2008-10-06, 07:59
Medlem
Något jag stör mig lite på är att jag aldrig ser pilarna på min Shadow Warrior, när jag spänner bågen för en attack så är det aldrig någon pil där, samma sak var det när jag testade Squig Herder.

Går det att fixa på något sätt?
Citera
2008-10-06, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Distanssamtal
Spela i Europe med oss bara?

http://img386.imageshack.us/my.php?image=waronlinejk3.png

Njae.. Min gamla guild från DAOC skall visst återförenas. Enda anledningen till att jag väljer det här över AoC.. ja.. och RvR då.

Men inget svar på om det går att lira på US servrar? Gick inte med daoc så lär väl inte gå med det här antar jag.
Citera
2008-10-06, 08:23
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medelmåttan
Något jag stör mig lite på är att jag aldrig ser pilarna på min Shadow Warrior, när jag spänner bågen för en attack så är det aldrig någon pil där, samma sak var det när jag testade Squig Herder.

Det är ett fantasy-spel. Så du får väl låtsas att du skjuter fantasy-pilar.

Nej, nu ska jag gå och spela mitt älskade Age of Conan. Där finns inga sådana problem. Ciao..
Citera
2008-10-06, 10:19
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Det är ett fantasy-spel. Så du får väl låtsas att du skjuter fantasy-pilar.

Nej, nu ska jag gå och spela mitt älskade Age of Conan. Där finns inga sådana problem. Ciao..

Hehe, gör du det, AoC behöver alla spelarna dom kan få, jämför AoC buggar och WaR buggar och hur länge spelen har varit Live så får du en ganska värdig vinnare..
Citera
2008-10-06, 10:31
Medlem
SnowCones avatar
Citat:

Jag lira på en SW till r5 och jag hade inga problem med att se pilarna.
Citera
2008-10-06, 11:01
Medlem
faggets avatar
Citat:

Har du kanske ställt in grafiken på "fastest framerate"? I så fall gör den så att man inte kan se andras och sina egna spells. Antar att pilarna i det fallet räknas som en spell.
Om inte det beror på fastest framerate, vet jag inte.
Citera
2008-10-06, 12:09
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roflcakez
På de allra flesta servrar regerar destro, mest pga av att väldigt många lirar tanks, order saknar oftast tankar vilket gör att de blir lätt pushade.
Kul att se att det finns nån server som Order vinner på

De som "slår" dig i ryggen när du flyr är förmodligen dots / throws.

Vilken jävla miss av mig att köra destruction då.. :/

Nja man hör t.o.m. svärdslagen när man springer.
Citera
2008-10-06, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Vilken jävla miss av mig att köra destruction då.. :/

Nja man hör t.o.m. svärdslagen när man springer.

Det kan inte vara att du får yxor i ryggen då? Du vet man kan kasta vapen
Citera
2008-10-06, 13:17
Medlem
moshkas avatar
Har lite frågor, köpte spelet igår och har testat nästan alla klasser upp till level 5. Kör just nu en rune priest på flashback servern.

Har lite frågor angående proffesions hur det fungerar och vart jag lär mig dom.

Känns som att det är väldigt lite scenarios på låg level vet inte varför men tar ett tag innan man kan joina ett scenario, är väl van vid instant köer som i wow.

Hur får man så mycket exp i scenarios som möjligt ? Ska jag som priest bara stå och heala alla eller ska jag göra något annat ?

Mvh moshka
Citera
2008-10-06, 13:28
Medlem
trwls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck

* Folk hoppar fram ibland. Man kan springa bakom en fiende och försöka slå men får då meddelande att den är för långt borta varpå man inte fattar riktigt då man är hack i häl. Efter någon sekund så hoppar fienden 20 ft bort?

* Abilities cooldown är fuckad ibland vilket gör att man slösar väldigt mycket tid på att trycka på någon ability som inte går att köra. Väldig frustration.

* Ibland när man försöker fly från en fiende med "Flee" så kan de fortfarande slå en i ryggen fast man är 10-15ft bort. Störande? Ja.

Lider oxå av alla dessa problem, men speciellt warpandet är extremt irriterande, hade det bara hänt ibalnd så ok, men nu händer det flera gånger per scenario.
Citera
2008-10-06, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshka
Hur får man så mycket exp i scenarios som möjligt ? Ska jag som priest bara stå och heala alla eller ska jag göra något annat ?

Mvh moshka

Du får mer xp genom att pumpa scenarios som tar kortare tid. Ta T2 t ex, Mourkhain temple går snabbare än Phoenix gate. Som healer ska du heala, du får xp för det också vilket är jävligt bra.
Citera
2008-10-06, 13:41
Medlem
moshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3o
Du får mer xp genom att pumpa scenarios som tar kortare tid. Ta T2 t ex, Mourkhain temple går snabbare än Phoenix gate. Som healer ska du heala, du får xp för det också vilket är jävligt bra.

Okej, men när kan jag joina T2 scenarios då ? Den ända som jag har kunnat köra hittils är Nordenwatch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in