2008-10-08, 15:49
Medlem
Svejsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagurra
tänkte höra, finns det nått motsvarande thottbot till war?

www.wardb.com
Citera
2008-10-08, 15:49
Medlem
fgts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagurra
tänkte höra, finns det nått motsvarande thottbot till war?

http://www.wardb.com/
Givetvis inte så välfyllt som thottbot är än men det kommer mer och mer info varje dag.

*edit
bah, för sen.
Citera
2008-10-08, 15:57
Medlem
Orjisols avatar
Har börjat lira lite mer på min black orc nu är lvl 9, det är sköj. Annars har jag en shaman i lvl 19 men det börjar bli tröttsamt vill göra lite damage
Citera
2008-10-08, 16:29
Medlem
Spejnars avatar
Testade att off-group heala igår med en nystartad Zealot. När jag var lvl2 drog jag in 650 renown i Nordenwatch. Låt säga att man maxar sin RR jävligt snabbt medan xpn suger i off-group.
Citera
2008-10-08, 17:24
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
Edit: Jävlar vilken miss det var utav Mythic att ge en tillgång till alla scenarion från alla ställen. Det hade varit mer variation om man var bunden till sitt eget(greenskin exempel) tiers scenarion. då var det alltid folk som körde ett speciellt scenario

Ladda hem addonen "Join all" köar upp dig till samtliga scenarios. Det händer faktiskt (åtminstonde på karak azgal) att andra än Tor Arnoc spelas.

Behöver casual guild destro på Karak Eight peaks btw. För fan någon här måste ju finnas på Karak Eight peaks samt ha ett guild där.
Citera
2008-10-08, 17:27
Medlem
uetps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Har börjat lira lite mer på min black orc nu är lvl 9, det är sköj. Annars har jag en shaman i lvl 19 men det börjar bli tröttsamt vill göra lite damage

Om du vill dps:a så kanske du ska ta dig en funderare om Black Orc är rätt. Visst gör vi mer ont än Shamies om man kör i dps trädet men i grunden är BO en tank och väldigt många av dina abilitys är defensiva.
Citera
2008-10-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Ladda hem addonen "Join all" köar upp dig till samtliga scenarios. Det händer faktiskt (åtminstonde på karak azgal) att andra än Tor Arnoc spelas.

Behöver casual guild destro på Karak Eight peaks btw. För fan någon här måste ju finnas på Karak Eight peaks samt ha ett guild där.

Synd att du inte kunde länka till addonen, tog mig tid att leta upp skiten för det lär jävligt bra.

http://war.curse.com/downloads/war-addons/details/sjab.aspx
Citera
2008-10-08, 17:52
Medlem
Artexs avatar
Citat:

Jag finns där men spelar dock Order.
Citera
2008-10-08, 20:03
Medlem
Ironbreaker vs Sword master

Jag ska rolla ny char med irl-kompisar men har jäkligt svårt för att välja mellan Ironbreaker och Sword master. Jag har koll på hur deras mekanism (grudge och balance) funkar men finns det nån som testat både och kan ge lite feedback?
Citera
2008-10-08, 21:11
Medlem
liquorices avatar
Citat:

Kolla lite på http://www.warhammeralliance.com/forums/forumdisplay.php?f=354 finns säkert nåt för dig.

Lirar för övrigt också på KEP och nickar Awe. Chaos Marauder.
Citera
2008-10-08, 21:17
Medlem
faggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostensson
Jag ska rolla ny char med irl-kompisar men har jäkligt svårt för att välja mellan Ironbreaker och Sword master. Jag har koll på hur deras mekanism (grudge och balance) funkar men finns det nån som testat både och kan ge lite feedback?

De flesta anser att Ironbreakern är spelets bästa tank i nuläget. Jag föreslår dock att du i alla fall att du drar upp en av varje till typ lvl 10 för att få känna på lite av respektive spelstil, för förr eller senare får nog SM sin buff om de nu är underpowered.

Denna snubbe gjorde en av varje för att spela dem varannan vecka. Han är nu sjukt less på sin SM då han insett att hans IB är många resor bättre. Jag har läst hela, och han har legitima argument.

http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=138278

Som sagt, spelstilarna lär skilja sig från varandra, så du borde nästan prova på båda.
Citera
2008-10-08, 21:20
Medlem
SnowCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostensson

Har sagt det innan och jag säger det igen, dvärgar är så mycket fetare än alver

(förmodligen inte den feedbacken du förväntade dig men wth)

Kolla på teechrans(?) filmer på youtube, han har bra klipp på sin Ironbreaker, han är dessutom underhållande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in