2009-06-11, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Det är klart det finns andra anledningar att hålla diet än vikten. Har för mig att Fedor tränar högt upp bland bergen i Ryssland. Tror inte det blir så mycket chips där.
Som sagt tror jag också att Fedor kan ta sig till LHW, men jag tror inte det skulle bli så lätt som vissa tror. Dessutom kommer han aldrig att göra det.

Om han skulle gå till UFC så skulle han få möta Brock/Mir vinnaren för att det skulle sälja biljetter, om han inte går till UFC har han ingen anleding att gå ner till LHW då det inte finns många bra att möta utanför UFC.
Höghöjdsträning?
Är det en av förklaringarna till hans överlägsenhet?
Citera
2009-06-11, 21:18
Medlem
-Mayweathers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Höghöjdsträning?

Nja, det finns ett par som gör det då och då. Tror inte någon kommer få reda på varför han är så överlägsen.
Citera
2009-06-11, 23:01
Medlem
tjock-steffes avatar
Citat:
Höghöjdsträning?

Nej, det finns nog ingen hemlighet. Han har tränat hårt, rätt och har talang, omger sig med bra folk och skaffat sig rutin mm.

Men höghöjdsträning är ju grymt effektivt.
Citera
2009-06-11, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjock-steffe
Nej, det finns nog ingen hemlighet. Han har tränat hårt, rätt och har talang, omger sig med bra folk och skaffat sig rutin mm.

Men höghöjdsträning är ju grymt effektivt.
Snubben är... "kattlik".
Rör sig som en lättviktare, slår som en tungviktare.
Tror ni Dana hjälper till med att bygga upp Fedormyten och släpper in han senare eller fattar han helt enkelt att Fedor skulle dominera?
Citera
2009-06-11, 23:21
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Snubben är... "kattlik".
Rör sig som en lättviktare, slår som en tungviktare.
Tror ni Dana hjälper till med att bygga upp Fedormyten och släpper in han senare eller fattar han helt enkelt att Fedor skulle dominera?
Dana försöker nog lägga band på Fedormyten så mycket det går utan att göra sig till allt för stort åtlöje bland mma-fansen eller stöta sig med Fedor. Lyckas han signa Fedor kommer han antagligen att höja honom till skyarna som det största som någonsin hänt inom mma. Antagligen har Dana väldigt bra koll på hur duktig Fedor är.
Senast redigerad av l00zekk 2009-06-11 kl. 23:53.
Citera
2009-06-12, 14:43
Medlem
bolibompa38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Dana försöker nog lägga band på Fedormyten så mycket det går utan att göra sig till allt för stort åtlöje bland mma-fansen eller stöta sig med Fedor.

Han försöker lägga band på Fedormyten (som iof inte är någon myt) vare sig han gör sig till åtlöje eller ej. Och han har stött sig med Fedor, eller snarare hans manager.

Värt att minnas är att de flesta "MMA fans" i USA egentligen är UFC-fans. Många från den öldrickande red neck- UFC-publiken vet inte ens att Fedor existerar.
Citera
2009-06-13, 00:11
Medlem
tjock-steffes avatar
Läsvärt om M-1 och UFC och Fjodor:
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/...8903&zoneid=13
Citera
2009-06-13, 00:56
Medlem
milofos avatar
Har en ful ovana att kolla igenom boxnings/mma-matcher frame-by-frame och funderade ett tag på att fixa ihop en video för att tysta dom som hävdade att Arlovski "dominerade" matchen fram till Fedors "tursamma" knock men orkade/kunde inte på brist av tid och engagemang.

Nu har i alla fall någon snäll sate gjort sig just detta besvär och trixat ihop en snygg video med dom omdiskuterade "dominanssekvenserna" på ungefär samma sätt som jag tänkte och dom visar tydligt visar hur långt ifrån Arlovski var på marknivå s.a.s (om någon nu fortfarande tvivlar):

http://www.youtube.com/watch?v=XbSUJmF4wxk

Lite trist att vi inte får se dom sekvenser där Fedor kliver just utanför rangen i samma ögonblick som Arlovski spänner hanen (d.v.s med 100% kontroll), men man kan inte få allt här i livet. Odiskutabelt är det hur som helst.
Citera
2009-06-13, 01:58
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjock-steffe
Läsvärt om M-1 och UFC och Fjodor:
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/...8903&zoneid=13
Citat:
Raimond laughed when informed of a viral campaign to chant Emelianenko’s name during UFC 100 next month.

“That would be a good idea,” he said. “That would be fun.”
Fantastiskt, om det är någon som ska över Atlanten till UFC100, så är det... ja, så gott som plikt på att ansluta till detta när det sker.

Definitivt ett påfund i god Flashback-anda också
Citera
2009-06-13, 03:38
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milofo
Har en ful ovana att kolla igenom boxnings/mma-matcher frame-by-frame och funderade ett tag på att fixa ihop en video för att tysta dom som hävdade att Arlovski "dominerade" matchen fram till Fedors "tursamma" knock men orkade/kunde inte på brist av tid och engagemang.

Nu har i alla fall någon snäll sate gjort sig just detta besvär och trixat ihop en snygg video med dom omdiskuterade "dominanssekvenserna" på ungefär samma sätt som jag tänkte och dom visar tydligt visar hur långt ifrån Arlovski var på marknivå s.a.s (om någon nu fortfarande tvivlar):

http://www.youtube.com/watch?v=XbSUJmF4wxk

Lite trist att vi inte får se dom sekvenser där Fedor kliver just utanför rangen i samma ögonblick som Arlovski spänner hanen (d.v.s med 100% kontroll), men man kan inte få allt här i livet. Odiskutabelt är det hur som helst.
Fläskig video! Även om den är gjord av en riktig fanboy (vilket jag per definition ogillar) visar den med önskvärd tydlighet en tydligare matchbild. Om inte annat får man se KO-slaget som jag fick spola tillbaks en två-tre gånger för att överhuvudtaget uppfatta när jag såg det första gången.
Citera
2009-06-16, 01:06
Medlem
BePatients avatar
Dags att uppdatera tråden? Länkarna till tubearoo.com (två stycken) fungerar inte längre.

Framför allt undrar jag vad det är för bild ni pratar om här:
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://www.alex.mixfight.ru/images/photos/995.jpg

Detta är iofs alex... men tala om symbolisk bild =)
Citera
2009-06-17, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Dags att uppdatera tråden? Länkarna till tubearoo.com (två stycken) fungerar inte längre.

Framför allt undrar jag vad det är för bild ni pratar om här:
vill också se den :<
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in