2008-09-19, 12:16
Medlem
timpan_rydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hairymale
Varför kan jag inte färga min cloak?
Säg inte att jag måste leva med en vit cloak hela spelet

du får andra färger på cloaksen vid runt lvl 20, som du kan färga i valfri färg.
Citera
2008-09-19, 12:17
Medlem
Ockstaerrs avatar
Ah, låt serverna komma upp nu!
Ralund är sugen på lite destruction blod

Edit:
Går att patcha nu iaf!
Senast redigerad av Ockstaerr 2008-09-19 kl. 12:20.
Citera
2008-09-19, 12:24
Medlem
Panzerbat.s avatar
Hoppas de får upp scenariosen nu då, annars så slutar jag fan spela min sorc tills de kommer upp
Citera
2008-09-19, 12:25
Medlem
Hehe datorn min ville sig inte så jag var tvungen att ladda ner hela spelet under årdagen då burken inte reagerade på dvdskivorna :P Nu är allt patchat och klart i alla fall. Längtar tills servrarna öppnar :P Jag kommer höra av mig till dig Stoppable Fint att ni tar initiativ till att starta två guilder på servern.

Cya out there !
Citera
2008-09-19, 12:26
Medlem
Pervos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Hoppas de får upp scenariosen nu då, annars så slutar jag fan spela min sorc tills de kommer upp

Vi får hoppas dom har fixat det nu! Har dåligt med questar och jag är inte sugen på att byta område.
Citera
2008-09-19, 12:27
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DajMaX
Hehe datorn min ville sig inte så jag var tvungen att ladda ner hela spelet under årdagen då burken inte reagerade på dvdskivorna :P Nu är allt patchat och klart i alla fall. Längtar tills servrarna öppnar :P Jag kommer höra av mig till dig Stoppable Fint att ni tar initiativ till att starta två guilder på servern.

Cya out there !

Du är så välkommen att slåss med oss

(Jag har också en gammal burk där mina cd-läsare inte vill sig med nyare skivor, så jag kör in dem i denna datorn och kör nätverk till andra datorn för att installera saker :P)
Citera
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pervo
Vi får hoppas dom har fixat det nu! Har dåligt med questar och jag är inte sugen på att byta område.
Samma här, drog från Ellyrion till troll country med sorcen, och fyfaaaen vad tråkiga quester det var där
Citera
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pervo

Ja - snacka om att man kommer uppskatta scenarios iallafall !

Nu får de sätta upp servrarna!
Lunchtiden har snart passerat.
Senast redigerad av Stoppable 2008-09-19 kl. 12:31.
Citera
2008-09-19, 12:33
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Ja - snacka om att man kommer uppskatta scenarios iallafall !

Nu får de sätta upp servrarna!
Lunchtiden har snart passerat.

Ja, Scenarios är grymt kul, helt fulländat!
Nu håller jag med om att lunchen är över!
Citera
2008-09-19, 12:34
Medlem
Panzerbat.s avatar
På tal om ingenting, igår när jag var i the inevitable city och la upp lite skit på AH så tänkte jag att jag skulle titta in i guild tavernan, men det gick ju inte att gå in, trots att guilden har tillgång
Citera
2008-09-19, 12:36
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
På tal om ingenting, igår när jag var i the inevitable city och la upp lite skit på AH så tänkte jag att jag skulle titta in i guild tavernan, men det gick ju inte att gå in, trots att guilden har tillgång

Staden måste nå level 2.
Citera
2008-09-19, 12:39
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DajMaX

Cya out there !

För mig funkade iaf disc 2, men det hjälpte ju inte så mycket. Har också tankat hela natten... blir hem och installera efter arbetet men då ska man väl tanka patchen också.

Någon som vet hur stor patchen är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in