Citat:
Ursprungligen postat av Tipton
Kan nu, du med din mogna ton tala om för mig hur du avgör hur "mycket" dopad en fighter är? Du inser väl ändå att de genetiska förutsättningarna spelar en oerhört stor roll hur en fighter "ser ut".
Hur mkt bloddopar sig fighter som du inte kan se? Tell me, du som vet.
Ja, det är många frågor... och möjligheten finns, även om jag själv ser den som osannolik att Overeem faktiskt är ren. Nu har jag inte doktorerat i anatomi och sannolikheten är väl inte så stor, kanske det är en på 100k som är så är så genetiskt betingade att kunna se ut som Overeem få den massökningen som han fått, jag vet inte men jag utesluter det iaf inte.
Nej, för en forumnisse som kommer hit och ska föra någon sorts moralpropagande ser jag inte detta hat-inlägg som speciellt tillförande
Men Jisses, Så gulligt...!
MÄRKLIGT ATT HAN INTE VAR STÖRRE TIDIGARE OM DET "VAR SÅ LÄTT MED TANKE PÅ GENERNA".
Krävdes bara byte av organisation...?
"Hur mkt bloddopar sig fighter som du inte kan se?"
DaBastard: Nä, jag vet inte. Men eftersom du nämner det....
Med samma logik hade även Mülleg varit en "ärlig" mästare om han inte torskat. No?
Sjysst historia, och ingen hade haft grund för att ifrågasätta prestationen hur uppenbar den än var efter tidigare historia? (Och DÄR slutade även Elofssons karriär...)
OK, du har visat var du står. Fine.
Gott. Inga tvivel kvarstår.
PUSS