2010-10-31, 11:15
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jw-
När ska Fedor gå en match igen?

Emelianenko has one more fight left on his Strikeforce contract and has expressed his desire to fight Werdum again. However, Strikeforce CEO Scott Coker has talked about having Fedor face Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem for his next fight. It remains to be seen if Strikeforce will try to have Fedor face Overeem, or wait until next year to make the Fedor - Werdum rematch

Tycker Strikeforce inte är nå vidare bra på att planera event och rör dåligt på sina tungviktare.Inga datum men jag själv spekulerar i ett nyårsevent.En gissning.
Citera
2010-10-31, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Emelianenko has one more fight left on his Strikeforce contract and has expressed his desire to fight Werdum again. However, Strikeforce CEO Scott Coker has talked about having Fedor face Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem for his next fight. It remains to be seen if Strikeforce will try to have Fedor face Overeem, or wait until next year to make the Fedor - Werdum rematch

Tycker Strikeforce inte är nå vidare bra på att planera event och rör dåligt på sina tungviktare.Inga datum men jag själv spekulerar i ett nyårsevent.En gissning.

Hadde det varit ett nyårs event hadde vi vetat om matchen. Så pass stora fighter som t.ex titelmatch bestäms inte mindre än 2månader före matchdag så fightersena inte hinner genomgå ett ordentligt trainingcamp.
Citera
2010-10-31, 18:00
Medlem
Sokans avatar
Synd att han inte slåss mer ofta. Han är en riktig tillgång för Strikeforce
Citera
2010-10-31, 18:43
Medlem
Barbagnus avatar
Fedor - Overeem har ju potential för att bli en fruktansvärt grym match, så det är bara att hålla tummarna
Citera
2010-10-31, 19:52
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan86
Hadde det varit ett nyårs event hadde vi vetat om matchen. Så pass stora fighter som t.ex titelmatch bestäms inte mindre än 2månader före matchdag så fightersena inte hinner genomgå ett ordentligt trainingcamp.
Ja, jag tror också det blir tajt med ett nyårsevent. Dock finns det som jag ser det tre OK matchningar i Strikeforce: Werdum, Overeem eller Barnett. En rematch mot Werdum för att visa var skåpet skall stå eller ett nytt försök (gick ju sådär sist med den galan) mot Barnett är väl det som känns troligast.
Citera
2010-10-31, 20:33
Medlem
SF är en katastrof på att få till HW matcher, men det blir ju inte lätt med Fedor som kör med CP M-1, Overeem som drar till japan ibland och Werdum som inte vågar möta overeem(med all rätt)

Eftersom overeem ändå ska köra k1 i dec så lär det ju bli mot Werdum i Feb om vi har tur, blir ju bara löjligt om de 2ggr irad skickar fram en som precis loosat för att fightas om bältet
Citera
2010-11-05, 21:49
Medlem
Är Werdum den enda som vunnit över fedor emelianenko?
Citera
2010-11-05, 21:50
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Är Werdum den enda som vunnit över fedor emelianenko?

Han har en förlust tidigare i karriären pga cut.

http://www.sherdog.com/fighter/Fedor-Emelianenko-1500
Citera
2010-11-05, 22:55
Medlem
Anal_Cradles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Han har en förlust tidigare i karriären pga cut.

http://www.sherdog.com/fighter/Fedor-Emelianenko-1500

Men visst kom cuttet till pga en illegal armbåge, eller är jag ute och cyklar?
Citera
2010-11-05, 23:31
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anal_Cradle
Men visst kom cuttet till pga en illegal armbåge, eller är jag ute och cyklar?

Det stämmer, men eftersom det var turnering var någon tvungen att gå vidare.
Citera
2010-11-21, 08:18
Medlem
No_fears avatar
Nice gammal familjebild: http://img545.imageshack.us/img545/1428/lolokb.jpg
Citera
2010-11-21, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Nice gammal familjebild: http://img545.imageshack.us/img545/1428/lolokb.jpg

haha Aleksander ser jävligt glad ut. (ironisk)

Fedor kunde tydligen le på den tiden också. :P

Gillar att hans farsa, plus syster verkligen ser ut som Fedor/Aleks. Ovanligt lika drag syskon och fader mellan i den familjen må jag säga. Tjejen längs till vänster är mer lik farsan än Fedor och Aleks på den bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in