Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Därmed diskvalificerar du alla människor som har sett sin baneman. Deras vittnesförhör är alltså inte trovärdiga då de kan ha sett gm före på kort, efter IRL eller foton. De kanske känner sin gm.
Enkelt - tjejen har nästan blivit mördad därför ljuger hon för hon har inget intresse att få just gm fälld. Hon vill bara vara till lags.
Du tycker att Emma är ett mähä som gör som alla andra vill? Du tycker att hon är Knutbys lilla barnflicka?
Jag tror tvärtom, det finns ingensom kan få Emma att inte tro på sina egna intryck.
Som tidigt började med en "hon" och hade med T att göra.
Sen följer associationer under hennes läkning, för att till slut bli klart vem "hon" är.
Enkelt - tjejen har nästan blivit mördad därför ljuger hon för hon har inget intresse att få just gm fälld. Hon vill bara vara till lags.
Du tycker att Emma är ett mähä som gör som alla andra vill? Du tycker att hon är Knutbys lilla barnflicka?
Jag tror tvärtom, det finns ingensom kan få Emma att inte tro på sina egna intryck.
Som tidigt började med en "hon" och hade med T att göra.
Sen följer associationer under hennes läkning, för att till slut bli klart vem "hon" är.
Din tolkning av min text är en av de mest skruvade jag har sett. Jag försökte vara klar och redig, när jag skrev, men om man gör en sådan tolkning av texten som du har gjort, så börjar man fundera på hur man uttrycker sig
Jag kan nästan inte hitta ord som beskriver vad jag tycker om din kommentar...
Jag diskvalificerar inte vittnesmål som icke trovärdiga, inte E´s heller. Vad jag skriver är att hennes situation var speciell med att kort ha sett gm, dessutom under en traumatisk upplevelse och i direkt anslutning till en allvarlig skall-/hjärnskada, vilken höll på att kosta henne livet. Det är inte situationen för många andra vittnen. Därför skulle det kunna vara så som jag skrev; jag skrev inte att det var så.
Jag har sldrig heller skrivit - eller tyckt - att E ljuger, snarare tvärt om; jag är övertygad att hon upplever sig minnas det hon säger sig minnas. Och skulle inte E ha intresse av att få rätt gärningsman fälld??? I vilken verklighet lever du, om du kan tolka någonting jag skriver på det viset??? Jag är säker på att hon mest av allt i hela världen - förutom att få sina barn tillbaka - vill få rätt gärningsman fälld. Och att hon av hela sitt hjärta gör det också.
Skulle E vara ett "mähä" som gör som andra vill??? Aldrig!!! Det kan jag inte tänka mig att hon skulle vara; hon verkar vara en stark tjej, intelligent tjej, kärleksfull och långt från naiv. Och att referera till henne som "Knutbys lilla barnflicka" - och fråga om det är så jag ser henne - är att vara oerhört oförskämd - inte bara mot mig, utan framförallt mot E! Sätter du likhetstecken mellan E och en psykiskt sjuk tjej som mördat???
Jag har fetmarkerat vissa ord i din text. Kan du visa mig de ställen, där jag skulle ha skrivit att jag anser detta!?!
Om inte - här kan man verkligen tala om någon som ljuger så att pillerhatten lyfter... (Tänker inte referera till någon foliehatt, dock...)
Tanten, du har förolämpat mig ordentligt och du borde tänka efter vad du skriver - och tänk efter innan du skriver något - nästa gång !