2008-09-27, 00:47
Medlem
STarkmans avatar
Det var en rolig figth vi hade där igen Pjotr, i ton anroc

Vi ses nog igen var så säker

Någon som vet när nästa patch kommer?
Citera
2008-09-27, 01:11
Medlem
aaakas avatar
inget som vet om det finns en sida liknande mmo-champion/worldofraids fast för WAR?
Citera
2008-09-27, 01:57
Medlem
Dr. Djangonaires avatar
Oi, flashback-inaktive jag köpte War igår och undrar förstås vilka server alla FB:are kör på. Jag fick inte plats på nån jag hade tänkt först utan min sorcerer fick hamna på Karak Izor.

Undrade också om någon har erfarenhet av Shamaner och Discipline of Khaine inriktade på dps? Och om Magus klår sorcerer? Och slutgiltiga frågon om sorcerer är bäst på dots?

//Dr. Djangonaire
Citera
2008-09-27, 02:01
Medlem
STarkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Djangonaire
Oi, flashback-inaktive jag köpte War igår och undrar förstås vilka server alla FB:are kör på. Jag fick inte plats på nån jag hade tänkt först utan min sorcerer fick hamna på Karak Izor.

Undrade också om någon har erfarenhet av Shamaner och Discipline of Khaine inriktade på dps? Och om Magus klår sorcerer? Och slutgiltiga frågon om sorcerer är bäst på dots?

//Dr. Djangonaire

Som det verkar så kör dom flesta flashbackarna på Karak-Azgal. På order-sidan har vi trettiofem centimeter med Pjotr i ledningen och på destruction har vi Maggots med Stoppable i ledningen.

Jag kan inte alla range klasser så bra, tror sorcerer gör väldigt mycket skada tillskillnad från ex shamanar som är lite mer healer..
Citera
2008-09-27, 02:06
Medlem
Dr. Djangonaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STarkman
Som det verkar så kör dom flesta flashbackarna på Karak-Azgal. På order-sidan har vi trettiofem centimeter med Pjotr i ledningen och på destruction har vi Maggots med Stoppable i ledningen.

Jag kan inte alla range klasser så bra, tror sorcerer gör väldigt mycket skada tillskillnad från ex shamanar som är lite mer healer..

Doh. Även folket på Sweclockers körde på Karak Azgal. Den var såklart full när jag väl skulle välja server. Får se om jag orkar köa.

Jo jag misstänkte det, men jag tänkte att de hade nån sorts mastery som kan liknas med tex. shadow priests från wow.
Citera
2008-09-27, 02:19
Medlem
Salorms avatar
Efter att ha varit bort 3 dar från spelet, här är chefen !

http://i35.tinypic.com/mmbvcj.jpg

Fan vad söt man är
Citera
2008-09-27, 02:25
Medlem
aaakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Efter att ha varit bort 3 dar från spelet, här är chefen !

http://i35.tinypic.com/mmbvcj.jpg

Fan vad söt man är

http://i36.tinypic.com/2d7yems.jpg

det är då min kärring. Crackhoran borde jag ha döpt den till!
Citera
2008-09-27, 02:37
Medlem
Dr. Djangonaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Ja det menar jag, men torulf lät roligare.
Ni får se till att inte levla ifrån Voresia DeHex innan söndag då jag kan lira igen.=p

På tal om Torulf..

<----------------

Ett stort plus för WAR är ju exp i scenarios

Har hittills inte förlorat ett enda scenario, ungefär som att Horde alltid (!) vinner AV på min server på wow.
Citera
2008-09-27, 03:07
Medlem
aaakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Djangonaire
Horde alltid (!) vinner AV på min server på wow.

Vi har blivit så pass våldtagna av alliance det senaste halvåret så att hälften kunde ha varit nog

:EDIT: OT är inte trevligt, men när man ändå snackar om wow och battlegrounds. Hur är det med att stå på tak och heala/köra ranged dps? När man hoppade upp på taket vid BS i AB ett x antal 100ggr på en dag blev ju blizzard inte så jävla glada
Senast redigerad av aaaka 2008-09-27 kl. 03:18.
Citera
2008-09-27, 08:48
Medlem
^LoBo^s avatar
Jag har funderat på att börja lira War online men då måste det bli US versionen. Jag har lirat daoc på GOA's servrar förut och vill undvika det den här gången. Var kan man få tag i US versionen. Jag vill helst ladda ned det.

EDIT. Laddar ned US versionen från Pirate Bay. Nu behöver jag köpa en US cd-nyckel. Vet någon om var man kan köpa det på ett säkert ställe?
Senast redigerad av ^LoBo^ 2008-09-27 kl. 09:37.
Citera
2008-09-27, 10:27
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STarkman
Det var en rolig figth vi hade där igen Pjotr, i ton anroc

Vi ses nog igen var så säker

Någon som vet när nästa patch kommer?

Haha, ja en liten hämnd är också en skjorta som tyska sa!

Jag fick även mest RP av alla det scenariot, så jag är nöjd.
Citera
2008-09-27, 11:22
Medlem
Don Toros avatar
Inte payat attention på detta spel på över ett år. Hur är det nu då? Är det instance baserat som AOC eller mera openworld som WOW? Hur är levelingen, hur lång tid tar det tills man tar sig till "end-game"? Och vad är end-game i detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in