2010-01-18, 22:59
Medlem
Rockoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av !Durden!
Nej dum är jag inte.
Jag tycker mest det är förvånande att ni argumenterar för Fedors vistelse i pajas strikeforce's HW division.
Pisk? Fan grabbgar hakar ni upp er på ord här och där.
Sägs om detta då:
Arlovski dominerade Fedor till den stora punchen.
oavsett vilket ord jag använder så har fedor själv sagt att han hade det jobbigt mot arlovski.
Synd när fedor-fans ska bli så jävla fientliga, har upplevt det flera ggr i denna tråd.
Det är du som är dum som inte kan föra en vettig diskussion, vad var ditt argument nu igen?

Juste, till hans som snackar massa skit om Frank mir.
Han hade det jävligt svårt mentalt och fysiskt efter sin olycka, det tror jag de flesta skulle ha det efter ha fått sitt ben krossat.
Jag är imponerad av hans slakt av nog och kongo. Skulle faktiskt vara intressant att se honom mot fedor.

Finns tusentals videos på Arvloski-fedor matchen och där ser man att fedor knappt blir träffad..herregud jag förstår inte mig på folk som tycker att fedor har bara mött dåligt motstånd?!?

han har slaktat halva ufcs HW-champs och NEJ säg inte öö tim sylvia e total kass blbalba men ffs han var en gammal ufc-champ och som alla ni ufc nuthuggers vet är ju ufc "top-of-top" fighters enbart och när fedor slaktat dessa en efter en så säger ni fortfarande att han inte möter någon värdig
Citera
2010-01-19, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leviktor
Hehe hade inte sett den där delen av matchen när småungarna kommer fram, det var sött. Fedor ser att så himla snäll ut också

vet inte om ngn kommenterat detta innan men fan... lite sjukt är det väl? ta med sina två småflickor att se det där. är ju i min mening iaf inte direkt ngt för hela familjen att se. tjejerna förstod nog inte riktigt vad som hände, farsan helt sönder i ansiktet. gillade dock delen med "say hi to fedor, hes a nice guy"

Sen snacket om att Arlovski dominerade Fedor känns lite sådär. speciellt när Fedor innan matchen säger att han ska avvakta och vänta på öppningar. precis det som hände i fighten. Ngn som vet om pitbullen har några fighter på g? lite av en favorit
Senast redigerad av Ingenmansland26 2010-01-19 kl. 01:48.
Citera
2010-01-19, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Det är pisk: http://www.mma-core.com/gifs/_Fedor_...000947&tid=100

Tja, pisk, eller att få huvudet avslaget.
Citera
2010-01-19, 18:00
Medlem
!Durden!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deeec
Vart då?

Hittade inte radiointervjuven nu, men hittade den här
där han nämner, nog, cro cop och arlovski som de jobbigaste
http://www.youtube.com/watch?v=VTLkxpmxLC4
1 min in, är det svårt att förstå att fedor hade det svårt mot arlovski? man såg ju det hela 3min in i ronden att det var bra motstånd han fick.
Bra match var det
Senast redigerad av !Durden! 2010-01-19 kl. 18:03.
Citera
2010-01-19, 18:56
Medlem
Citat:
Arlovski dominerade Fedor till den stora punchen.
oavsett vilket ord jag använder så har fedor själv sagt att han hade det jobbigt mot arlovski.
Synd när fedor-fans ska bli så jävla fientliga, har upplevt det flera ggr i denna tråd.
Det är du som är dum som inte kan föra en vettig diskussion, vad var ditt argument nu igen?.
Jo du är uppenbarligen dum för du fattar inte vad "dominera" betyder.
Fedor var varken skadad, nära att förlora eller hade tagit många smällar. Arlovski var helt klart aktivare, eftersom Fedor "mätte" honom, men att vara aktiv betyder inte att man dominerar.

Fedor brukar för det mesta säga att han hade vissa problem.
Citera
2010-01-19, 19:18
Medlem
schmuckens avatar
En annan sak i fedor vs arlovski är att fighten hade ju inte gått till marken än, och där nere tror jag arlovski skulle få det jobbigt.
Citera
2010-01-19, 19:43
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Hittade inte radiointervjuven nu, men hittade den här
där han nämner, nog, cro cop och arlovski som de jobbigaste
http://www.youtube.com/watch?v=VTLkxpmxLC4
1 min in, är det svårt att förstå att fedor hade det svårt mot arlovski? man såg ju det hela 3min in i ronden att det var bra motstånd han fick.
Bra match var det
Ja jobbigaste, inte så konstigt om man jämför med hans möten med Sylvia, Ogawa etc. Lyssna på vad han säger egentligen.
"Nog, Crocop och Arlovski". Blev han dominerad av Nog också bara för att han tycker att matchen var jobbig

Som man ser här så lekte Fedor med Arlovski
http://www.mmaforum.com/affliction/5...tion-pics.html
Citera
2010-01-21, 12:57
Medlem
No_fears avatar
Fedor vs 6 st Koreaner i nån sorts lek där man ska ta bandet bort från benet av motståndaren: http://www.mma-core.com/videos/_Fedo...008817&tid=102
Citera
2010-01-21, 13:31
Medlem
RonBurgundys avatar
Citat:
Fedor vs 6 st Koreaner i nån sorts lek där man ska ta bandet bort från benet av motståndaren: http://www.mma-core.com/videos/_Fedo...008817&tid=102
Haha.. Fan va skön han är. Det är sådant man får hålla sig med i väntan på storfighter
Citera
2010-01-21, 13:36
Medlem
fugus avatar
Citat:
Skönt klipp!

Tveksam taktik av koreanerna.
Bullrusha såklart, 4 personer på överkroppen försök binda upp hans armar och 2 plockar bandet.
Citera
2010-01-21, 16:51
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Gillade kommentaren på MMA-core:

"So this is Fedor's way of playing tag. Only difference here is that Fedor is ALWAYS IT lmao xD"

Citera
2010-01-22, 13:08
Medlem
No_fears avatar
Hur tror ni om det kommande mötet mellan Fedor vs Werdum komma se ut och gå.

Personligen så har jag svårt att se Werdum vinna detta, eventuellt om Fedor gör nåt misstag och Werdum sätter en sub på han, men annars är det Fedor hela vägen.

Stående så kommer Werdum ha problem, han har visat i iallafall dom 3 senaste matcher (har inte hunnit kolla fler just nu) att han släpper igenom slag lite för enkelt emellanåt, det han iallafall gör bra när han blir träffad är att han tar rygg position och inbjuder folk till hans guard istället för att snabbt försöka ställa sig igen när man är groggy, och dom flesta har respekt för Werdums guard och vågar inte gå på fullt anfall fast han är groggy.
Fedor å andra sidan verkar skita i vems guard han hamnar i

Werdum kan vid tillfällen vissa upp en någorlunda Muay thai, det och boxning borde han träna dag och natt för tillfället för att ha en chans i denna fight. Han måste vissa upp sin bästa striking och helst striking defence för att överleva stående mot Fedor.

Men tror Fedor är så bra och erfaren på backen så han kan nog undvika att bli submittad, enda man kan ha i åtanke är att Fedor kan gå på avslut ibland lite väl aggresivt och en farlig submission artist som Werdum så har han alltid en chans att få en arm, ben eller hals i närheten av sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in