2009-06-06, 09:33
Medlem
No_fears avatar
Fedor är på en basketmatch, kolla noga vid ca 2:30 på andra raden bakom bänken sitter han i en röd tröja.

http://www.nba.com/video/channels/pl...401_recap.nba/
Citera
2009-06-06, 10:21
Medlem
-Mayweathers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Fedor är på en basketmatch, kolla noga vid ca 2:30 på andra raden bakom bänken sitter han i en röd tröja.

http://www.nba.com/video/channels/pl...401_recap.nba/

Hehe, hur hittar man sånt här?
Citera
2009-06-06, 10:28
Medlem
-Mayweathers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Hittade på Sherdog en sambo uppvisningsmatch mellan Fedor och Aleks

http://www.youtube.com/watch?v=StE8YrNjFGo

Har postat en tidigare men denna är en annan och jag har inte sett den tidigare iallafall.

Älskar sånt här, Voronov såg mest glad ut för att vara med de coola grabbarna.
Citera
2009-06-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Det är enda gången rent av. Man inser ju snabbt också att om man som motståndare inte åker på en snabb submission så kan man se fram emot en veritabel värld av smärta. Tänker särskilt på Goodridge, Herring och Big Nog...jävlar vilka slagpåsar de blev.

Haha ja.. big nog's huvud studsade på mattan av rang boing boing... han var nog lite bakis dagen efter även utan alkohol
Citera
2009-06-08, 21:28
Medlem
GucciManes avatar
"Fedor Camp Wants 1 Fight Deal With UFC"

http://www.myvideofight.com/UFC/Repo...-Deal-With-UFC

Hoppas, hoppas!
Citera
2009-06-08, 21:31
Medlem
kKoreans avatar
Följer Dana whites videoblogg på Youtube, han tänker inte signa Fedor.
vet inte grunden till varför, men han blir ständigt påkommen om att han ska signa honom.
Citera
2009-06-09, 15:10
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kKorean
Följer Dana whites videoblogg på Youtube, han tänker inte signa Fedor.
vet inte grunden till varför, men han blir ständigt påkommen om att han ska signa honom.

Jag tror att han är rädd. Rädd för att en som INTE är UFC från scratch kommer och tar titeln. Eller så har det att göra med att Fedor tillhör Af
Fedor är den absolut störste stjärnan i MMA över hela världen, bortsett från US där han inte riktigt slått igenom.
Tungvikt är liksom i boxning största viktklassen och den som räknas och får mest uppmärksamhet, eller har jag fel?
Vem skulle kunna matcha Fedor i UFC? Brock, Mir el. kongo?

Han har nu efter Andrei Arlovski, 30 vinster och 1 förlust (Tsuyoshi Kohsaka), som dock var felaktigt då han fick ett cut efter en armbåge. Så vem vet, han kunde stått på 31 vinster 0 förluster
Citera
2009-06-09, 15:39
Medlem
tjock-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Jag tror att han är rädd. Rädd för att en som INTE är UFC från scratch kommer och tar titeln. Eller så har det att göra med att Fedor tillhör Af
Fedor är den absolut störste stjärnan i MMA över hela världen, bortsett från US där han inte riktigt slått igenom.
Tungvikt är liksom i boxning största viktklassen och den som räknas och får mest uppmärksamhet, eller har jag fel?
Vem skulle kunna matcha Fedor i UFC? Brock, Mir el. kongo?

Han har nu efter Andrei Arlovski, 30 vinster och 1 förlust (Tsuyoshi Kohsaka), som dock var felaktigt då han fick ett cut efter en armbåge. Så vem vet, han kunde stått på 31 vinster 0 förluster

Nej, du är nog ute och cyklar här.

Det handlar om affärer och kontrakt som inte kan kommas överens om. Dana White är säkert sjukt intresserad av alla pengar som trillar in i en eventuell titelmatch mellan Fjodor och Brock. Men han vill ju även äga mästaren vilket han bara skulle göra om Brock vann. Förlorar UFC mästaren är det ju någon utomstående som tar bältet och kanske gör lite som han vill med.

Fjodor vill vara sin egen chef (skulle en kejsare ha en chef? Möjligtvis är han ansvarig inför gud...) och accepterar inte den vanliga dealen man får i UFC.

Är det något Dana White är rädd för är det att tappa kontroll. Utan den kan han inte styra intäkterna på samma sätt och UFC tappar även en hel del prestige. Han behöver stenhård kontroll på sina fighters och bälten för att behålla prestige och legitimitet. Kunde man komma och gå lite som man ville i UFC så skulle det vara positivt rent sportsligt för då skulle de allra bästa kunna matchas men det skulle vara en katastrof rent ekonomiskt.

För kostymgubbarna så är den ekonomiska biten det viktiga här. Det sportsliga är bara något onödigt ont för att kunna sälja.

För oss som tittar och för utövarna skulle det vara bra mycket mer positivt om en utomstående och oberoende organisation delade ut bälten och titlar. Men ack så illa för de som vill sälja betal-TV och reklam och souvenirer...
Citera
2009-06-09, 16:21
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
ok
f.. vad folk verkar vara insatta och veta precis hur det är.
Senast redigerad av Mr.Mxyzptlk 2009-06-09 kl. 16:26.
Citera
2009-06-09, 16:40
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
ok
f.. vad folk verkar vara insatta och veta precis hur det är.
Jo, men jag tror tjock-steffe är närmare sanningen ändå. Det är ju ingen hemlighet att det är business det handlar om i första hand.
Citera
2009-06-09, 16:53
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Jo, men jag tror tjock-steffe är närmare sanningen ändå. Det är ju ingen hemlighet att det är business det handlar om i första hand.

Mm kan vara så
Men att veta är sååå tråkigt tror och spekulerar man blir det roligare

Kollar just en intervju från den 3juni med fedor där han säger att han inte har något imot UFC. Men det handlar om om UFC kommer gå med på hans krav eller inte.
Sen får han frågan om det berör honom om han inte får UFCtiteln?
Nej han kommer inte bry sig speciellt mycket om det.

Så nu vet jag det . Trist å veta, för nu verkar det som det är fedor som krånglar med sina krav

på er
Citera
2009-06-09, 18:45
Medlem
NICKE6000s avatar
Det skulle väl kunna funka med en internationell "mma-titel"? Alla viktklassers champs gör upp en gång om året? Den riktiga titeln. Reglementet skiljer sig väl iofs lite men det är väl inget oöverkomligt?

Jag skulle bryta ihop av Fedor vs. Brock. Förstå!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in