Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Men det var detta citat, du ville ha en "förklaring" till:
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Märkligt att dom flesta här verkar vara helt hundra på att hon är skyldig.
Ni kanske ändrar uppfattning den dagen ni själva blir åtalade/dömd för mord utan bevis.
Det är en fet skandal, hovrätten kan inte göra annat än låta henne gå.
Prinzezzan:H*n talade inte om att bli dömd på indicier, utan att bli dömd utan bevis.
Finns ett antal bevis mot CS tycker jag:
Hon är fixerad av T
Hon kallade E för h*ra
Hon försökte ta sitt liv på Ts födelsedag
Hon ljög om ett barn ett år efter deras uppbrott
Hon vill inte säga eller förklara vad hon gjort i Arboga den aktuella dagen samt tiden före
Vittne (detta är CS vän) bekräftar att hon hade annorlunda kläder än de hon vanligtvist har fredagen innan morden då han träffar henne i anslutning vid centralen efter att hon gjort ett mystiskt besök i Arboga.
Hon har till och med sökt på Ls namn
Mer besatt än så kan man väl inte vara?
Edit: Samt man hittar brottsplatsens adress i CS bostad.