Citat:
Ursprungligen postat av RockUlla
Så diskbråck och nerver har med ADHD att göra.. intressant, någon kunnig får gärna vidareutveckla.
"Sjukskrivna och diagnostiserad ADHD" - förlåt mig för att jag ger en helhetsbild till
min sjukskrivning? Jag försökte bara ge en helhetsbild, eftersom ingen kan sjukskrivas för just ADHD och slippa arbeta - man får medicin för att stabilisera sitt kaotiska inre (som yttre). Jävla idiot. Fuck you. Jag hoppas att du får en fungerande hjärna i julklapp - så var snäll hädanefter. Idiot.
PS. Jag har dåligt temprament. Nej, allvar? Jo, allvar! Varför läser jag annars den här tråden så fort det kommer ett nytt inlägg? Och varför blir jag så fucking förbannad på saker och ting - och just nu dig,
RockUlla? Jo, för att jag har ADHD, din jävla nöt!! DS.
PS 2. Sorry för lackandet. Ni vet hur det är. DS 2.
PS 3. Nej, diskbråck har visserligen inget med ADHD att göra, men jag kan ju kort och gott säga dig - och detta stämmer - att svår smärta ökar intollerans och aggression. Få in det i din jävla skalle. Och jag - som sagt - gav bara min sjukskrivning en helhetsbild, och inte då bara ADHD, utan
varför jag är sjukskriven och självdör i mitt eget hem av att inte ha någonting att göra. Kul, va? Så fan heller! Och tack för att du sabbade min kväll så att jag lackade ur. DS 3.