Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Vad jag har förstått så har hårtussen inte tidigare kunnat analyserats eftersom Es hår omgående rakades bort och inget hår från sjukan sparades. Men nu har hon ju fått håret tillbaks och då borde väl hårkvaliten kunna analyseras. Det här hinner säkert SKL genomföra innan HR och då har vi ju svaret på vems hår det var i Es hand.
Og hvor har du forstått det i fra? Det blir selvsagt ofte lagret "funn"
for evnt. at ny teknologi i framtida kan gi svar på uopplarte forbrytelser.
At det gjøres og har blitt gjort mere analyser i denne saken, er vel ganske opplagt.
Men jeg kan ikke se at teknologien vi har i dag kan gi et bedre svar på at hårtussen med sikkerhet skulle tilhøre E når det ikke fantes en eneste hårrot
Det hjelper da ikke at håret til E har grodd ut igjen? Det mangler fortsatt røtter på hårtussen som E hadde i sin hånd. Og- med all respekt, hvor står det at håret som ble raket av ble kastet? De spiller for øvrigt ingen rolle, men siden du konkluderer at dette var årsaken til at håranalysen ikke var tilfredstillende så kunne du kanskje opplyse meg? Det har jeg ikke fått med meg.....For øvrigt har de klart å konkludere med sannsynligheter opp mot E når det gjelder andre funn så noe måtte de vel prøve opp mot?
PS. Forøvrig fetmarkerer du dette i mitt innlegg; Forskjellen var at i Max hårtuss fant de ett hår som hadde rot. De andre manglet røtter.
Og du svarer på noe annet.