2009-02-20, 11:42
Medlem
No_fears avatar
Video med träning från Fedors gym
http://www.youtube.com/watch?v=dXiHf...lities-924480/
Citera
2009-02-20, 12:06
Medlem
Deeecs avatar
Haha, Ogawa-fighten är så jävla klockren alltså. Muppen är omogen och rör inte handskarna i början och sen blir han fullständigt våldtagen. Nolla
Citera
2009-02-20, 22:09
Medlem
Tiptons avatar
Jag har ett lite roligt citat jag tänkte dela med mig som någon skrev på ett forum efter Arlovskimatchen, där flera propagerade för att Arlovski har bättre striking-teknik osv...

"unfortunately some people are too ignorant to understand the mixed martial arts game and that is why we must slow things down for these self-righteous assclowns who come from this western boxing style of jabbing which is only good for show until someone like fedor sends them crashing head first into the canvas like the rotten showboaters they are for even dreaming of touching fedor they become instant victims to his furry of power the likes of which no trainer can help them prepare for through training methods alone in a gym somewhere off the coast of america while fedor is smashing tires with his mind in the communist mountains of mother russia praying to god his victims have a chance of surviving the most brutal onslaught mankind has ever witnessed courtesy of a 4 ounce glove which you may or may not be able to purchase at wal-mart."
Citera
2009-02-20, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tipton
Jag har ett lite roligt citat jag tänkte dela med mig som någon skrev på ett forum efter Arlovskimatchen, där flera propagerade för att Arlovski har bättre striking-teknik osv...

"unfortunately some people are too ignorant to understand the mixed martial arts game and that is why we must slow things down for these self-righteous assclowns who come from this western boxing style of jabbing which is only good for show until someone like fedor sends them crashing head first into the canvas like the rotten showboaters they are for even dreaming of touching fedor they become instant victims to his furry of power the likes of which no trainer can help them prepare for through training methods alone in a gym somewhere off the coast of america while fedor is smashing tires with his mind in the communist mountains of mother russia praying to god his victims have a chance of surviving the most brutal onslaught mankind has ever witnessed courtesy of a 4 ounce glove which you may or may not be able to purchase at wal-mart."

Att jabben bara skulle vara "good for show" är ju det dumaste jag hört killen som skrev det kan ju inte kollat på när "baby fedor" vad han nu heter fick ansiktet sönderjabbat av Buentello.
Citera
2009-02-20, 23:38
Medlem
Tiptons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koi
Att jabben bara skulle vara "good for show" är ju det dumaste jag hört killen som skrev det kan ju inte kollat på när "baby fedor" vad han nu heter fick ansiktet sönderjabbat av Buentello.
haha, alltså.. det väl inte helt seriöst skrivet, vissa utnyttjar jabben jäkligt bra och du gav ett bra exempel dessutom!
Citera
2009-02-21, 00:19
Medlem
pindelskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koi
Citera
2009-02-21, 14:10
Medlem
l00zekks avatar
Kommer affliction att kunna släppa Fedor. Är det inte intresset för honom de använder för att bygga upp sin organisation. De verkar ju vara villiga att strö pengar omkring sig, kommer de inte att erbjuda Fedor någon form av drömkontrakt?
Citera
2009-02-21, 15:08
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Kommer affliction att kunna släppa Fedor. Är det inte intresset för honom de använder för att bygga upp sin organisation. De verkar ju vara villiga att strö pengar omkring sig, kommer de inte att erbjuda Fedor någon form av drömkontrakt?

Om jag förstått det rätt så jobbar fedor för M1 och dom samarbetar med Afflication. Så Fedor har inget bindande kontrakt med Afflication vad jag tror (egna spekulationer det sista)
Citera
2009-02-22, 00:01
Medlem
mmas avatar
http://fiveouncesofpain.com/2009/02/...kely-for-july/

Citat:
Reports have surfaced that the proposed WAMMA heavyweight championship bout between Fedor Emelianenko and number one contender Josh Barnett could take place in June at the Honda Center in Anaheim.

Vore nice om fedor vann över josh, sen la av=)
Citera
2009-02-22, 00:17
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://fiveouncesofpain.com/2009/02/...kely-for-july/

Vore nice om fedor vann över josh, sen la av=)
Mja, vad finns kvar efter det?
Skulle iofs personligen gärna se en rematch med Arlovski, men det lär jag vara ganska ensam om.
Sen vore det roligt att se honom i oktagonen och vinna den titeln också innan han la av, men det känns också avlägset.
Citera
2009-02-22, 00:26
Medlem
Fedor måste nog fan se till att lägga av innan han blir sämre p g a sin ålder.
Citera
2009-02-22, 00:28
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allfadern
Fedor måste nog fan se till att lägga av innan han blir sämre p g a sin ålder.
word. Vill inte se honom förlora, nu är han fortfarande en odödlig legend.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in