2010-03-29, 21:28
Medlem
sampalitos avatar
Okej, ni tror alltså att Fedor skulle submitta Brock Lesnar från ryggen, okej då vet jag
Citera
2010-03-29, 21:30
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Då har alltså alla tungviktsbrottare som tävlat i VM och OS större chans än Brock att slå Fedor.
Nejdå. Brock har en brottning välanpassad till MMA.
Jämför Brocks resultat med en internationellt skicklig brottare i Eddy Bengtsson.
Brock är en väldigt bra MMA-brottare helt enkelt.

Citat:
Cain har utan tvekan en chans att skada Fedor stående. Han är långt ifrån Fedors striking men är knappast värdelös. Cain har dessutom mycket bättre groundgame än Brock. Med andra ord så har Cain mycket större chans än Brock
Cain är bra stående, men han är underlägsen fedor i den aspekten.

Näe, Cain har inte så jättebra groundgame. Han har väldigt hög intensitet och det är jättebra, men rent tekniskt är han inte så jävla bra. Hans bjj har en hel del brister.

Brock kontrollerar bättre från topposition än Cain.

Med det sagt har Cain en god chans mot Fedor.
Citera
2010-03-29, 21:32
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampalito
Okej, ni tror alltså att Fedor skulle submitta Brock Lesnar från ryggen, okej då vet jag
Jag tror att han skulle knocka honom i stil med vad han gjorde med Rogers. Men går det till marken så skulle han göra en "Coleman" på honom. Jag skulle inte heller bli förvånad om Fedor överraskar och tar ner Brock och poundar ut honom.
Citera
2010-03-29, 21:32
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Fedor har mött en massa bra brottare tidigare. Det slutade alltid med att han vann. Mot en så oerfaren motståndare som Brock så skulle han enkelt få in en submission, stående så är brock ett skämt.
Ingen som är lika stor och fysisk som Brock.
Citera
2010-03-29, 21:37
Medlem
fugus avatar
Citat:
Jag tror att han skulle knocka honom i stil med vad han gjorde med Rogers. Men går det till marken så skulle han göra en "Coleman" på honom. Jag skulle inte heller bli förvånad om Fedor överraskar och tar ner Brock och poundar ut honom.
Hahaha. Nu får du väl ändå ta och ge dig?

Någon som håller med om denna spådom? Så man vet vilka vars åsikt man ska ta med en nypa salt.

Men jag kan lova dig. Om Fedor tar ner Brock i ett möte dem emellan och slår ut honom ska jag aldrig mer logga in på flashback.
Citera
2010-03-29, 21:54
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Cain är bra stående, men han är underlägsen fedor i den aspekten.
Ja de va precis vad jag skrev. Men allt kan hända i MMA och Cain har tusen gånger större chans att skaka Fedor än vad Brock har stående.

Citat:
Näe, Cain har inte så jättebra groundgame. Han har väldigt hög intensitet och det är jättebra, men rent tekniskt är han inte så jävla bra. Hans bjj har en hel del brister.

Brock kontrollerar bättre från topposition än Cain.

Med det sagt har Cain en god chans mot Fedor.
Jaha och? Nu är inte det här brottning utan MMA. Där gör Cain betydligt mer skada än Brock. Det är nämligen det som räknas.
Citera
2010-03-29, 21:55
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ingen som är lika stor och fysisk som Brock.
Randleman och Coleman i deras prime och i rätt upproidat tillstånd är väl rätt nära i styrka, skall vi prata stor och fysisk så är väl hong man choi rätt stor. Vad har Brock egentligen gjort för att imponera så mycket på dig? Han var ju inte direkt lysande mot Herring eller Coture och han förlorade en gång mot mir.
Citera
2010-03-29, 22:05
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Randleman och Coleman i deras prime och i rätt upproidat tillstånd är väl rätt nära i styrka, skall vi prata stor och fysisk så är väl hong man choi rätt stor. Vad har Brock egentligen gjort för att imponera så mycket på dig? Han var ju inte direkt lysande mot Herring eller Coture och han förlorade en gång mot mir.
Hans frisyr och tatueringar tror jag.
Citera
2010-03-29, 22:09
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Hans frisyr och tatueringar tror jag.
Hans muskler tror jag är en bidragande orsak också....
"Kevin och Liam, kolla in det här klippet på internet när en kille spöar en 50-åring som väger hälften så mycket som honom, han är ju sketastor! Han är säkert sjuuuuuuukt stark!!! OH, han har en kuk tatuerad på bröstet också! Jävlar vad han är cool."
Citera
2010-03-29, 22:28
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Hahaha. Nu får du väl ändå ta och ge dig?

Någon som håller med om denna spådom? Så man vet vilka vars åsikt man ska ta med en nypa salt.

Men jag kan lova dig. Om Fedor tar ner Brock i ett möte dem emellan och slår ut honom ska jag aldrig mer logga in på flashback.
Jag tvivlar väl på att han skulle gå rakt fram direkt på en nedtagning. Men det finns många olika sätt att ta ner sin motståndare. Framförallt efter en slagserie. Eller i Fedors fall I en slagserie som han är så bra på. Brock skulle inte kunna försvara sig mot Fedors GnP.
Citat:
Hans muskler tror jag är en bidragande orsak också....
"Kevin och Liam, kolla in det här klippet på internet när en kille spöar en 50-åring som väger hälften så mycket som honom, han är ju sketastor! Han är säkert sjuuuuuuukt stark!!! OH, han har en kuk tatuerad på bröstet också! Jävlar vad han är cool."
Mm men jag tror mer på frisyren. Vi har ju också Bobby Lashley och Bob Sapp till skaran med muskler. Men det är helt fel ras för Fugus smak. Ska vi snarare tro på frisyr med rätt hårfärg.
Citera
2010-03-29, 23:06
Medlem
givves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampalito

Okej så du tror att en endimensionell kille utan striking eller submissions skulle kunna ta ut världens bäste? Vad har han gjort för att imponera på dig? besegrat couture som har 2 imponerande segrar i tungvikt, Sylvia och Gonzaga, torskat mot Barnett, Rodriguez osv osv.

Bara för att Brock kunde neutralisera Frank mirs halvguard (som är bevisat dålig). Carwin var illa ute mot gonzaga, fedors händer och fotarbete är tusen gånger bättre än gonzagas, han skulle slå ut carwin stående.

Brock skulle aldrig kunna hålla toppoistion mot Fedor, han är alldeles för explosiv att hålla ner som Frank mir.

Jag ser inte hur lesnar och carwin skulle kunna besegra Josh Barnett till exempel.
Citera
2010-03-29, 23:14
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Okej så du tror att en endimensionell kille utan striking eller submissions skulle kunna ta ut världens bäste? Vad har han gjort för att imponera på dig? besegrat couture som har 2 imponerande segrar i tungvikt, Sylvia och Gonzaga, torskat mot Barnett, Rodriguez osv osv.
Saken är den att Brock inte ens imponerade mot Couture. Kollade nyss på den matchen igen och kan konstatera att om det hade varit Fedor där istället för Couture, så hade Brock idag varit den nya Zuluzinho.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in