2008-08-23, 20:24
Medlem
en bild på lille Fedor med far..
http://www.fedor.bel.ru/pics/gallery/04.jpg
Citera
2008-08-23, 20:29
Medlem
mushys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cripaul
en bild på lille Fedor med far..
http://www.fedor.bel.ru/pics/gallery/04.jpg

Jävlar vad lika dom är.
Citera
2008-08-24, 00:20
Medlem
leviktors avatar
Citat:
Fedor Emelianenko vs Mark Coleman (Bästa med denna är när Coleman tar in sina barn och säga hej till Fedor, ungarna har just sett sin pappa bli sönderslagen sen får dom komma och säga hej till killen som spöade pappa, dom är överlyckliga )
http://www.mma-core.com/videos/_Fedo...RIDE_32_The_Re al_Deal?vid=10000815&tid=100

Hehe hade inte sett den där delen av matchen när småungarna kommer fram, det var sött. Fedor ser att så himla snäll ut också
Citera
2008-08-24, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gsplove
GSP tar både BJ och Silva imo
BJ och Silva är på en helt annan nivå.
GSP imponerade verkligen inte i senaste matchen. Han verkade rädd och oförmögen att avsluta.
Citera
2008-08-24, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unbildoed
BJ och Silva är på en helt annan nivå.
GSP imponerade verkligen inte i senaste matchen. Han verkade rädd och oförmögen att avsluta.

Wtf vilken match såg du?
Ingen annan fighter hade undgått att bli avslutad än Jon Fitch i den matchen.
Gsp sänkte honom 4-5 ggr och det var ett jäkla under att fitch klarade sig.
Var någonstans såg han rädd ut? Han dominerade Fitch på alla aspekter inom MMA och jobbade och försökte avsluta genom hela matchen.
Konstigt också att Bj ligger på en annan nivå när GSP har vunnit över honom för flera år sedan då GSp var långt ifrån den fighter han är idag.
Silva har mött två top10 motståndare gentemot GSPs 7.
Låt mig gissa, du har bara sett Silvas matcher i ufc?
Citera
2008-08-24, 14:47
Bannlyst
Rensa bort p4p-snacket tack. Denna tråd ska handla om Fedor.

Jag bidrar med hans fantastiska teckningar: http://www.mma-forum.com/fedors-drawings-vt52.html
Citera
2008-08-24, 15:59
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Rensa bort p4p-snacket tack. Denna tråd ska handla om Fedor.

Jag bidrar med hans fantastiska teckningar: http://www.mma-forum.com/fedors-drawings-vt52.html

Man måste vara medlem på det forumet för att kunna kolla på dom, du kan inte lägga upp dom nånannastans skulle vara intressant att se hans målningar.
Citera
2008-08-24, 16:03
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Man måste vara medlem på det forumet för att kunna kolla på dom, du kan inte lägga upp dom nånannastans skulle vara intressant att se hans målningar.

Nädå, bara trycka på länkarna på målningarna, jag är inte medlem och det gick prima.
Citera
2008-08-24, 17:25
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Nädå, bara trycka på länkarna på målningarna, jag är inte medlem och det gick prima.

Jag fick inte bilderna att fungera plus att jag får upp en liten pop-up där det står att jag ska logga in, går att klicka ändå på bilderna men det fungerar inte för mig
Citera
2008-08-24, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Jag fick inte bilderna att fungera plus att jag får upp en liten pop-up där det står att jag ska logga in, går att klicka ändå på bilderna men det fungerar inte för mig
http://ninjashoes.net/forum/showthread.php?t=15733
Citera
2008-08-31, 01:09
Medlem
mmas avatar
The long-rumored heavyweight superfight between UFC champion Randy Couture (16-8 MMA, 8-5 UFC) and WAMMA champion Fedor Emelianenko (28-1 MMA, 0-0 UFC) is currently being discussed for an as-yet-unspecified date in January or February of 2009.

Sources inside Couture's Xtreme Couture camp today informed MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) of the ongoing negotiations between the UFC and both fighters.

The fight is far from a done deal. Many of the same issues that prevented Emelianenko from signing with the UFC during previous negotiations must still be ironed out. But it appears that the UFC and representatives for both Couture and Emelianenko are working towards bringing the two legends together for a Feb. 2 bout.

Additionally, the same sources are reporting that Couture is currently "actively training for a fight."

Couture has remained in shape throughout his self-imposed 12-month layoff, but his workouts are now reportedly being geared towards an apparent upcoming bout.

Adding to previous speculation that Couture's return may be on Nov. 15 at UFC 91 against Brock Lesnar, Xtreme Couture is also reportedly making travel arrangements to bring in several "larger heavyweights" as sparring partners for Couture.

Sources indicate the Emelianenko bout is contingent upon Couture defeating Lesnar in November.

MMA Rated first reported the possibility of Emelianenko as Couture's second opponent after Lesnar. That report also stated that the UFC hopes to make an announcement regarding a new contract with Couture as early as Tuesday.
Citera
2008-09-04, 16:58
Medlem
mmas avatar
''Alright Mobitfc, always keep myself to myself really when going to events, as am their for business plus don't wont to start making friends with people i could be fighting soon. Having said that in Pride as i fought their alot you do get to know fighters over time. Got to know Mark Hunt, Fedor,Josh Barrent, Hanson,Rampage pretty well.

Always been an big mma fan so frist time in Pride was surreal, remeber in the breakfast que coming back to my table and being like can't belive it Wandeli Sliva was in front of me in the omelet que.

One night after NYE Pride i came back to the hotel early after going out, in the middle of the reception was Fedor he was just standing their,i reslislied he was drunk so i start swaying in front of him (so he'd think it was him) when he saw me doing this he started laughting and as i walk towards him he grab me so we ended up play wrestling i was laughting but in the back of my mind thinking please don't drop us on my head this floor looks hard.

He invited us to join him at this table at a bar just off from the reception, i sat thier and a few of his party appeared, their brought out aload of big unmarked bottles. I was poured this strange looking yellow stuff, waited till everyone had one tryed to repeat something in Russian their said than drank something which i imagieis what diesel and bleach would taste like. After a few of these i was ready to tap out but Fedor would let us go then Josh Barrent joins us and to cut a long story short was just a good night with out any ego. Always respected Fedor as he was so friendly to everyone were some times you can see ego taking over with some fighters.

One time i got lost back stage in the areaner took a few wrong truns pushed on a fire exit which was already half open and saw Sak their smoking a cig he just looked at us put his finger to his lips, i apolsizes and left him to it. Always thought than was cool. don't know if i'ved answed all your queation but it was fun thinking about the old days of Pride.

Cheers James''

Ett inlägg från james thompson från hans fansite. Ganska kul faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in