testat alla som finns...

Om du lyckas ta dig till R34 så går de rövfort efter det.

Själv har jag tröttnat på R40 för tillfället.
Finns ingenting att göra om man inte har grupp :S
Visst keep sieges men inte så kul när de bara är skit man får (har redan allt) och eftersom jag får CTD så förbannat ofta så tröttnar man på det också :/
Sen att Marauders "bästa" ability är sönder hjälper fan inte.
Citera
2008-11-25, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Om du lyckas ta dig till R34 så går de rövfort efter det.

Själv har jag tröttnat på R40 för tillfället.
Finns ingenting att göra om man inte har grupp :S
Visst keep sieges men inte så kul när de bara är skit man får (har redan allt) och eftersom jag får CTD så förbannat ofta så tröttnar man på det också :/
Sen att Marauders "bästa" ability är sönder hjälper fan inte.
Jag hör att det är väldigt vanligt med CTD, men själv har jag ännu inte upplevt det på någon dator. Vilken ability är det som är sönder? Min marauder är bara R21 så jag kanske inte har den än.

Btw någon som vet varför alla servers är nedstängda, Emergency står det bara på deras webbsida. Jag har inte varit inne sedan tidigt idag så har inte märkt av något skumt. Vi får iaf en gratis speldag! Woohooooo!!! Hoppas inte det innebär att detta tar en hel dag...
http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en273&lang=en
Citera
2008-11-25, 19:37
Medlem
Kamnes avatar
Någon som vet om man kan ändra namn på sin gubbe? Jag fick tydligen inte heta randomneger så dom bytte till något aslamt alvnamn. ._.

*We expect that the servers will be down for approximately one hour.
Citera
2008-11-25, 19:45
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Jag hör att det är väldigt vanligt med CTD, men själv har jag ännu inte upplevt det på någon dator. Vilken ability är det som är sönder? Min marauder är bara R21 så jag kanske inte har den än.

Btw någon som vet varför alla servers är nedstängda, Emergency står det bara på deras webbsida. Jag har inte varit inne sedan tidigt idag så har inte märkt av något skumt. Vi får iaf en gratis speldag! Woohooooo!!! Hoppas inte det innebär att detta tar en hel dag...
http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en273&lang=en

Terrible Embrace är de som är sönder.

2s Cast time
65ft range
Drar spelaren till dig

Sönder: Fungerar inte att dra folk från Keep väggar, fungerar inte att dra UPP folk, fungerar inte om motståndaren springer iväg.

Har man börjat kasta den och motståndaren är inom 65ft NÄR den kastas så ska den fan också se till att dra tillbaka motståndaren, men NÄ.

Om man sen jämför det med Marauders spegelklass/White Lion så har dem:

Instant Cast
100ft range
Drar spelaren till dig (visst de måste skicka fram sitt pet, men de är ingen skillnad)
Citera
2008-11-25, 19:47
Medlem
mophrs avatar
Citat:

2s Cast time
65ft range
Drar spelaren till dig

Sönder: Fungerar inte att dra folk från Keep väggar, fungerar inte att dra UPP folk, fungerar inte om motståndaren springer iväg.

Har man börjat kasta den och motståndaren är inom 65ft NÄR den kastas så ska den fan också se till att dra tillbaka motståndaren, men NÄ.

Instant Cast
100ft range
Drar spelaren till dig (visst de måste skicka fram sitt pet, men de är ingen skillnad)

Lejonet kan vara slowas, rootas eller dödas.
Citera
2008-11-25, 19:50
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Lejonet kan vara slowas, rootas eller dödas.

Av 10 hur många gånger händer det?
Visst jag hoppar på alla lejon som jag ser men majoriteten av spelarna låter dem springa förbi.
Citera
2008-11-25, 19:52
Medlem
rovbin84s avatar
Citat:
[b]Det kommer också bli snabbare och enklare to get in action

Smart, väldigt smart... blir bara mer zergande... fyfan
Citera
2008-11-25, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamne
Någon som vet om man kan ändra namn på sin gubbe? Jag fick tydligen inte heta randomneger så dom bytte till något aslamt alvnamn. ._.
Haha! Fan vad elakt, så de bara ändrade ditt namn helt plötsligt utan att ge dig en chans att byta? Jag vet en guild som hette The Turks eller något liknande på Karak-Vlag de fick själva välja ett nytt namn till guilden. Lite löjligt att man inte får heta vad man vill. Nigger är en sak... men neger är väl inte så farligt?

Citat:

2s Cast time
65ft range
Drar spelaren till dig

Instant Cast
100ft range
Trist, men själv har jag lagt min Marauder åt sidan tills 2009 kör igång. Hoppas problemet är fixat då. Levlar min Witch Elf nu istället.

Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Jo, jag tänkte på det!
Citera
2008-11-25, 20:01
Medlem
Kamnes avatar
Citat:
Haha! Fan vad elakt, så de bara ändrade ditt namn helt plötsligt utan att ge dig en chans att byta? Jag vet en guild som hette The Turks eller något liknande på Karak-Vlag de fick själva välja ett nytt namn till guilden. Lite löjligt att man inte får heta vad man vill. Nigger är en sak... men neger är väl inte så farligt?
(

mm eller hur ._.
Det var någon dvärg som tyckte att det var för mycket och amälde mig xD
Om någon vet om man kan så säg till ._.
Citera
2008-11-25, 20:03
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84

Jo, det är lite oroväckande men vi får se vad dom menar. Utöver det låter det som bra ändringarn.

Och angående white lions pull så är den rätt lätt att undgå den. Dels kan den som sagt rootas/snares och som tank är det bara taunta när man ser den komma springandes.
Citera
2008-11-25, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamne
mm eller hur ._.
Det var någon dvärg som tyckte att det var för mycket och amälde mig xD
Om någon vet om man kan så säg till ._.
Jag tror inte att du kan byta namn om jag skall vara helt ärligt. Har du snackat med Mythic, GOA eller vilka det nu är man bör tala till? Det kommer säkert en liknande funktion i framtiden som i WoW, men detta är ju lite av ett specialfall så du borde nog snacka med dem om det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in