Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Skriver under på det. Men det är ganska lätt att i dessa trådar se varför en del tycker att ett sådant betéende är naturligt, ur en oskyldigs synvinkel då

Nej, det pekar åt ett helt annat håll, rätt mot fängelse utan att passera "GÅ" ...
Hur man kan tolka det beteendet som något annat än en person som sätter sig över lag och straffrätt, är för mig helt främmande. Det understryker snarast att personen ser sig själv med ett gigantiskt överjag som kan ställa sig utanför samhället och stifta sina egna lagar.