Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Folk verkar endast minnas första ronden som (vilket jag förstår eftersom det såg ruggigt ut) när Rogers fick igång lite g'n'p när Fedor låg med huvudet mot buren. I efterhand såg det betydligt ofarligare ut med endast 2-3 bra träffar. Jag har inte analyserat ihjäl första ronden men inte fan var det någon utskåpning från Rogers håll i alla fall.
PS. Jag har läst en del skribenter på internetz som sitter och spekulerar/hoppas på en rekrytering till UFC. Man menar att HW-scenen blivit sargad efter Brocks förlust samt att Fedors management blivit betydligt öppnare. För min del har jag slutat hoppats så slipper jag bli besviken.

Är väl att man är van att Fedor enbart ska dominera och inte bli träffad av nåt, var väl senast mot Crocop han vart träffad av nåt rent
Och skulle vara skoj med nytt blod in i UFC:s HW division. Nu har man en riktigt contender i JDS men efter den matchen har man en tja halvcontender i vinnaren av Carwin vs Roy Nelson, inget man direkt hoppar högt över.
Skulle behövts Overeem eller Fedor för en match till nästa sommar/höst för att ge vinnaren av Cain vs JDS en riktigt bra motståndare. Tror mer på att Overeem kommer till UFC än att Fedor gör det fast Fedor i UFC skulle vara riktigt skoj fast jag tror Fedors prime börjar närma sig sitt slut, han kommer inte vara så dominant han har varit så många år till. Inte heller Overeem som just nu nog är i sin livs bästa form men om nåt år så börjar nog även han "tappa" (Fan vad jag hatar att fighters ska åldras

)
Edit: Såg just nu i ett inlägg av just dig att Carwin vs Nelson inte blir av så ja då ser det nästan ännu tyngre ut för att få fram en contender, får se vad dom gör med Carwin då han med 1 eller 2 vinster kan duga som contender men kanske inte är nån man kommer hoppa högt över oavsett vem han ska möta av JDS eller Cain.