2009-02-22, 01:44
Medlem
l00zekks avatar
Han är ju inte så gammal egentligen
Citera
2009-03-02, 22:15
Medlem
Rockoos avatar
antagligen så e de bara brock lesnar kvar efter josh , frank mir vore nice..randy...kanske..kanske!
Citera
2009-03-02, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockoo
antagligen så e de bara brock lesnar kvar efter josh , frank mir vore nice..randy...kanske..kanske!

Mir är väl största kandidaten efter brock beroende på hur matchen mellan dessa två går.
Randy är inte ens ett kanske en sådan match skulle väll tidigast bli av om två år hur ser Randy ut då? no way.
Citera
2009-03-02, 22:37
Medlem
Rockoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koi
Mir är väl största kandidaten efter brock beroende på hur matchen mellan dessa två går.
Randy är inte ens ett kanske en sådan match skulle väll tidigast bli av om två år hur ser Randy ut då? no way.

jo det är det jag menar.. randy är för gammal , men en ung randy emot fedor vore guldvärd , tror det är fedors dåliga sida att möta bra Wrestlers , jo jag vet att han totalt körde över heat herring men randy har sin roman wrestling och brock har ju storleken.. fast tror ändå mir har störst chans av dem 2 , bra byggt och riktigt vass på marken.
Citera
2009-03-03, 00:18
Medlem
klassas avatar
Citat:
jo det är det jag menar.. randy är för gammal , men en ung randy emot fedor vore guldvärd , tror det är fedors dåliga sida att möta bra Wrestlers , jo jag vet att han totalt körde över heat herring men randy har sin roman wrestling och brock har ju storleken.. fast tror ändå mir har störst chans av dem 2 , bra byggt och riktigt vass på marken.
Det är väl knappast den bästa brottaren han har spöat.
Citera
2009-03-03, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klassa

Heath Herring är ju mycket bättre brottare än Kevin Randleman Hade för övrigt för mig att Herring hade sin grund i typ kickboxning?
Citera
2009-03-03, 13:51
Medlem
mophrs avatar
Citat:

Coleman får väl räknas som bättre än Herring då han var som bäst? Randleman var ju en annan viktklass så det tar ju bort lite från en segern. Randy börjar nog bli för gammal och Mir tror jag skulle se ut som Nogueira-matcherna.
Citera
2009-03-04, 16:47
Medlem
Rockoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klassa

Nej , absolut inte . men herring är inte dålig häller riktigt bra storlek. sedan körde ju brock över honom så tycker fedor-brock hade varit vääldigt interesant.. tror dock att fedor hade gjort som emot Tim satsat på sin snabbhet då brock kommer vara väldigt nervös och få reflex mässigt i skydd då har fedor dominans.!
Citera
2009-03-04, 17:02
Medlem
Tiptons avatar
Glöm inte HMC då ni pratar "brottare", han är i grund och botten en brottare och är både större,tyngre och förmodligen starkare än Brock Lesner....
Citera
2009-03-04, 17:13
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tipton
Glöm inte HMC då ni pratar "brottare", han är i grund och botten en brottare och är både större,tyngre och förmodligen starkare än Brock Lesner....
Hong Man Choi? Han suger ju
Citera
2009-03-04, 17:30
Medlem
Tiptons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deeec
Hong Man Choi? Han suger ju

Vad suger han i? Brottning, Kickboxning, MMA ?

Alltså, HMC är en stor stark brottare med K-1 erfarenhet... Är man inte anhängare av ufc's "hype machine" så inser man nog att HMC vs. Brock Lesner defitivit inte är någon missmatch, skulle utan tvekan lägga mina pengar på HMC (absolut om matchen ägde rum i en ring) men som sagt.. UFC har jobbat på bra med att hypa Brock Lesner...
Citera
2009-03-04, 22:23
Medlem
Procrastinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tipton
Är han en mer meriterad brottare? Brock har ju trots allt vunnit en del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in