2008-10-08, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord
Jag blev precis L12 med min gubbe. Fast grejen är att Ostland verkar vara lite för bitigt för en L12:a. Ska jag gå tillbaka till Nordland(tier1) igen eller vadå? Jag blir snurrig av allt tier1 , 2 osv.

Tacksam för svar!

~mand

Levla i scenarios om du kan..
Citera
2008-10-08, 07:54
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Fan Dwarf S2 är omöjlig, har inte kört så många men Destruction får artifacten alla gånger först.

Rät kul att spela healare och jag tror jag gör det rätt bra, de 2 senaste:
http://i35.tinypic.com/168zdon.jpg
http://i33.tinypic.com/11qrfh4.jpg

På min server, K8P, så vinner order 75% skulle jag vilja påstå.
Citera
2008-10-08, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Retrospektiv
Jävlar!

Jag säger bara det. Shit. Det var helt fantastiskt.

Jag och några ur min guild skulle iväg och PQa lite vid Barak Varr, PQt med muren i mitten och man ska döda massa orcs och katapulter. Väl där märker vi att det är en stor grupp (9-11) destro där, några lvl under oss iofs men fortfarande dubbelt så många. Vi chansar på att vi kan spöa dem ändå och klarar det! Det tar dock inte slut där. Givetvis kommer de tillbaka, with friends
Vi kallar såklart in våra guildkamrater och strax har vi ett slag med mellan 15 och 20 i varje sida, mitt i skogen, utan att vi tjänade något mer än renown på det. Det var så sjukt kul!

Vi höll på i tre timmar. Tre timmar då jag _borde_ tentapluggat, men det var lätt värt det

Hehe låter riktigt skoj kan knappt vänta tills jag får uppleva något sånt. Det var ju sånt man alltid tänkte på när man satt med det enformiga Wow:P
Citera
2008-10-08, 09:29
Medlem
MrStojjans avatar
Kan bara hålla med om att dom roligaste fajterna är när man tar sitt warband (efter man tröttnat på PQ´s) och glider iväg till nåt destruction tätt område och sätter sckräck i dom jävlarna.... Bara man är lite samspelt och vet hur gruppen fungerar så är det sjuuuukt kul...Kan bara tipsa om det...Är ni inte guildade så starta ett PUG warband... Håller det genom några tuffa PQ`s då vet du att du har ett bra team. Fick sjukt bra responsför mitt initiativ och en jävla massa friends på min lista....

Oh! En sak till någon som vet om engineers mastery training är buggad??? Jag har Specat i Path of the rifelman men på "lvl5" så ska jag få crackshot men den abilityn är fortfarande grå/skuggad/obrukbar och jag hittar inte den under mina abilitys... Funderara ändå på att respeca om till Path of the tinker men men.

Tacksam för svar!!!

Dorgan The Engineer
Senast redigerad av MrStojjan 2008-10-08 kl. 09:33.
Citera
2008-10-08, 09:45
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Fan Dwarf S2 är omöjlig, har inte kört så många men Destruction får artifacten alla gånger först.

Rät kul att spela healare och jag tror jag gör det rätt bra, de 2 senaste:
http://i35.tinypic.com/168zdon.jpg
http://i33.tinypic.com/11qrfh4.jpg

Jag lira en av dom andra healers där. Det är toklätt att få hög healratio om man har en väldigt defensiv position. Men då spammar man heals på dom som man har in sight och dom som är längre fram dör. Alternativet är att spela mer offensivt och försöka heala dom som går in i smeten..men då får man ta att man dör och får en lägre healratio. Så...visst jag har healat 100k där inne genom att va defensiv och spammat HoT/Heals men den fighten torska vi iaf.

Samma sak som att..om damage tick från artin blir för hög, då är det smartare att inte heala den charen utan ordna en drop på safe spot så att den kommer till ny order spelare istället...där går ju att spamma heals bra mycket längre och få bra healpoints men det är dumt sätt att spela. Minns jag rätt så försökte vi fixa en drop vid 1500 ticks i dom spelen men "nån" healade och den hamnade hos Dest när han dog istället.

Med det sagt är din healratio bra för din lvl.
Citera
2008-10-08, 09:52
Medlem
jonasgrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStojjan
Oh! En sak till någon som vet om engineers mastery training är buggad??? Jag har Specat i Path of the rifelman men på "lvl5" så ska jag få crackshot men den abilityn är fortfarande grå/skuggad/obrukbar och jag hittar inte den under mina abilitys... Funderara ändå på att respeca om till Path of the tinker men men.

Tacksam för svar!!!

Dorgan The Engineer

Du måste köpa själva abilityn för ett mastery point med, det räcker inte att köpa stegen på "trappan" för att få den.
Citera
2008-10-08, 09:54
Medlem
Citat:
Kan bara hålla med om att dom roligaste fajterna är när man tar sitt warband (efter man tröttnat på PQ´s) och glider iväg till nåt destruction tätt område och sätter sckräck i dom jävlarna.... Bara man är lite samspelt och vet hur gruppen fungerar så är det sjuuuukt kul...Kan bara tipsa om det...Är ni inte guildade så starta ett PUG warband... Håller det genom några tuffa PQ`s då vet du att du har ett bra team. Fick sjukt bra responsför mitt initiativ och en jävla massa friends på min lista....

Tacksam för svar!!!

Dorgan The Engineer

Du måste "köpa" abilityn med ett mastery poäng också, dvs klicka på crackshot när du köper masterys.
Citera
2008-10-08, 12:06
Medlem
MrStojjans avatar
Aha! Men var köper jag den abilityn?? Ja, jag vet att jag låter dum nu men jag har ju spenderat 5 poäng i Path of the rifelman och trodde att abilityn kom automatiskt...Jag har ju poäng ända upp till strecket men det är väl jag som inte fattar igen kanske.

*Edit*

Alltså jag måste skaffa ett sjätte poäng för att aktivera den??? Massa jävla rambling från min sida...hoppas ni står ut med det!!!

Tack!
Senast redigerad av MrStojjan 2008-10-08 kl. 12:09.
Citera
2008-10-08, 12:11
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Aha! Men var köper jag den abilityn?? Ja, jag vet att jag låter dum nu men jag har ju spenderat 5 poäng i Path of the rifelman och trodde att abilityn kom automatiskt...Jag har ju poäng ända upp till strecket men det är väl jag som inte fattar igen kanske.

*Edit*

Alltså jag måste skaffa ett sjätte poäng för att aktivera den??? Massa jävla rambling från min sida...hoppas ni står ut med det!!!

Tack!

Japp, först måste du avancera upp i trädet, när du sedan kommit upp till abilityn måste du spendera ett extra poäng för att få den ( bara klicka i den vid nästa level)
Citera
2008-10-08, 13:59
Medlem
Thedoits avatar
Nån som vet nån inställning som visar vad för slags debuff det ligger på targetet man healar så man ser att det är en curse t.ex?
Eller om själva debuff rutorna går att förstora så man ser och känner igen debufffsen så man vänjer sig vid vad de gör hur mycket healing som behövs på targetet.
Någon som förstår vad jag menar?
Citera
2008-10-08, 15:07
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
finns för/nackdelar med allt.
VI har scenarios utav bara helvete iaf

Tor Anroc... Fy helvete vad trött jag börjar bli på den. Mythic måste fixa den bums

Edit: Jävlar vilken miss det var utav Mythic att ge en tillgång till alla scenarion från alla ställen. Det hade varit mer variation om man var bunden till sitt eget(greenskin exempel) tiers scenarion. då var det alltid folk som körde ett speciellt scenario
Senast redigerad av mosuck 2008-10-08 kl. 15:18.
Citera
2008-10-08, 15:40
Medlem
tänkte höra, finns det nått motsvarande thottbot till war?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in