2009-06-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NICKE6000
Det skulle väl kunna funka med en internationell "mma-titel"? Alla viktklassers champs gör upp en gång om året? Den riktiga titeln. Reglementet skiljer sig väl iofs lite men det är väl inget oöverkomligt?

Jag skulle bryta ihop av Fedor vs. Brock. Förstå!?

Dana white kommer aldrig låta något ske, fightar man i ufc fightas man enbart i Ufc
Citera
2009-06-09, 21:05
Medlem
NICKE6000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inomiate
Dana white kommer aldrig låta något ske, fightar man i ufc fightas man enbart i Ufc

Trångsynt och patetiskt, sporten skulle växa i takt med intäkterna. Ju mer jag tänker på det ju mer tror jag det kommer bli verklighet i framtiden.
Citera
2009-06-10, 00:00
Medlem
tjock-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Mm kan vara så
Men att veta är sååå tråkigt tror och spekulerar man blir det roligare

Kollar just en intervju från den 3juni med fedor där han säger att han inte har något imot UFC. Men det handlar om om UFC kommer gå med på hans krav eller inte.
Sen får han frågan om det berör honom om han inte får UFCtiteln?
Nej han kommer inte bry sig speciellt mycket om det.

Så nu vet jag det . Trist å veta, för nu verkar det som det är fedor som krånglar med sina krav

på er

Fjodor som krånglar..!
Skulle påstå att i hans position skulle nog de flesta ha svårt att acceptera UFCs villkor.
Citera
2009-06-10, 00:33
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjock-steffe
Fjodor som krånglar..!
Skulle påstå att i hans position skulle nog de flesta ha svårt att acceptera UFCs villkor.
Det var vad HAN sa i intervjuven, att UFC inte går med på hans krav.
Citera
2009-06-10, 00:46
Medlem
tjock-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Det var vad HAN sa i intervjuven, att UFC inte går med på hans krav.

Exakt. UFC går inte med på Fjodors krav och han går inte med på UFCs. Det betyder att båda sidor krånglar.

Jag, som oerhört omdömesfull och beläst expert, tycker att UFCs krav är rätt så orimliga. Deras HW-titel är inte så mycket värd som den skulle kunna vara...
Citera
2009-06-10, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NICKE6000
Trångsynt och patetiskt, sporten skulle växa i takt med intäkterna. Ju mer jag tänker på det ju mer tror jag det kommer bli verklighet i framtiden.

Jag håller inte alls med, sådär fungerar i stort sätt alla sporter idag. Dvs dominanta förbund som styr och ställer över índivider och lag.
Citera
2009-06-10, 01:18
Medlem
GucciManes avatar
Dana whites uttalande om att Fedor inte är så bra som dom flesta påstår osv är bara taktiskt bullshit, han vet mycket väl att Fedors inträde i UFC vore en enorm vinnst både ekonomiskt och sportsligt för UFC.
Efter Fedors sista affliction fight så finns det inte mycket kvar för honom än att träda in i UFC, dominera alla och "motbevisa" Dana.

UFC är i särklass den största fight organisationen i världen och att dominera där hade gjort Fjodor den största mma-legenden nåonsin.
Går han inte med där så kommer det alltid att finnas personer som är skeptiska till hans kapacitet och det vet jag att Fedor inte kommer va nöjd över.

Därför är jag helt säker på att Fedor i UFC kommer att hända.
Senast redigerad av GucciMane 2009-06-10 kl. 01:22.
Citera
2009-06-10, 05:25
Medlem
UFC nästa för honom!
Citera
2009-06-10, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackster
UFC nästa för honom!
och vad grundar du det på?
Citera
2009-06-10, 08:42
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mayweather
Hehe, hur hittar man sånt här?

Var en tråd på Sherdog om det, var nån som hade sett han flashat förbi när han kollat på basketmatchen.
Citera
2009-06-10, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GucciMane

UFC är i särklass den största fight organisationen i världen och att dominera där hade gjort Fjodor den största mma-legenden nåonsin.
Går han inte med där så kommer det alltid att finnas personer som är skeptiska till hans kapacitet och det vet jag att Fedor inte kommer va nöjd över.

Du och Fedor är rätt tighta va?
Citera
2009-06-10, 12:37
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjock-steffe
Jag, som oerhört omdömesfull och beläst expert, tycker att UFCs krav är rätt så orimliga. Deras HW-titel är inte så mycket värd som den skulle kunna vara...

Sant är att UFC:s HW kunde varit bätte. Men de andra organisationerna har inte heller så bra HW, vilket är det viktiga för UFC. Deras strategi är att förr eller senare så kommer de duktiga krypandes i alla fall.

Fedor är duktig och behöver inte bevisa något ... egentligen. Men på något sätt känns det som om han kommer att blir mest ihågkommen för att han inte skrev kontrakt med UFC. Den som i slutänden vinner på detta är ju Dana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in